В днешно време все повече коли започват да поступват моторите на улицата според мен.А и все пак нисана е с тунинг, а поне за моторите не пише да имат.Стоков ГТ-Р няма да прави такъв ластик на бусите.(не че съм фен на хаябуса де )Сайта им е доста интересен (драгтаимърс.инфо).Имат си класации за 1/4 миля и 1 миля и други разни работи.Яко е.Имат и много готини клипчета от разни сбирки където са само коли по 500+ коня и си правят стартове и т.н.
Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Аз лично не виждам какво странно има. Над 250 аеродинамиката на колата отвява буцата и всеки друг сериен мотор както си иска. Въобще не броя че моториста (или мотористите) не полагат грам усилие да вземат добър старт. Осемстотин коня кола (с описания състезателен комплект Switzer) срещу стоков мотор. Страшно са ми интересни такива гонки.
Серийните 1000+ кубикови мотоциклети спокойно изминават 400 моетра в рамките на 10 секунди . Всъщност още преди 25 години са го правили . Няма стандартна кола която да може да постигне същия резултат . При това са плашещо достъпни като цена .
Ясно е,че серийна кола не може да се мери с мотор над 600 cc.Да Нисана е тунингован,но все пак се е street car,не драгстер.Разликата в килограмите е почти 1 към 10,а в мощноста не е Най-интересното е,че Нисана дърпа Бусата след 200 км/ч,а големите мотори и специално този модел,точно тогава започват да "вървят".
п.п.Тоя Нисан е нечовешки,но може и малко да съм пристрастен към Skyline,GT-R -ите (асоциациите с ник-а ми не са случайни )
Николай Миланов
"Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."
Коментар