Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Производство на трабанти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Производство на трабанти

    http://autoblog.bg/Kak-se-e-proizvej...ant-id619.html

    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

  • #2
    До: Производство на трабанти

    Това за мен е много готино видео,което се върти от доста време в мрежата и винаги го гледам с удоволствие.Предполагам,че му се радват всички фенове на марката.Вижда се,че още тогава са държали на качеството и правилното функциониране на отделните механизми.И макар с чук,отвертка и помощни трупчета движенията на работниците са много премерени и точни.

    Коментар


    • #3
      До: Производство на трабанти

      Че, кво му беше лошо на Траби-то??? Караш кола, поддържаш моторетка. А, германците бяха еталон за качество в източния блок.....как ли са работили другите??
      Повечето от вас знаят, но сигурно има и млади хора, които още си мислят, че въпросната кола е правена от "мукава"..да, ама не! Използват се отпадъци от текстилната индустрия. Ватата, която не става за производство на платове се развлича на дараци. После се редуват слоеве вата и гранулирани полиестерни смоли. Броя на слоевете? Военна тайна!? Не, просто не знам. В преса, в матрица, при подходящи налягане и температура се формоват панелите. И се слагат върху метален скелет....
      Нека знаещите колеги ме допълват и....поправят..
      От многото коли, които съм имал, Траби беше най-безпроблемен...то няма какво да му се развали...ако можем да го наречем кола,де..
      00359893488603

      ....нямам си вече LR...

      Коментар


      • #4
        До: Производство на трабанти

        Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнение
        Това за мен е много готино видео,което се върти от доста време в мрежата и винаги го гледам с удоволствие.Предполагам,че му се радват всички фенове на марката.Вижда се,че още тогава са държали на качеството и правилното функциониране на отделните механизми.И макар с чук,отвертка и помощни трупчета движенията на работниците са много премерени и точни.
        Това, ако го бяха видяли във ФРГ, стената нямаше да падне, че отзад щеше да я подпира доста по-голяма, а и цялото НАТО.

        Коментар


        • #5
          До: Производство на трабанти

          А вие какво си мислехте за автомобилното производство през 80-те години? Неколкократно премерване и бой с чука е нещо не съвсем непознато. Продълговати отвори за винтове има във всички съвременни коли, не от добро. Единствената разлика е в неметалната материя, която има някои механични особености и ТРЯБВА да се пасва всеки детайл. Питайте Стефан как се прави трабантоподобен джип - той е направил един.

          Коментар


          • #6
            До: Производство на трабанти

            Моят кумец като тръгваше от София за Варна с Трабанта си носеше и още един двигател в багажника за резерва. Винаги минаваше по Подбалканската, защото повече му харесваше. И всеки път между Твърдица и Сливен за 15-20 минути сменяше моторетката и така стигаше до Варна. Във Варна отремонтираше старата моторетка, мяташе я в багажника и на връщане за София пак между Сливен и Твърдица процедурата се повтаря. И така до безкрай. А трабанта пък на другия ми кумец го купиха на старо само заради коляновия вал.

            Коментар


            • #7
              До: Производство на трабанти

              Двигател на Трабант сам човек не може да го смени за по-малко от 1 час, пробвано е. На пътя - 2 часа, също е пробвано. Освен това, и с най-голям зор трудно изкарваше по-малко от 50000км между ремонтите.

              Коментар


              • #8
                До: Производство на трабанти

                Може и така да е. Аз не съм бил свидетел, а само слушател. Може кумеца да се е поувлякъл с минутите, но наистина съм виждал че държи още един двигател в багажника. А и в повечето случаи и жена му беше с него и тя винаги е потвърждавала думите му.

                Коментар


                • #9
                  До: Производство на трабанти

                  Всъщност Истински скъпите поръчкови коли все още се сглобяват ръчно.
                  Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                  -----------------------------------------------
                  Питието определя съзнанието....
                  -----------------------------------------------
                  0887770735

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X