Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

    Да разкажа и аз моята история от преди няколко дни , с хартиена винетка съм и я ползвам като "достоен" българин и на другите ми МПСта. Та случката става между с.Самоводене и гр.Велико Търново / колите са ми със Софийски номера / , спират ме , което за мен е нормално понеже от камерата им излиза, че съм без винетка , представя се служителя , погледна винетката видя , че е валидна и после почна да я чопли от съклото естествено тя падна , и служителят каза , ще ми наложи глоба от 70лв за липса на винетка , мога да платя и при тях на пост терминал това е бързият начин или да ми съставят акт за написването на който ще отнеме 20мин. и да се плати до 14 дни като после ставал 300лв . Естествено може да се обжалва в АПИ по раьони , което е много лошо ако река да обжалвам а аз живея в София просто икономически не е изгодно. Днес си заплатих Акта на Изипей и съответно залепих като хората винетката на стъклото.Дерзае е ме един въпрос ,има ли право да ми бърка в колата и да проверява дали е залепена винетката.

    Коментар


    • #92
      От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

      Ти как мислиш? Докато е бръкнал, и си е седнал на гъза ...

      Коментар


      • #93
        От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

        Първоначално публикуван от welinow Преглед на мнение
        Да разкажа и аз моята история от преди няколко дни , с хартиена винетка съм и я ползвам като "достоен" българин и на другите ми МПСта. Та случката става между с.Самоводене и гр.Велико Търново / колите са ми със Софийски номера / , спират ме , което за мен е нормално понеже от камерата им излиза, че съм без винетка , представя се служителя , погледна винетката видя , че е валидна и после почна да я чопли от съклото естествено тя падна , и служителят каза , ще ми наложи глоба от 70лв за липса на винетка , мога да платя и при тях на пост терминал това е бързият начин или да ми съставят акт за написването на който ще отнеме 20мин. и да се плати до 14 дни като после ставал 300лв . Естествено може да се обжалва в АПИ по раьони , което е много лошо ако река да обжалвам а аз живея в София просто икономически не е изгодно. Днес си заплатих Акта на Изипей и съответно залепих като хората винетката на стъклото.Дерзае е ме един въпрос ,има ли право да ми бърка в колата и да проверява дали е залепена винетката.
        Това даже отказвам да го коментирам. За това новата система е много по - справедлива от старата. Защото живеем в България и е пълно с тарикати.

        Коментар


        • #94
          От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

          Първоначално публикуван от welinow Преглед на мнение
          Да разкажа и аз моята история от преди няколко дни , с хартиена винетка съм и я ползвам като "достоен" българин и на другите ми МПСта. Та случката става между с.Самоводене и гр.Велико Търново / колите са ми със Софийски номера / , спират ме , което за мен е нормално понеже от камерата им излиза, че съм без винетка , представя се служителя , погледна винетката видя , че е валидна и после почна да я чопли от съклото естествено тя падна , и служителят каза , ще ми наложи глоба от 70лв за липса на винетка , мога да платя и при тях на пост терминал това е бързият начин или да ми съставят акт за написването на който ще отнеме 20мин. и да се плати до 14 дни като после ставал 300лв . Естествено може да се обжалва в АПИ по раьони , което е много лошо ако река да обжалвам а аз живея в София просто икономически не е изгодно. Днес си заплатих Акта на Изипей и съответно залепих като хората винетката на стъклото.Дерзае е ме един въпрос ,има ли право да ми бърка в колата и да проверява дали е залепена винетката.
          Не.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #95
            От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

            Първоначално публикуван от Filo Преглед на мнение
            Това даже отказвам да го коментирам. За това новата система е много по - справедлива от старата. Защото живеем в България и е пълно с тарикати.
            Кое и е по справедливото ? Така или иначе с повече от една кола по едно време не може да съм на пътя .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #96
              От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              До сега правят отлично впечатление,изключвам това че ходят с дънки и кой каквото има.

              Униформи не им ли предвиждат на тези хора?
              Предвиждат се. Ама цялата им работа е малко алангле и гащите са им от малките проблеми.

              Ще стигнат и до тях.

              Коментар


              • #97
                От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                Кое и е по справедливото ? Така или иначе с повече от една кола по едно време не може да съм на пътя .
                Аз пък мога. Но не това е въпросът.

                Цената на винетката е определена с презумпцията че е обвързана с конкретен автомобил. Иначе щеше да е друга.

                Коментар


                • #98
                  От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Кое и е по справедливото ? Така или иначе с повече от една кола по едно време не може да съм на пътя .
                  Нормативната уредба добра или лоша трябва да се спазва. Можем да дискутираме недостатъците, но не и това как да не я спазваме. Защото има огромен процент хора, които са изрядни и тарикати, които си въртят винетките по комшийски. Това според мен не е справедливо спрямо изрядните. Но дискусията е друга, може ли да те спира Толл патрула и мисля това го изяснихме.

                  Коментар


                  • #99
                    От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                    Ето го и отговора :

                    Чл. 103. При подаден сигнал за спиране от контролните органи водачът на пътно превозно средство е длъжен да спре плавно в най-дясната част на платното за движение или на посоченото от представителя на службата за контрол място и да изпълнява неговите указания.

                    чл.167а ........длъжностни лица:

                    Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба от 50 до 200 лв. водач, който:

                    1. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) управлява моторно превозно средство, на което табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;
                    2. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право;
                    3. откаже да предаде документите си на органите за контрол или по какъвто и да е начин осуети извършването на проверка от органите за контрол;



                    Всеки е грамотен да си направи изводите.

                    Мен обаче ме терзае друга мисъл. Защо беше нужн да се назначават служители да се купъуват автомобили, оборудване, като всичкото това нещо знаем влачи след себе си разходи за заплати, осигуровки, поддръжка ........и всичко това от ел. винетките които можеха да се контролират от изградените преброителни постове и информацията да се качва и обработва на сървър. Установените нарушения се получават /примерно като електронните фишове/ и заплащат от ползвателя. Със средствата изразходени за назначавне, издръжка и техническо осигуряване на стотиците тол автопатрули вероятно биха се отремонтирали голяма част от пътищата. Не искам да си мисля, че отново е имало комисионни при закупуването на автомобили и техника, но някак си не проумявам защо избраха доста по скъп и неработещ вариант. Случвало се е да пропътувам стотици километри без да срещна тол полиция, но преброителните постове /чиито камери са доста читави и разчитат номерата/ неможеш да ги избегнеш.


                    0897/833 689 - Николай Божков

                    Коментар


                    • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                      Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение
                      Ето го и отговора :

                      Чл. 103. При подаден сигнал за спиране от контролните органи водачът на пътно превозно средство е длъжен да спре плавно в най-дясната част на платното за движение или на посоченото от представителя на службата за контрол място и да изпълнява неговите указания.

                      чл.167а ........длъжностни лица:

                      Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба от 50 до 200 лв. водач, който:

                      1. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) управлява моторно превозно средство, на което табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;
                      2. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право;
                      3. откаже да предаде документите си на органите за контрол или по какъвто и да е начин осуети извършването на проверка от органите за контрол;



                      Всеки е грамотен да си направи изводите.

                      Мен обаче ме терзае друга мисъл. Защо беше нужн да се назначават служители да се купъуват автомобили, оборудване, като всичкото това нещо знаем влачи след себе си разходи за заплати, осигуровки, поддръжка ........и всичко това от ел. винетките които можеха да се контролират от изградените преброителни постове и информацията да се качва и обработва на сървър. Установените нарушения се получават /примерно като електронните фишове/ и заплащат от ползвателя. Със средствата изразходени за назначавне, издръжка и техническо осигуряване на стотиците тол автопатрули вероятно биха се отремонтирали голяма част от пътищата. Не искам да си мисля, че отново е имало комисионни при закупуването на автомобили и техника, но някак си не проумявам защо избраха доста по скъп и неработещ вариант. Случвало се е да пропътувам стотици километри без да срещна тол полиция, но преброителните постове /чиито камери са доста читави и разчитат номерата/ неможеш да ги избегнеш.


                      В боколандия, така се купуват легално избиратели ... както сам виждаш, държавният апарат непрекъснато расте, да речем със съмнително способни хора, но верни като кучета

                      Коментар


                      • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                        Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение
                        Ето го и отговора :

                        Чл. 103. При подаден сигнал за спиране от контролните органи водачът на пътно превозно средство е длъжен да спре плавно в най-дясната част на платното за движение или на посоченото от представителя на службата за контрол място и да изпълнява неговите указания.

                        чл.167а ........длъжностни лица:

                        Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба от 50 до 200 лв. водач, който:

                        1. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) управлява моторно превозно средство, на което табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;
                        2. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право;
                        3. откаже да предаде документите си на органите за контрол или по какъвто и да е начин осуети извършването на проверка от органите за контрол;



                        Всеки е грамотен да си направи изводите.

                        Мен обаче ме терзае друга мисъл. Защо беше нужн да се назначават служители да се купъуват автомобили, оборудване, като всичкото това нещо знаем влачи след себе си разходи за заплати, осигуровки, поддръжка ........и всичко това от ел. винетките които можеха да се контролират от изградените преброителни постове и информацията да се качва и обработва на сървър. Установените нарушения се получават /примерно като електронните фишове/ и заплащат от ползвателя. Със средствата изразходени за назначавне, издръжка и техническо осигуряване на стотиците тол автопатрули вероятно биха се отремонтирали голяма част от пътищата. Не искам да си мисля, че отново е имало комисионни при закупуването на автомобили и техника, но някак си не проумявам защо избраха доста по скъп и неработещ вариант. Случвало се е да пропътувам стотици километри без да срещна тол полиция, но преброителните постове /чиито камери са доста читави и разчитат номерата/ неможеш да ги избегнеш.


                        Това добре ама по какво да го позная че е орган за контрол ? Кола с жълта лампа и някакви изрезки по дънки и светглоотразителни жилетки . Чакай да видиш какъв купон ще настане като тръгне потока от турските германци
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                          Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение
                          Ето го и отговора :

                          Чл. 103. При подаден сигнал за спиране от контролните органи водачът на пътно превозно средство е длъжен да спре плавно в най-дясната част на платното за движение или на посоченото от представителя на службата за контрол място и да изпълнява неговите указания.

                          чл.167а ........длъжностни лица:

                          Наказва се с лишаване от право да управлява моторно превозно средство за срок от 1 до 6 месеца и с глоба от 50 до 200 лв. водач, който:

                          1. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) управлява моторно превозно средство, на което табелите с регистрационния номер не са поставени на определените за това места;
                          2. (изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) е поставил или използва устройство за подаване на светлинен или звуков сигнал, предвиден за автомобил със специален режим на движение, без да има това право;
                          3. откаже да предаде документите си на органите за контрол или по какъвто и да е начин осуети извършването на проверка от органите за контрол;



                          Всеки е грамотен да си направи изводите.

                          Мен обаче ме терзае друга мисъл. Защо беше нужн да се назначават служители да се купъуват автомобили, оборудване, като всичкото това нещо знаем влачи след себе си разходи за заплати, осигуровки, поддръжка ........и всичко това от ел. винетките които можеха да се контролират от изградените преброителни постове и информацията да се качва и обработва на сървър. Установените нарушения се получават /примерно като електронните фишове/ и заплащат от ползвателя. Със средствата изразходени за назначавне, издръжка и техническо осигуряване на стотиците тол автопатрули вероятно биха се отремонтирали голяма част от пътищата. Не искам да си мисля, че отново е имало комисионни при закупуването на автомобили и техника, но някак си не проумявам защо избраха доста по скъп и неработещ вариант. Случвало се е да пропътувам стотици километри без да срещна тол полиция, но преброителните постове /чиито камери са доста читави и разчитат номерата/ неможеш да ги избегнеш.


                          Отварянето на нови работни места,не е слаба крачка ,напротив,води до адмирации.Друг е въпросът,че държавната администрация е прекалено голяма,неефективна

                          Отделно не смятай парите за осигуряване,защото това са пари на държавата която просто ги мести от единия джоб в другия.

                          Отделно закупуването на коли и т.н носи оборот на бизнеса,а това не е никак лошо.

                          Отделен е въпроса че,всичко е опорочено и е обвързано с ресто, шуробаджанащина и т.н
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                            Първоначално публикуван от nikiib Преглед на мнение

                            Мен обаче ме терзае друга мисъл. Защо беше нужн да се назначават служители да се купъуват автомобили, оборудване
                            Адаш, на път за моето село почти всеки ден на една отбивка има тол полиция.
                            Предната седмица карах камиончето на преглед в Шумен, и пътя ми минава оттам.
                            Е, може и от друго място, но е доста по-дълго, а другия маршрут е по черно, та кал, локви, а нали ще минавам преглед...
                            Та за да не ме глоби тол полицията-взех си винетка.
                            То щях да си взема така или иначе, но щеше да е след месец.
                            Ако нямаше кола на тол полицията всеки ден на това място-щях да рискувам и да се придвижа до града без винетка.

                            Та смисъла е психологически-щом знаеш, че ще те хванат и глобят за някое нарушение-не го правиш. Това е истинската превенция.
                            И щом се знае, че има специална полиция за винетките, и те могат да спрат навсякъде-много хора ще се замисляъ дали да пътуват без винетка.

                            Това психологията е тънка наука.

                            Макар, че надали точно психолози са правили стратегията за контрол на винетките.
                            Последно редактирано от Кольо; 31-05-19, 22:26.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                              Кольо същата работа я върши една камера с висока резолюция качена на един стълб .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: ТОЛЛ Патрул,ако не се спра за проверка?

                                Онзи ден ме спряха на един завой и понеже ми се стори много опасно ,спрях след завоя и докато спра ме бяха проверили , защото човека само поздрави и каза , че всичко е ок , да си продължавам .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X