От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП
До колкото помня от началото на проекта,трабанта си се е движел и без кокилите. След тези интервенции,да се радваме, че се движи е странно. Действително, след като вече е 4х4, нека се покажат предимствата на тунинга пред стоковия вариант. А движение,както казва Кольо,по равно и с един пръст сняг, след този труд и зор е безмислено.
Та това нещо ще тегли ли, ще е проходимо ли, каква му е целта? Защо имаше необходимост от 4х4?
До колкото помня от началото на проекта,трабанта си се е движел и без кокилите. След тези интервенции,да се радваме, че се движи е странно. Действително, след като вече е 4х4, нека се покажат предимствата на тунинга пред стоковия вариант. А движение,както казва Кольо,по равно и с един пръст сняг, след този труд и зор е безмислено.
Та това нещо ще тегли ли, ще е проходимо ли, каква му е целта? Защо имаше необходимост от 4х4?
Коментар