Искам да благодаря на колегата trimata (Георги) във връзка с тази тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%EE%E6%E5%ED
Нека да поясня. Електрожена го получих веднага благодарение на колегата rumbata (Румен), комуто също дължа големи благодарности за което!
Цената няма да я коментирам. На всички е ясно, че това е цената на метала на пункт за старо желязо. За това също респект. До сега поради липса на парични знаци за закупуване на кабели и ръкохватки и наличие на друг електрожен взет на заем, не го бях пробвал дори. Днес го пробвах и останах, слабо казано, очарован. Ще ви пусна тия дни снимки на заварки които аз новобранеца направих. В сравнение със заетия електрожен, този не се чува като работи и прави в пъти по-хубави заварки. Дъгата пали меко и без припукване, но държи стабилно и не гасне. Почти не е чувствителен към влажността на електрода. Отново респект.
Нека да поясня. Електрожена го получих веднага благодарение на колегата rumbata (Румен), комуто също дължа големи благодарности за което!
Цената няма да я коментирам. На всички е ясно, че това е цената на метала на пункт за старо желязо. За това също респект. До сега поради липса на парични знаци за закупуване на кабели и ръкохватки и наличие на друг електрожен взет на заем, не го бях пробвал дори. Днес го пробвах и останах, слабо казано, очарован. Ще ви пусна тия дни снимки на заварки които аз новобранеца направих. В сравнение със заетия електрожен, този не се чува като работи и прави в пъти по-хубави заварки. Дъгата пали меко и без припукване, но държи стабилно и не гасне. Почти не е чувствителен към влажността на електрода. Отново респект.
Коментар