До: Неонови джанти
Както е известно в България има една особена група от хора ,заемаща по-голямата част от населението ,
която е изпълнена с жажда и страст за префсониране на всяка една машина.Те се наричат "баш маистори по
балкански тюнинг" и са се специализирали да правят поразяващи съзнанието на обикновенните люде проекти ,
отличаващи се с ниска цена ,ефектен вид и удивителна механична прозорливост.Стадия на изработване се
нарича побългаряване ,а завършения побългарен проект обикновенно се превръща в непродаваема вещ отразяваща
техническия гении на своя създател.
Ето и стъпките за ставане на баш маистор.Те ще бъдат наредени в логичен ред-от по елементарни ,към
такива изискващи комплексно мислене и космополитни познания.
За начинаещия баш маистор ,най-удачно е да тръгне от стикер тюнинга-ефтин и ефектен той е идеалното
начало ,за тези решили да навлезнат в занаята ,или просто да уникализират своето возило.За радост на
всички този тип тюнинг се радва на огромна популярност ,както в централна България ,така и в покраинините.
За духовен център ,по-обективни причини се смята Перник.Славата му се дължи на невъобразимото съотношение
ЦЕНА/ЕфЕКТНОС.За да префасонирате своето возило е нуждаето единствено от лепенки ,смисълът които те носят
не е от особено значение ,по разбираеми причини се предпочитат шарени ,и такива със
закачливо съдържание.Някои от най-популярните са "търса си гадже" ; "нямам кръв в алкохола" ; "много
опасен и можеби луд"-този е универсален и важи за всички баш маистори.Ключово е и мястото на залепване ,
както и цвета на боята-лепенката трябва да изпъква като костенурка нинжда пред обикновена костенурка.
По подробно ще разгледаме мястото на закрепяне.Като цяло стикерите трябва да бъдат равномерно разпределени
и е необходимо да са в достатъчно количество-то се определя по формулата N+N+N+....=
,или гласяща
"колкото повече толкова повече"Някои от препоръчителните места за закрепяне са : горната част на предния
джам ,както и същото нясто и на задния прозорец ,както и на задния капап ,върху капачката на резервоара
,на страничното огледало ,на страничните прозорци ,калниците ,ПРЕДНАТА час на вратите.Последното
обезателно трябва да присъства на наточените бегачки.
Запомнете-две ,три мехурчета въздух под любимата лепенка не са проблем ,но и доста повече ще може да прежалите.
И помнете какво е казал Иречек:
"Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили
толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо."
РЕСПЕКТ
Както е известно в България има една особена група от хора ,заемаща по-голямата част от населението ,
която е изпълнена с жажда и страст за префсониране на всяка една машина.Те се наричат "баш маистори по
балкански тюнинг" и са се специализирали да правят поразяващи съзнанието на обикновенните люде проекти ,
отличаващи се с ниска цена ,ефектен вид и удивителна механична прозорливост.Стадия на изработване се
нарича побългаряване ,а завършения побългарен проект обикновенно се превръща в непродаваема вещ отразяваща
техническия гении на своя създател.
Ето и стъпките за ставане на баш маистор.Те ще бъдат наредени в логичен ред-от по елементарни ,към
такива изискващи комплексно мислене и космополитни познания.
За начинаещия баш маистор ,най-удачно е да тръгне от стикер тюнинга-ефтин и ефектен той е идеалното
начало ,за тези решили да навлезнат в занаята ,или просто да уникализират своето возило.За радост на
всички този тип тюнинг се радва на огромна популярност ,както в централна България ,така и в покраинините.
За духовен център ,по-обективни причини се смята Перник.Славата му се дължи на невъобразимото съотношение
ЦЕНА/ЕфЕКТНОС.За да префасонирате своето возило е нуждаето единствено от лепенки ,смисълът които те носят
не е от особено значение ,по разбираеми причини се предпочитат шарени ,и такива със
закачливо съдържание.Някои от най-популярните са "търса си гадже" ; "нямам кръв в алкохола" ; "много
опасен и можеби луд"-този е универсален и важи за всички баш маистори.Ключово е и мястото на залепване ,
както и цвета на боята-лепенката трябва да изпъква като костенурка нинжда пред обикновена костенурка.
По подробно ще разгледаме мястото на закрепяне.Като цяло стикерите трябва да бъдат равномерно разпределени
и е необходимо да са в достатъчно количество-то се определя по формулата N+N+N+....=

"колкото повече толкова повече"Някои от препоръчителните места за закрепяне са : горната част на предния
джам ,както и същото нясто и на задния прозорец ,както и на задния капап ,върху капачката на резервоара
,на страничното огледало ,на страничните прозорци ,калниците ,ПРЕДНАТА час на вратите.Последното
обезателно трябва да присъства на наточените бегачки.
Запомнете-две ,три мехурчета въздух под любимата лепенка не са проблем ,но и доста повече ще може да прежалите.
И помнете какво е казал Иречек:
"Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили
толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо."
РЕСПЕКТ
Коментар