Пия си сутрешното кафе и се чудя от 'де да я подхващам, работата имам предвид, а времето едно съботно, мързеливо... хич, ама хич не ми се бачка. Звънва ми Влади (Shirder) и ми подхвъля покана за кафе, в Несебър. В такъв момент много малко ми трябва. На момента забравям за работата и кандисвам веднага. Малко след това ми звъннва Коцето (the slow heart) и него не го свърта...
Събираме се в Несебър. Оказва се, че има ретро парти. Да ми бяха казали, да си взема фотоапарата... Ща не ща, снимам с телефона.
Първо ме впечатлява един Остин:



Голяма навалица, явно не само аз съм впечатлен... Така и не успях да снимам колата отпред, без някой да мине пред камерата.

Оригинален двигател, както и всичко останало:


Уникални амортисьори:

Ударо-поглъщащи брони:


Това бронзово цилиндърче, над кормилния прът е фенерче, осветяващо приборите на таблото:

Всичко по този автомобил е добре съхранено и реставрирано с много любов:


Вече си мислех, че не съм виждал по-добър ретро автомобил в движение, когато чух зад себе си звук от двигател, напълно непознат за мен. Обърнах се и видях това:

Вървеше си собствен ход, без никакви други шумове, освен този, на двигателя...


Разбира се, пали се само и единствено с манивела, но обърнете внимание на предното окачване и управлението на предните колела:

Забележете материала и качеството на изработка:

Обърнете внимание на черната кутия, в средата на таблото! Едва ли ще се досетите, какво има в нея...


Двигателят:


Моделът:

Капачката на радиатора, с интегриран термометър:

Габаритът:

който всъщност представлява, познатата ни от миналото газена лампа:

Стопът, или по-скоро задна габаритна светлина:

Фарът всъщност е ацетиленова лампа:

Клаксонът. Вътре, от ляво на волана, се вижда "бутонът", а отвън, до левия габарит, тромбата:

Задното окачване и финия диференциал:

Ето я и въпросната по-горе кутийка, но отворена:

Това са 4 батерии по волт и половина, с контактори, даващи запалителен импулс на свещите.
И всичко това, произведено през 1912 година...
Събираме се в Несебър. Оказва се, че има ретро парти. Да ми бяха казали, да си взема фотоапарата... Ща не ща, снимам с телефона.
Първо ме впечатлява един Остин:



Голяма навалица, явно не само аз съм впечатлен... Така и не успях да снимам колата отпред, без някой да мине пред камерата.


Оригинален двигател, както и всичко останало:


Уникални амортисьори:

Ударо-поглъщащи брони:


Това бронзово цилиндърче, над кормилния прът е фенерче, осветяващо приборите на таблото:

Всичко по този автомобил е добре съхранено и реставрирано с много любов:


Вече си мислех, че не съм виждал по-добър ретро автомобил в движение, когато чух зад себе си звук от двигател, напълно непознат за мен. Обърнах се и видях това:

Вървеше си собствен ход, без никакви други шумове, освен този, на двигателя...


Разбира се, пали се само и единствено с манивела, но обърнете внимание на предното окачване и управлението на предните колела:

Забележете материала и качеството на изработка:

Обърнете внимание на черната кутия, в средата на таблото! Едва ли ще се досетите, какво има в нея...



Двигателят:


Моделът:

Капачката на радиатора, с интегриран термометър:

Габаритът:

който всъщност представлява, познатата ни от миналото газена лампа:

Стопът, или по-скоро задна габаритна светлина:

Фарът всъщност е ацетиленова лампа:

Клаксонът. Вътре, от ляво на волана, се вижда "бутонът", а отвън, до левия габарит, тромбата:

Задното окачване и финия диференциал:

Ето я и въпросната по-горе кутийка, но отворена:

Това са 4 батерии по волт и половина, с контактори, даващи запалителен импулс на свещите.
И всичко това, произведено през 1912 година...
Коментар