.
.........................................................................
"Умният човек не вярва на всичко което чуе, не казва всичко, което знае, и не харчи всичко което има" - Индийска поговорка
.........................................................................
Малка виртуална разходка на място, за което времето няма значение.
Темата е съставена от издирени и сглобени материали от нета.
----------------------------------------------------------
Да започнем пътешествието в древна Индия.
Разглеждаме Аджанта и Еллора паралелно, защото красотата не може да се разделя.
-----------------------------------------------------------
Много поколения будистки монаси са работили по изграждането им.
Природата е забележителна. В ляво е дървото Делоникс наречен от местните Горски пламък.
Бавно извайвали статуи, стълбове и зали за медитация.
Те са смайващи и невероятни архитектурни шедьоври.
Пещерните храмовете са толкова красиви, че е трудно могат да бъдат описани.
Аджанта и Елолора привличат вниманието на много туристи.
Храмовете и пещерите са направени, като са използвани само елементарни инструменти.
Британски офицери, тръгнали на лов за тигри, ги открили случайно.
Монасите дълбаели твърдия гранит, оформяйки стълби, пейки, паравани, колони, скулптури и декорации.
Стенописите са правени от бои с естествени съставки
Сцените обикновено отразяват религиозни сюжети
Изкуствените пещерни комплекси-Аджанта и Еллора, са най-сложните съоражения правени от човека в древността.
Пещерите са изрязани в гранитни склонове.
Пещерните фрески.
Боядисвали и украсявали всичко използвайки естествени бои.
Постижения изглеждат наистина невероятно, като се има предвид здравината и твърдостта на гранита.
Работели са на светлина на лампа с масло и на малкото слънчева светлина.
Труда на монасите, наистина представлява архитектурно чудо.
Това може би трябва да се види, за да се почувства красотата.
Първоначално пътуващи монаси намирали убежище през дъждовния сезон в естествени пещери.
Постепенно започнали да ги украсяват, за да минава по-лесно времето през дъждовния сезон.
Използвали са дървени шаблони, като модели преди да започнат.
Манастирите, са били постоянен дом, приютяващ около 200 души.
Тук човек наистина е много малък.
Тук живеели, работели и изпълнявали задълженията си на божи служители..
Опустяването на пещерите е необяснимо.
Една от версиите е, да е имало преследвания срещу будистите.
Отдалечеността на пещерите от населени места, е правело трудно снабдяването на монасите с храна.
Монасите се преселили от Аджанта в близката Еллора, по свое желание.
Стенопис
Аджанта запустява, но се изгражда наблизо Еллора
Природата наоколо
Фрески
======================================================================================================
В този приказен комплекс има част в Еллора, която се казва Калаша. Поздрав за нашия колега със същото име.
.............................................................................
"Да мислиш значи да спориш със себе си" - Индийска мъдрост
.............................................................................
Край на виртуалното пътешествие
.............................................................................
.
.........................................................................
"Умният човек не вярва на всичко което чуе, не казва всичко, което знае, и не харчи всичко което има" - Индийска поговорка
.........................................................................
Малка виртуална разходка на място, за което времето няма значение.
Темата е съставена от издирени и сглобени материали от нета.
----------------------------------------------------------
Да започнем пътешествието в древна Индия.
Разглеждаме Аджанта и Еллора паралелно, защото красотата не може да се разделя.
-----------------------------------------------------------
Много поколения будистки монаси са работили по изграждането им.
Природата е забележителна. В ляво е дървото Делоникс наречен от местните Горски пламък.
Бавно извайвали статуи, стълбове и зали за медитация.
Те са смайващи и невероятни архитектурни шедьоври.
Пещерните храмовете са толкова красиви, че е трудно могат да бъдат описани.
Аджанта и Елолора привличат вниманието на много туристи.
Храмовете и пещерите са направени, като са използвани само елементарни инструменти.
Британски офицери, тръгнали на лов за тигри, ги открили случайно.
Монасите дълбаели твърдия гранит, оформяйки стълби, пейки, паравани, колони, скулптури и декорации.
Стенописите са правени от бои с естествени съставки
Сцените обикновено отразяват религиозни сюжети
Изкуствените пещерни комплекси-Аджанта и Еллора, са най-сложните съоражения правени от човека в древността.
Пещерите са изрязани в гранитни склонове.
Пещерните фрески.
Боядисвали и украсявали всичко използвайки естествени бои.
Постижения изглеждат наистина невероятно, като се има предвид здравината и твърдостта на гранита.
Работели са на светлина на лампа с масло и на малкото слънчева светлина.
Труда на монасите, наистина представлява архитектурно чудо.
Това може би трябва да се види, за да се почувства красотата.
Първоначално пътуващи монаси намирали убежище през дъждовния сезон в естествени пещери.
Постепенно започнали да ги украсяват, за да минава по-лесно времето през дъждовния сезон.
Използвали са дървени шаблони, като модели преди да започнат.
Манастирите, са били постоянен дом, приютяващ около 200 души.
Тук човек наистина е много малък.
Тук живеели, работели и изпълнявали задълженията си на божи служители..
Опустяването на пещерите е необяснимо.
Една от версиите е, да е имало преследвания срещу будистите.
Отдалечеността на пещерите от населени места, е правело трудно снабдяването на монасите с храна.
Монасите се преселили от Аджанта в близката Еллора, по свое желание.
Стенопис
Аджанта запустява, но се изгражда наблизо Еллора
Природата наоколо
Фрески
======================================================================================================
В този приказен комплекс има част в Еллора, която се казва Калаша. Поздрав за нашия колега със същото име.
.............................................................................
"Да мислиш значи да спориш със себе си" - Индийска мъдрост
.............................................................................
Край на виртуалното пътешествие
.............................................................................
.
Коментар