Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бисерни ягодки

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Бисерни ягодки

    Сизифовият труд на Grigor Kolev не трябва да го пренебрегваме.Ултранеграмотен пост, плачещ за годишна номинация в дисциплината си.
    Здравейте! Искам предварително да се извеня ако обидя някого или бъда разбран погрешно! А също така и за прекалено късното вклучване в темата.За в бъдеще за да се избчгват подобни ситоации трябва всеки на който му се преиска да се предвижи от точка А. до точка В. да прецени дали наистина това е разумно, "че пък аз що да не взема да ида да видя брадчеда който ми е ей тка на 120-130км. за 1,5ч. съм там. Че таман ще взема жената и детето, нищо че вън вали снчг,духа вятър, пътната обстановка в страната се влошава (поне така говорят по радио и телевизя, ама те преувеличават). Нали има фирми които са наети да потдържат пътищата. Които независимо от това че вчтърът е 100км/ч. и непрекъснато разрива постоянно възстоноваяващите се преспи. Пък и няма я този вятър да помогне на някой много бързащ тираджия със ограничени умения като шофьор, износени гуми и уверен във себе си и вазможностите на камьона, да се завърти и препречи птя пред мен.Пък ако нещо такова няма да е само моята кола, стане ще званя по телефона на ГЗ те нали за това взимат заплати?Иначе ще ги осъдя защото за природни стихии и бедствя винаги има някой виновен който нее можал да се прбори с природата и тези които не спазват правилата за движение!
    Последно редактирано от maxxx; 24-12-11, 09:40.

    Коментар


    • От: Бисерни ягодки

      Благодарско Максе!!! При първи удобен случай
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • От: Бисерни ягодки

        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
        Благодарско Максе!!! При първи удобен случай
        За нищо, нали модераторските клавиатури са ампутирани откъм словоизлияния в лошата сфера - ако бях син, тоя неграмотен дедагознамкакъвсеявява щеше да чуе много работи за кадърността си, а аз да си почина някой месец на скамейките.
        Учете и ползвайте българският език грамотно, не е срамно - задължително е!

        Коментар


        • От: Бисерни ягодки

          Ето нещо пресно пресно (даже още пари).
          Първоначално публикуван от KROMI Преглед на мнение
          Какви предавки и трансмисии ? Май ти нещо си проспал ? Става дума за това ,че като увеличиш к.с. и н.м. на този двигател и ги свалиш в по-низки обороти е нормално да се движиш при една и съща скорост / преди и след увеличението / на вече по-низки обороти. В момента на 5-та пр. се движи с 50км.ч. при 1200об.м. ,а на 4-та пр. с 40км.ч. пак при 1200 об.м. Само защото някой си мисли ,че нещо не може да бъде направено не значи ,че вече не е направено. А за това ,че някой нещо намеквал и не искал да го каже ,то просто си е негова дилема ........
          ...
          Първоначално публикуван от KROMI Преглед на мнение
          Е то вече стана ясно ,че хора които нямат конкретните аргументи за този двигател само разни подмятания и нападки могат да напишат....... и...... в такъв случай става безпредметно да им отговарям . Сега вече могат да живеят щастливи в собствените си легенди ....................
          Това право от е те Тука те. Човека си е сложил интеркулер и подава малко повече гориво. При това вече една и съща скорост се достига при доста по-ниски обороти на двигатела (това според него де). Всички инженери "и вся остальная сволоч" пасти да ядат. К'ви диференциали? К'ви трансмисии?
          Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 18-01-12, 16:51.
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • От: Бисерни ягодки

            Напомни ми на една песен от близкото минало този... индивид. Ето и откъс от нея: "Ние сме безнадежден случай!"
            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
            Volkswagen Bora AKL

            Коментар


            • От: Бисерни ягодки

              [QUOTE=Красимир Начев;1747348]
              Първоначално публикуван от Пламен Ковачев (zaiko1234) Преглед на мнение
              Може прожинат да се е счупила може много нешта да станали.
              Ето едно и от мен.
              ТЛК 80 4,2ТД-95г

              Коментар


              • От: Бисерни ягодки

                ВНИМАНИЕ! Постът е безкрайно дълъг,глупав и отегчителен.



                "Аман от "компетентни" хора, казвам ви! Знаят, обясняват, спорят всезнайковци, вярват си, а най-кофти е, че и други им вярват. Затова нека дам един малък, не толкова компетентен, урок на тема "що е то 4х4".

                Всезнайко знае, че 4х2 са нормалните коли (общо четири колела, от които 2 са движещи), а 4х4 означава, че и четирите колела са движещи. И знанията свършват дотам. А половината истина нали знаете какво е?

                А ето и малко повече от половината истина - това, че на колата пише "4x4" не задължително означава, че карате с четири задвижващи колела. Още повече - понякога НЕ трябва да карате с четири задвижващи колела освен ако не искате да си бракувате диференциала. Това например са колите от първия тип от изброените по-долу:

                Part-Time 4WD: Това са джипове, които обикновено (и задължително) на нормален път трябва да се карат като 4x2. Причината за това е, че превключването в режим 4x4 става чрез блокиране на предната и задната оси. Това най-често е направено като на колата са сложени два режима на скоростите - бързи и бавни (като включите на "бавни" се блокират диференциалите и задвижвате 4х4). От тук нататък: НЕ КАРАЙТЕ СВОИТЕ PART-TIME 4WD КОЛИ НА БАВНИ АКО НЕ СТЕ ЗАКЪСАЛИ! Този режим е само и единствено за тежък offroad! На асфалт - просто прецаквате диференциал/и и после плачете. С други думи - с такава кола вие в 99% от времето не сте 4х4. Запомнете го. Не си играйте с лостчетата и бутоните ако не знаете какво правят. Типични представители на Part-Time 4WD:

                * Chevy Blazer/GMC Jimmy
                * Dodge Durango (стандартно оборудване)
                * Dodge RAM
                * Ford F-сериите
                * Ford Ranger
                * Honda Passport / Isuzu Rodeo
                * Jeep Cherokee (стандартно оборудване)
                * Jeepanche
                * Jeep Liberty
                * Jeep Wrangler
                * Land Rover серии 1, 2 и 3
                * Mitsubishi Montero Sport
                * Mitsubishi Raider
                * Mercedes G-class W460/461 (старите)
                * Nissan Armada
                * Nissan Pathfinder
                * Nissan Patrol
                * Nissan Titan
                * Nissan Terrano II
                * Nissan Xterra
                * Suzuki Equator
                * Suzuki Samurai
                * Suzuki Sidekick
                * Suzuki Vitara / Grand Vitara
                * Toyota 4-Runner
                * Toyota Ta
                * Toyota Tundra TRD
                * Toyota FJ Cruiser

                Automatic Four-Wheel Drive (A4WD): Това са електронни екстри, които целят да ви вземат парите и да ви оставят в калта (мое лично мнение). Наричат ги "умните part-time 4x4". Тези коли си карат 4x2 през цялото време и само при буксуване компютърът автоматично предава движение и към четирите колела (естествено по същия начин като part-time с блокирани диференциали). Естествено можете сами да се досетите, че при почти всички случаи това се случва когато вече е прекалено късно. Така впрочем е с всичко, което мисли вместо вас - виждате окромна кал пред вас, какво ще направите? Ясно е какво - ще си включите блокажа. Само, че не - някой ви е взел парите и ви е казал "пич не се притеснявай, той сам ще си се включи". Влизате в калта, затъвате и... вече най-вероятно е късно за каквото и да е действие. Честита електронна покупка! Освен в сняг не виждам къде може да има приложение, но дори там не виждам защо трябва да се дадат пари за нещо, което може да се направи с механично лостче. Ето типични представители на A4WD:

                * Acura SLX / Isuzu Trooper
                * Chevy Tahoe / Yukon / Suburban
                * Ford Explorer/ Mercury Mountaineer
                * Ford Expedition/Lincoln Navigator
                * Infinity QX-4
                * Porsche Cayenne
                * Suzuki SX4 Crossover (това не е джип)
                * Toyota Highlander

                Street 4x4: Тук си признавам, че не съм запознат, но доколкото съм чувал - това са 4x4 машини, които нямат никакво блокиране на диференциал. С други думи - Пунта Мара! Едното колело да ви забуксува и адиос амигос - честито закъсване. Но може и да бъркам. Ето списък с печеливши притежатели:

                * BMW X5
                * Cadillac Escalade
                * Chrysler 300C
                * Dodge Durango
                * Ford Explorer / Mountaineer
                * Jeep Grand Cherokee (стандартно оборудване)

                All-Wheel Drive (AWD): Перманентни 4х4 машини без бавни скорости. Обикновено (може би даже винаги) се продават с автоматични скорости. Напичат ги "бързите 4х4" и обикновено не са джипове, а SUV (сиреч спортни с джипов външен вид). Понякога имат възможност и за превключване на 4x2 (уж икономия). Не са подходящи за всякакъв вид offroad, защото често може да ви се наложи да карате бавно и внимателно, а не да препускате като луди. Ето типични представители:

                * Honda CR-V
                * Lexus RX300
                * Nissan X-Trail
                * Oldsmobile Bravada (не е джип)
                * Subaru Forester
                * Subaru Legacy
                * Toyota RAV4

                Full-Time 4WD - Ето това са колите, които имат всички нужни екстри за offroad. Някои имат блокажи на преден и/или заден диференциал (много рядко), някои имат блокаж само на междуосев диференциал (почти винаги), всички имат бързи и бавни скорости. Не е изключено да има и такива, които могат да превключват само на задно, само на предно предаване и т.н. - в общи линии малко излишни екстри, които някакви митове твърдят, че се пести гориво и намаляват шума. Може и да е вярно - не съм убеден (нека някой се изкаже по въпроса). Ето типични представители:

                * Лада Нива (перманентно 4x4)
                * УАЗ - повечето или всички модели (търсете с редуктурен мост)
                * Ford Expedition (с превключване на 4x2)
                * GMC Yukon (с превключване на 4x2)
                * GMC Suburban (с превключване на 4x2)
                * Jeep Grand Cherokee (с превключване на 4x2 и/или блокаж като "екстри")
                * Land Rover Discovery (перманентно 4x4)
                * Land Rover Defender (перманентно 4x4)
                * Lexus LX470 (перманентно 4x4)
                * Mercedes M-класа (перманентно 4x4, на offroad се разпадат)
                * Mercedes G-class W463 (новите)
                * Mitsubishi Montero (НЕ sport)
                * Mitsubishi Pajero (с превключване на 4x2; бавните скорости са със задължително блокиран диференциал).
                * Porsche Cayenne GTS Prestige 4WD (с това НЕ излизайте никога на offroad ако не сте готови да оставите колата си завинаги в гората)
                * Range Rover (перманентно 4х4, но внимавайте с екстрите му)
                * Toyota / Lexus Land Cruiser

                Блокажи на диференциали: Ще трябва да им обърна специално внимание. Първо и най-важно правило - дори full time 4x4 без блокаж на диференциал/и няма никаква разлика с обикновените 4x2 автомобили. Съвсем спокойно можете да видите който и да е автомобил 4x4 (без тези с автоматични блокажи), на който му буксува само едната гума и не може да помръдне. Ето защо:

                Диференциалът служи за разпределяне на движещата сила между двете колела. Когато колата завива външното колело описва окръжност с по-голям радиус, тоест се движи повече. Когато едното колело забуксува, то диференциалът предава цялата сила на него и така другото не помръдва.

                Автомобилите 4x2 имат само един диференциал - на движещите колела. Автомобилите 4x4 имат три диференциала. Два от тях са на преден и заден мост (осеви диференциали). Третият се нарича "междуосев" и се използва за предаване на движението между предния и задния мост. Това е така, защото автомобилите имат само един двигател. По същата причина, по която от примера външното колело изминава по-голям път на завой от вътрешното, е съвсем нормално да има ситуации, при които задните колела изминават по-кратко разстояние от предните и обратно. Поради тази причина междуосевия диференциал разпределя задвижването между двата моста, а от там осевите диференциали го разпределят между колелата си. Затова 4x4 се оскъпява много като технология!

                Почти всички 4x4 автомобили както казах имат блокиране само на междуосевия диференциал. Блокирането означава, че едно желязце "зацепва" вътре диференциала и той вече разпределя едно и също движение напред и назад. С други думи можете спокойно да видите такъв джип, на който буксуват две колела едновременно (предно и задно), а другите две симетрични стоят неподвижни. Това обаче рядко ще го видите в града - обикновено се случва на полето, в гората или в някоя снежна преспа. Може да стане и на ледена пързалка за зимни кънки или добре заледена Софийска улица с много голям наклон.

                За "пълни блокажи" говорим когато освен междуосев може да се блокира и заден (най-често), а понякога и дори преден диференциал. Така, за да закъса колата, буксуващи гуми трябва да са 3 или съответно 4. Подобни ситуации се случват изключително рядко - само в изключително тежки терени. Обикновено ако се е стигнало до нужда от пълни блокажи, то най-вероятно ще ви трябва лебедка или трактор за спасителна операция. Изключение правят наистина добрите шофьори, които са майстори на offroad - пълните блокажи са именно за тях. В същия момент "компетентни" потребители както казах в началото колкото искате. Поради тази причина производителите много рядко оборудват колите с пълни блокажи. Обикновено се продават като скъпа екстра...

                Именно заради "компетентните" потребители, които са си взели "джип", за да се фукат се правят и автомобили с автоматични блокажи, автоматични скорости и други автоматични "мисли вместо мен" екстри. Хубаво, искаш 4x4 - дай си парите. Само, че няма да ви дадем да пипате лостчетата сами, защото имате две леви ръце и мозък на блондинка! Не щем да ви ремонтираме простотиите. Не, че не са удобство за града (особено зимна София), но определено не са предимство за offroad.

                И накрая - не вярвайте на "компетентните" хора, особено ако карате някоя от масовите "part time 4x4", които превключват ръчно в режим 4x4. Тези автомобили блокират диференциалите на предния и задния мост когато се включат в режим 4x4. "Компетентните" хора най-често ще ви кажат, че това е режим на "бавни скорости" (най-честия случай) и е "за черни пътища". Да така е - скоростите са бавни наистина, но това води паралелно със себе си и блокирани преден и заден диференциал. Когато излезете на черен път - диференциалите продължават да са нужни. Заключвайте ги само, когато забуксувате или когато видите, че предстои тежка ситуация! Карането по асфалт или без нужда с блокиран/и диференциали ще навреди на вашето финансово състояние! Това важи за абсолютно всички 4x4 автомобили, които имат блокажи!

                Обобщение:

                Full-time 4x4 с пълни блокажи: Да, това е истинското 4x4 за тежък offroad и всякакви ситуации! Да се ползва само от разбиращи и мислещи хора обаче! Няма нищо по-опасно например от безмозъчна мутра бързаща към ски курорт с 80км/ч и "натиснал всички копчета за всеки случай, че теренът е заледен"!!!

                Full-time 4x4 само с междуосев блокаж: Истинско 4x4, става за всякакъв offroad (дори тежък)! В някои тежки ситуации излизат много по-трудно от part-time 4x4, но в общ план и масовия случай са по-добрия избор. Така де - карането на бавни скорости без да са блокирани диференциалите си е благинка не само за offroad, но и в града на моменти

                Part-time 4x4: Стават за всякакъв offroad. Ако карате part-time джип - научете се първо как работи и след това няма да давате абсурден акъл като "включвам на бавни когато паркирам", "включвам бавни в задръстване - супер удобно е", "включвам бавни като се качвам на бордюри" и най-вече "като излеза на черен път си включвам задължително бавните" и т.н. НЕ, НЕ, НЕ и пак НЕ!

                AWD: Не са препоръчителни за всякакъв offroad - не всички терени са подходящи за тях. Иначе са достатъчно добри - имат си блокаж/и, перманентно 4x4 са... Просто са леко бързички

                A4WD - Добри са за магистрала, може да ви изкара от заледена улица... и толкоз. На offroad терен обикновено първо закъсвате и чак тогава компютъра сработва. За тежък терен тези машини са трагедия. При всички случаи part-time 4x4 е по-добре!

                Street 4x4 - Най-вероятно сте си дали парите на вятъра. 4x4 без блокажи е напълно безсмислено и е скъп еквивалент на обикновен 4x2...

                П.С. Възможно е да съм написал някой модел автомобил не където му е мястото. Не съм маниак и не знам моделите на всички производители и техните специфики - в общи линии почерпих информация от най-различни интернет източници. Ако съм сбъркал някъде - не ме кълнете, а ме поправете "

                Този индивид просто... гений,колко 4х4 системи измисли,а и един тон вкарва... Да не говорим ,че половината copy-paste от Wikipedia е тотално грешен.

                Темата е от Peugeot форума, темата е относно 4х4-то на 4007. Изведнъж човекът просто реши да вика и да "хвърля" доводи "за" , "против" ,без да се аргументира особено логично или пък разумно...

                Мъкаааа,мъкаааааа.......
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • От: Бисерни ягодки

                  Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                  ВНИМАНИЕ! Постът е безкрайно дълъг,глупав и отегчителен.



                  "Аман от "компетентни" хора, казвам ви! Знаят, обясняват, спорят всезнайковци, вярват си, а най-кофти е, че и други им вярват. Затова нека дам един малък, не толкова компетентен, урок на тема "що е то 4х4".

                  ................
                  Обобщение:

                  Full-time 4x4 с пълни блокажи: Да, това е истинското 4x4 за тежък offroad и всякакви ситуации! Да се ползва само от разбиращи и мислещи хора обаче! Няма нищо по-опасно например от безмозъчна мутра бързаща към ски курорт с 80км/ч и "натиснал всички копчета за всеки случай, че теренът е заледен"!!!

                  Full-time 4x4 само с междуосев блокаж: Истинско 4x4, става за всякакъв offroad (дори тежък)! В някои тежки ситуации излизат много по-трудно от part-time 4x4, но в общ план и масовия случай са по-добрия избор. Така де - карането на бавни скорости без да са блокирани диференциалите си е благинка не само за offroad, но и в града на моменти

                  Part-time 4x4: Стават за всякакъв offroad. Ако карате part-time джип - научете се първо как работи и след това няма да давате абсурден акъл като "включвам на бавни когато паркирам", "включвам бавни в задръстване - супер удобно е", "включвам бавни като се качвам на бордюри" и най-вече "като излеза на черен път си включвам задължително бавните" и т.н. НЕ, НЕ, НЕ и пак НЕ!

                  AWD: Не са препоръчителни за всякакъв offroad - не всички терени са подходящи за тях. Иначе са достатъчно добри - имат си блокаж/и, перманентно 4x4 са... Просто са леко бързички

                  A4WD - Добри са за магистрала, може да ви изкара от заледена улица... и толкоз. На offroad терен обикновено първо закъсвате и чак тогава компютъра сработва. За тежък терен тези машини са трагедия. При всички случаи part-time 4x4 е по-добре!

                  Street 4x4 - Най-вероятно сте си дали парите на вятъра. 4x4 без блокажи е напълно безсмислено и е скъп еквивалент на обикновен 4x2...

                  П.С. Възможно е да съм написал някой модел автомобил не където му е мястото. Не съм маниак и не знам моделите на всички производители и техните специфики - в общи линии почерпих информация от най-различни интернет източници. Ако съм сбъркал някъде - не ме кълнете, а ме поправете "

                  ..............
                  Мъкаааа,мъкаааааа.......
                  Дълго, доста обяснително, но за сметка на това НЕВЕРНО. Верното съм направил в червено (в училище червеното е друго, ама тук няма как). Ама на човека не му липсва хъс в обяснението на нещо, дето изобщо не разбира. Ама това до някъде си е похвално.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • От: Бисерни ягодки

                    Е, не му се сърдете. Това е най-правилния начин да научиш нещо - да се изложиш, като кажеш какво знаеш!
                    LR Discovery I, 300 TDI+Grigri+велосипед и кънки+Nitrox+Icom ID-51

                    Коментар


                    • От: Бисерни ягодки

                      Интересни обяви има в нашия форум. Не са грешни или лоши.
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...92#post1780792 - продавам ДЖИПЧЕ РОКИ. Хубаво звучи ... нали ?
                      Сега и другата обява ( ПРОДАВАМ ЧЕРОКИ )
                      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=139748 -
                      (Джипчероки ).... джип Чероки ... и джипче Роки.

                      Коментар


                      • От: Бисерни ягодки

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Интересни обяви има в нашия форум. Не са грешни или лоши.
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...92#post1780792 - продавам ДЖИПЧЕ РОКИ. Хубаво звучи ... нали ?
                        Сега и другата обява ( ПРОДАВАМ ЧЕРОКИ )
                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=139748 -
                        (Джипчероки ).... джип Чероки ... и джипче Роки.
                        Голяма чест е за мен да съм тук! И на мене ми харесва как звучи! Дори тука е описано в първия ред на темата преди.... има-няма две години! И все още буди интерес...
                        edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                        Коментар


                        • От: Бисерни ягодки

                          А-уууууу, още ме боли корема от смях, като прочетох този пост. Аман, от ....карачи!

                          .Ей тъкива изказвания че мотора е силен и едвам се удържат направо цепят мрака, колега искаш ли да дойда аз да видиш как тая 540-ка ще я въртя в ръцете ми като симсон? .
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • От: Бисерни ягодки

                            Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                            Голяма чест е за мен да съм тук! И на мене ми харесва как звучи! Дори тука е описано в първия ред на темата преди.... има-няма две години! И все още буди интерес...
                            Много отдавна го забелязах и се радвам, х Хубаво е, че поддържаш тази игра на думи - красиво е.
                            Поздрави !

                            Коментар


                            • От: Бисерни ягодки

                              Ето и едно съчинение на тема "Паджерото - любим автомобил".
                              Първоначално публикуван от cvetoslav.baurene Преглед на мнение
                              Паджерката ми прави 1 година откакто е при мен. Миналата година на 25 Март си купих подарък по случай рожденият ми ден . Взех го от един приятел който има автокъща. Обажда ми се и ми казва : "Имам ненормален джип точно като за теб". При това обаждане палнах колата и веднага отидох при него. Гледам едно паджеро 93-4година и викам брейй. Тръгнах към него и приятеля ми вика не тва бе ела тука. Отивам аз и гледам тоя таралясляк :X , викам му тоя джип не е за мене. Приятелят ми възкликна как да не за тебе бе , я го пални го изкарай да видим дали не е за теб. Аз се учудих палнах джипката и я изкарах. Отидехме на 1 права отсечка около 1км. Стигнахме тама и ми вика айде дай му, давам газ и се учудих за годините си колко бързо набира. За секунди стигнахме 100км/ч и го гледам и се смея, той вика айде па ти дай му бе. При това натиснах гаста и стигна някаде около 140км/ч и не ми стигна пътя
                              Тогава разбрах че джипката си е огън в отношение на двигатела, по отношение на външния вид имаше забележки тва онова по веждите (нищо сериозно). Отгодава през тази 1 година съм ходил извън Враца ту по лов, ту по работа. С тоя каде ми даде джипа сме ловци и 2мата и се редуваме ту аз карам ту той с Дефендъра си. И ми вика абе мисла си го зема от тебе.
                              Много върви и много му се кефа. По магистралата спокойно си задминавам Теранота, Ниви, Тойоти и така...
                              Тези който имат Педжерка 1ца трябва да са много горди че имат такова. Мисля че старите паджерки са с много по здрави двигатели от по новите. Поздрави на всички
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар


                              • От: Бисерни ягодки

                                Човекът продава ударна бормашина HILTI.
                                Галин 1
                                задава въпрос:
                                От: продавам къртач ХИЛТИ
                                Галин 1-
                                вартили или само карти
                                И съответно му отговарят:
                                petkof
                                Само кАрти.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X