.
========================================================================================
Този разказ е новогодишен поздрав за всички офроуд почитатели от форума, с пожелание да посетят описаното място.
========================================================================================
...................................................................................................................................................... ................................................................................
"Пътят е, за да бъде извървян от хората, добродетелността – за да бъде постигната." - Китайска поговорка
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Разказ е, за геройството на шепа мъже, от малко селце наброяващо 300човека, което векове наред е било недостъпно и анонимно.
Било е изключително трудно да се направят доставки без направата на път. Нямало е телефони тогава, електричество и други достижения на цивилизацията. Откъснато от света, селото е живяло в средновековието.
Тунелът всъщност е доста умна идея. Чрез създаването му, вече не било нужно да се заобикаля планината.
Както можете да се предположи, труда на селяните не е бил напразен.
Около 2000 година, Китай започна да отворя границите си към останалата част на света.
Когато държавни служители посетили тази област, те решили, че необичайния тунел и красивата природна среда са перфектна туристическа атракция.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Ето картина от направеното:
През 1972 г. група отчаяните селяни, решили да вземат нещата в свои ръце.
Те продават кози, билки, минерали, за да купят нужните инструменти за прокопаване на тунела.
Тринадесет селяни започват проекта.
Тук започва тунела на пода на долината.
Отнема им пет години, за да завършат 1200 метра-дълъг тунел.
Размерите са: 5 метра височина и 4 метра широчина,а пътя следва пътя на реката, преминаващ през долината.
Те виждали, реализацията проекта, като единствен начин за връзка с огромния свят.
Тунелът всъщност е доста умна идея. Чрез създаването на тунела, те не било нужно вече да се обикаля планината.
В стената на тунела има повече от 30 прозореца с различни размери и форми, през които са изхвърляли изкопаните камъни.
Някои прозорци са кръгли, а някои са квадратни, други варират от десетки метра дълги.
Тези туристи трябва много да внимават. Идваща зад ъгъла кола може да ги отнесе.
Човек не може да си представи, че са използвани само ръчни инструменти.
Съмнявам се Холивуд да чувал за това място. Иначе до сега да бяха направили поредния екшън.
Долу в реката вероятно са изхвърлените камъни от изкопа.
Тази работа е извършена от 13 необучен селяни, които въобще не са предполагали, че по него ще вървят модерни превозни средства.
И двете снимки показват че тунела не е достатъчно широк, за два автомобила.
Погледа през прозорците, обикновено е огромни скали висящи над пропастта.
Може би наистина е двупосочен трафик.
Туристопотока разглежда потока.
Вече селото няма да е откъснато от света.
Това е триумф над природата.
Пътят е само 4 метра широк, доста тесен за нормално разминаване на превозните средства.
Селото на копачите.
Забележително постижение на една малка група от необразовани, бедни хора, които приемат голям хазарт за да влязат в света.
Пътят, който не толерира никакви грешки.
Пътят навлизащ в тунела
Историята на тунела Guoliang определено е разказ за смелост, хазарт и саможертва.
Селото седи на върха на скалите и предлага великолепна гледка към околността.
В селото има около 83 домакинства в селото с 329 души. Всичко там е направено от камък:, мостове, къщи, маси, столове и дори чашите.
Фермер от Гаулинг или може би носи инструментите изкопали тунела.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Примитивни сметки
..13 човека, за 5 години, са изкопали.............1 200м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
.130 човека, за 5 години, биха изкопали........12 000м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
1300 човека, за 5 години, биха изкопали.......120 000м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
120 000 хиляди метра са разстоянието, което трябва да се построи остатъка от нашата магистрала Тракия, в равнинен терен, с модерна техника с много европейски пари и без екстремни обстоятелства.
Загатката е - колко години се строи магистралата ни.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
"Загубено злато може да се намери, загубено време - никога".- Китайска поговорка
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Този виртуален разказ е сглобен от интернет източници, предимно преводи, а снимките са сбор от сайтове.
...................................................................................................................................................... ...............................................................................
.........................
Край
........................
.
========================================================================================
Този разказ е новогодишен поздрав за всички офроуд почитатели от форума, с пожелание да посетят описаното място.
========================================================================================
...................................................................................................................................................... ................................................................................
"Пътят е, за да бъде извървян от хората, добродетелността – за да бъде постигната." - Китайска поговорка
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Разказ е, за геройството на шепа мъже, от малко селце наброяващо 300човека, което векове наред е било недостъпно и анонимно.
Било е изключително трудно да се направят доставки без направата на път. Нямало е телефони тогава, електричество и други достижения на цивилизацията. Откъснато от света, селото е живяло в средновековието.
Тунелът всъщност е доста умна идея. Чрез създаването му, вече не било нужно да се заобикаля планината.
Както можете да се предположи, труда на селяните не е бил напразен.
Около 2000 година, Китай започна да отворя границите си към останалата част на света.
Когато държавни служители посетили тази област, те решили, че необичайния тунел и красивата природна среда са перфектна туристическа атракция.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Ето картина от направеното:
През 1972 г. група отчаяните селяни, решили да вземат нещата в свои ръце.
Те продават кози, билки, минерали, за да купят нужните инструменти за прокопаване на тунела.
Тринадесет селяни започват проекта.
Тук започва тунела на пода на долината.
Отнема им пет години, за да завършат 1200 метра-дълъг тунел.
Размерите са: 5 метра височина и 4 метра широчина,а пътя следва пътя на реката, преминаващ през долината.
Те виждали, реализацията проекта, като единствен начин за връзка с огромния свят.
Тунелът всъщност е доста умна идея. Чрез създаването на тунела, те не било нужно вече да се обикаля планината.
В стената на тунела има повече от 30 прозореца с различни размери и форми, през които са изхвърляли изкопаните камъни.
Някои прозорци са кръгли, а някои са квадратни, други варират от десетки метра дълги.
Тези туристи трябва много да внимават. Идваща зад ъгъла кола може да ги отнесе.
Човек не може да си представи, че са използвани само ръчни инструменти.
Съмнявам се Холивуд да чувал за това място. Иначе до сега да бяха направили поредния екшън.
Долу в реката вероятно са изхвърлените камъни от изкопа.
Тази работа е извършена от 13 необучен селяни, които въобще не са предполагали, че по него ще вървят модерни превозни средства.
И двете снимки показват че тунела не е достатъчно широк, за два автомобила.
Погледа през прозорците, обикновено е огромни скали висящи над пропастта.
Може би наистина е двупосочен трафик.
Туристопотока разглежда потока.
Вече селото няма да е откъснато от света.
Това е триумф над природата.
Пътят е само 4 метра широк, доста тесен за нормално разминаване на превозните средства.
Селото на копачите.
Забележително постижение на една малка група от необразовани, бедни хора, които приемат голям хазарт за да влязат в света.
Пътят, който не толерира никакви грешки.
Пътят навлизащ в тунела
Историята на тунела Guoliang определено е разказ за смелост, хазарт и саможертва.
Селото седи на върха на скалите и предлага великолепна гледка към околността.
В селото има около 83 домакинства в селото с 329 души. Всичко там е направено от камък:, мостове, къщи, маси, столове и дори чашите.
Фермер от Гаулинг или може би носи инструментите изкопали тунела.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Примитивни сметки
..13 човека, за 5 години, са изкопали.............1 200м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
.130 човека, за 5 години, биха изкопали........12 000м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
1300 човека, за 5 години, биха изкопали.......120 000м. тунел в скалите с примитивни инструменти.
120 000 хиляди метра са разстоянието, което трябва да се построи остатъка от нашата магистрала Тракия, в равнинен терен, с модерна техника с много европейски пари и без екстремни обстоятелства.
Загатката е - колко години се строи магистралата ни.
...................................................................................................................................................... ................................................................................
"Загубено злато може да се намери, загубено време - никога".- Китайска поговорка
...................................................................................................................................................... ................................................................................
Този виртуален разказ е сглобен от интернет източници, предимно преводи, а снимките са сбор от сайтове.
...................................................................................................................................................... ...............................................................................
.........................
Край
........................
.
Коментар