Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гръм удря кола в движение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гръм удря кола в движение.

    Едно видео което показва, как кола е ударена от мълния в движение..

    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
    0878 23 58 34- Радо

  • #2
    От: Гръм удря кола в движение.

    Против подобни случаи,имаше едно време гумени антистатици,които опираха в земята,но все пак колата е и на гуми,следователно и без антистатик,не би трябвало да се наруши здравето на пътниците в автомобила!
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

    Коментар


    • #3
      От: Гръм удря кола в движение.

      Това с антистатиците ще си остане мистерия за мен!
      Някакви тънки, шарени лентички диелектрик се влачат по асфалта... защо ли? Не виждам смисъл.
      Георги Тонев

      Коментар


      • #4
        От: Гръм удря кола в движение.

        Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
        Това с антистатиците ще си остане мистерия за мен!
        Някакви тънки, шарени лентички диелектрик се влачат по асфалта... защо ли? Не виждам смисъл.
        В колата опасност няма, опасно е ако те удари гръм извън колата!
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • #5
          От: Гръм удря кола в движение.

          Да,по време на буря от колата по-сигурно НЯМА!Доказано!
          Виден столичен ихтиолог

          Коментар


          • #6
            От: Гръм удря кола в движение.

            Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
            Някакви тънки, шарени лентички диелектрик се влачат по асфалта... защо ли? Не виждам смисъл.
            Все ми се струва че не бяха точно диелектрик. Не и отвътре. Не са нужни повече от 2-3 тънички нишки за да свършат тая работа.

            ...друг е въпроса за ползата от това колата ти да не е наелектризирана.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Гръм удря кола в движение.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Все ми се струва че не бяха точно диелектрик. Не и отвътре. Не са нужни повече от 2-3 тънички нишки за да свършат тая работа.

              ...друг е въпроса за ползата от това колата ти да не е наелектризирана.
              Има смисъл само за цистерните ,превозващи горива.Те пък влачат верига.Странното е че на съвременните цистерни не съм виждал....
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #8
                От: Гръм удря кола в движение.

                Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                Има смисъл само за цистерните ,превозващи горива.
                Кой го твърди и как го е доказал?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Гръм удря кола в движение.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Кой го твърди и как го е доказал?
                  Аз не знам, само потвърждавам, че всички цистерни (едно време) "влачеха" по един синджир по пътя. Дори и тези, които зареждаха "битова" нафта по мазетата.
                  А няма ли опасност по този синджир да се пренесе заряда в цистерната- ако "гръмне" близо до нея?!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Гръм удря кола в движение.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Кой го твърди и как го е доказал?
                    А де?Нали казах,че на съвременните не съм виждал.Теоретично горивото ,при плискането си в цистерната създава статично електричество...
                    Виден столичен ихтиолог

                    Коментар


                    • #11
                      От: Гръм удря кола в движение.

                      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                      А де?Нали казах,че на съвременните не съм виждал.Теоретично горивото ,при плискането си в цистерната създава статично електричество...
                      И какво от това, щом цистерната е метална?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Гръм удря кола в движение.

                        Аз на по старите тролеи, Икарусите, съм виждал че и те имат една верига дето тътрузят, на новите Шкоди го няма тва.
                        Лопата - друг солдата!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Гръм удря кола в движение.

                          Виждам, че при товарене на горива навързват различните системи срещу потенциални разлики.
                          Ако не беше мокро колата от клипчето можеше да се обърне - щяха да се разпаднат гумите.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Гръм удря кола в движение.

                            Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                            Ако не беше мокро колата от клипчето можеше да се обърне - щяха да се разпаднат гумите.
                            Ако не беше на мокро можеше и да не я удари изобщо.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Гръм удря кола в движение.

                              От клипа не става ясно, дали е върху колата или някъде зад нея. Залагам на второто, защото лампите останаха да светят. Лесно биха изгорели от такова нещо. Всъщност, те лампите лесно горят и от електрожен, който работи със стотици пъти по-малък ток.

                              При опасност от мълнии в колата е най-безопасно - това е сигурно. Но не е и абсолютно безопасно. Токът от средна ръка мълния лесно може да направи 100-1000 волта потенциална разлика между пода и покрива, от които волтове е добре да сме изолирани. Обикновено вътрешната облицовка помага, но на по-сериозните джипки вътрешната облицовка не е силна страна, а и често е мокра по време на гръмотевични бури. Така че - по-далеч от тавана.

                              Антистатикът не е против мълнии - малко е нефелен в ролята на гръмоотвод, а и не опира в нищо особено проводимо. Ролята му е да разсейва към пътя статичното електричество, което се натрупва при движение (по няколко механизма). То е опасно при зареждане с бензин, а освен това е крайно неприятно при слизане и качване. Мисля, че от някой момент нататък гумите започнаха да ги правят леко електропроводими и голяма нужда от тази чудесия вече няма.

                              Дрънчащата верига е баткото на антистатичната лентичка - по-ефективна, но пък дрънка. В някои случаи дрънкането сигурно е полезно - да си знае водачът на цистерната, че всичко е наред. При тролейбусите мисля че има още една роля - за контрол на изолацията между електрическата част и шасито. Ако към пътя изтича някакъв ток, значи който се хване за дръжката да се качва, ще го полази фазата. Отдавна не съм я чел в новините, но не е невъзможна беля.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X