Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Полско Фиат-че...
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Еххх едно време първата ми кола беше полско фиатче 126Р - 650Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
Какви спомени имам с него,от тогава малките коли са ми слабост
							
						DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Не само, зимата като забоксуваше някъде.Включвам на 1-ва, вдигам леко смукача да има повече обороти докато буксува,отварям вратата,слизам и с рамо подпирам предната част на рамката на вратата.Едно стабилно побутване и колата излиза.Скачам в движение вътре и гааазПървоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеСтават чудесни фотьойли от тях
 Няма да забравя как се бях окопал на Силистар,двигателя опря на пясъка и какъв филм беше да го откопая... 
 в онези години нямаше и много хора там да помогнат.Нямаше джипове с лебедки, нямаше джекове, само БГ изобретателност и подръчни средства 
ПС
Освен за фотьойл ставал и за кънки на слона
							
						DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Колега,извинявай,ама как го дърпаш този смукач на загреял двигател,интересно ми е.SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Не знам къде й е мястото на една малка тема. И, понеже тук се говори за Фиат, излагам следните съображения:
Руският Фиат - Жигули е кръстен на единствената тогава бира - пиво "Жигулевское". Отначало братята се отнасят снизходително към жигулката: "Фиат неплохая машина. Почти как Москвич". После я зауважават и наричат баирите край Волга на нейно име. И понеже вождът на италианските комунисти ходел в този край за риба (шопи! - не НА риба!!), нарекли на негово име и град. Пиво "Жигулевское" се продаваше в прашни бутилки, купуваше се на дълги опашки и се пиеше топло-топло, да не ви боли гърло.


Това е едното виждане.
Второто - сериозно: Какво означава логото на Ситроен - четири наклонени чертички? Защо над "Е"-то има две точки? Кръгчето на BMW? Знакът на Субару? На Мазда? ("кладенецът", после новият с крилцата?)
Мерседес - ясно. Аз, като започна да правя автомобили, ще се казват Цветанка
.
За един месец не успях да прочета всичко публикувано тук и, вероятно, се е обсъждал въпросът. Ако - да - отпада!
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Шевронното зъбно колело на Ситроен е избрано поради липса на въображение, щото това нещо го е имало до втръсване по бая схеми. Холандско-полският евреин Ситроен си слага диарезата над е-то, за да не го четат франсетата като Ситроан, щото се губи звученето на холандската дума "лимон".
Старото лого на Мазда е стилизираният пламък на зароастрийството. Новото лого е нещо като птица и може и да е стилизираният Ахура Мазда, обаче много не мяза.
Емблемата на БМВ-то е развъртяно самолетно витло, щото докато почнат да правят автомобили...
Субару пък на японски е съзвездието Плеяда, та затова са нацвъкали еднит куп звездички.
За четирите кръга на Аутоунион няма да питам, щото е ясно кои са те. Обаче имената на кои две европейски марки са спрежения на латински глаголи?
Иначе и моята първа кола беше Фиат 126 и беше фундаментален бръмбазък.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Много лесно колега, смукача е изнесен на тунела между седалките и представлява една ръчка която се вдига нагоре,посредствм жило е свързана с карбуратора.Опъваш нагоре ръчката, пуска обогатена смес и двигателя се форсира до към 1500-2000 оборота, без значение дали е топъл или студен.Това е просто направен автомобил който няма автоматичен смукач, с който ако беше оборудвана каквото и да правиш няма как да стане този номерПървоначално публикуван от BOBI_27M Преглед на мнениеКолега,извинявай,ама как го дърпаш този смукач на загреял двигател,интересно ми е.
							
						DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
за фиатчето мога да кажа само - един ден класния беше наказал културистите от нашия клас в механото и те му качиха фиатчето по стълбите и с него затиснаха вратата на училището - голям смях падна.Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Това ми напомни колко се смях като видях това :Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение...Жигули е кръстен на единствената тогава бира - пиво "Жигулевское". ...... Пиво "Жигулевское" се продаваше в прашни бутилки, купуваше се на дълги опашки и се пиеше топло-топло, да не ви боли гърло.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Ами, тука ще да е заровено кучето.Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнениеТова ми напомни колко се смях като видях това :

							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Имах едно гадже с такова чудо и веднъж го взех да го карам. Отначало дълго и тъжно търсих как се пали това животно, докато един човек ме светна, че между седалките до смукача има лостче за стартера
 Запалих го... Усещането е като че караш Газка... Когато трябваше да и го върна малко преди тунела за Люлин, Фичо изведнъж се заклати застърга и повлече по гъз. Оказа се че колелото, заедно с барабана и полуоската са изпаднали 
Лагерите на тази гад са като на велосипед с някави конуси, които се развъртат."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Точен си, Обер. В началото на миналия век Ситроен е произвеждал зъбни колела и предавки. Така че шевронът й се полага по право.Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнениеШевронното зъбно колело на Ситроен е избрано поради липса на въображение, щото това нещо го е имало до втръсване по бая схеми. Холандско-полският евреин Ситроен си слага диарезата над е-то, за да не го четат франсетата като Ситроан, щото се губи звученето на холандската дума "лимон".
Старото лого на Мазда е стилизираният пламък на зароастрийството. Новото лого е нещо като птица и може и да е стилизираният Ахура Мазда, обаче много не мяза.
Емблемата на БМВ-то е развъртяно самолетно витло, щото докато почнат да правят автомобили...
Субару пък на японски е съзвездието Плеяда, та затова са нацвъкали еднит куп звездички.
За четирите кръга на Аутоунион няма да питам, щото е ясно кои са те. Обаче имената на кои две европейски марки са спрежения на латински глаголи?
Иначе и моята първа кола беше Фиат 126 и беше фундаментален бръмбазък.
Мазда по японски било просто Птица.
Твоят Fabrica Italiana Automobile Torino 126 e гениална измишльотина!(Влизаш с обувалка, вадят те с тирбушон)
Една скороговорка от седемдесетте: Във всеки Москвич - по един пич! Във всяко Рено - по едно лайно. А ние, талантите, се возим в Трабантите. Защото ония в Чайките ни е...ха майките!
За латинските глаголи пасувам.
VOLVO e въртене, обороти...
Форд Таунус по името на съседните баири Taunus, французите произнасяха Фор Тоню.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Полско Фиат-че...
Fehler In Alle TeilenПървоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение[B] Твоят Fabrica Italiana Automobile Torino ."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар