Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Производство на трабанти
Свий
X
-
До: Производство на трабанти
Това за мен е много готино видео,което се върти от доста време в мрежата и винаги го гледам с удоволствие.Предполагам,че му се радват всички фенове на марката.Вижда се,че още тогава са държали на качеството и правилното функциониране на отделните механизми.И макар с чук,отвертка и помощни трупчета движенията на работниците са много премерени и точни.
-
До: Производство на трабанти
Че, кво му беше лошо на Траби-то??? Караш кола, поддържаш моторетка. А, германците бяха еталон за качество в източния блок.....как ли са работили другите??
Повечето от вас знаят, но сигурно има и млади хора, които още си мислят, че въпросната кола е правена от "мукава"..да, ама не! Използват се отпадъци от текстилната индустрия. Ватата, която не става за производство на платове се развлича на дараци. После се редуват слоеве вата и гранулирани полиестерни смоли. Броя на слоевете? Военна тайна!? Не, просто не знам. В преса, в матрица, при подходящи налягане и температура се формоват панелите. И се слагат върху метален скелет....
Нека знаещите колеги ме допълват и....поправят..
От многото коли, които съм имал, Траби беше най-безпроблемен...то няма какво да му се развали...ако можем да го наречем кола,де..00359893488603
....нямам си вече LR...
Коментар
-
До: Производство на трабанти
Първоначално публикуван от ГАЗ69 Преглед на мнениеТова за мен е много готино видео,което се върти от доста време в мрежата и винаги го гледам с удоволствие.Предполагам,че му се радват всички фенове на марката.Вижда се,че още тогава са държали на качеството и правилното функциониране на отделните механизми.И макар с чук,отвертка и помощни трупчета движенията на работниците са много премерени и точни.
Коментар
-
До: Производство на трабанти
А вие какво си мислехте за автомобилното производство през 80-те години? Неколкократно премерване и бой с чука е нещо не съвсем непознато. Продълговати отвори за винтове има във всички съвременни коли, не от добро. Единствената разлика е в неметалната материя, която има някои механични особености и ТРЯБВА да се пасва всеки детайл. Питайте Стефан как се прави трабантоподобен джип - той е направил един.
Коментар
-
До: Производство на трабанти
Моят кумец като тръгваше от София за Варна с Трабанта си носеше и още един двигател в багажника за резерва. Винаги минаваше по Подбалканската, защото повече му харесваше. И всеки път между Твърдица и Сливен за 15-20 минути сменяше моторетката и така стигаше до Варна. Във Варна отремонтираше старата моторетка, мяташе я в багажника и на връщане за София пак между Сливен и Твърдица процедурата се повтаря. И така до безкрай. А трабанта пък на другия ми кумец го купиха на старо само заради коляновия вал.
Коментар
-
До: Производство на трабанти
Двигател на Трабант сам човек не може да го смени за по-малко от 1 час, пробвано е. На пътя - 2 часа, също е пробвано. Освен това, и с най-голям зор трудно изкарваше по-малко от 50000км между ремонтите.
Коментар
-
До: Производство на трабанти
Всъщност Истински скъпите поръчкови коли все още се сглобяват ръчно.Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
-----------------------------------------------
Питието определя съзнанието....
-----------------------------------------------
0887770735
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар