Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес и смъртта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мерцедес и смърта

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Ако се чудиш, смърт (death) на английски е в мъжки род и се асоциира с мъж, не с жена.
    Смърт се асоциира по-скоро със среден род в английския, както впрочем всичко неодушевено.
    Единственото изключение, за което се сещам е "ship" - кораб, който е женски род и се замества с местоимението "she".
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • #17
      От: Мерцедес и смърта

      Рекламите са:голяма работа.
      Ако бяха верни повече от 50%,щеше да е много добре!
      Ти виждал ли си корола да не запали,аз съм виждал.
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #18
        От: Мерцедес и смърта

        Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
        Всеки си рекламира това което си няма. Точно пък мерцедес и спирачки :-)

        Батка, да не бъркаш, а?
        http://www.youtube.com/watch?v=9-x72GNNodg
        Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
        Само DIESEL !!!

        Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

        Коментар


        • #19
          От: Мерцедес и смъртта

          Тцъ, не бъркам. Аз много си ги обичам. Ес-класата е любимия ми автомобил. Един ден като попремине кризата ще си напазарувам точно такава. Обаче това е най-специфичния за управление автомобил. Всичко в тази кола е измислено и нагласено за бавно и спокойно придвижване. Изключвам 63 и 65 моделите. Всекидневно карам такива коли и съм конкретно наясно с възможностите и. Не може да очакваш чудеса от една голяма, тежка, мазна и комфортна кола.
          Но да не нарушаваме приятно-хумористичния стил на темата. Що ли точно от Мерцедес измислиха Дистроника преди няколко годинки :-) ?

          Коментар


          • #20
            От: Мерцедес и смърта

            Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
            Всеки си рекламира това което си няма. Точно пък мерцедес и спирачки :-)
            Ау, засегнах се . То нисаня го смених защото ми идваха много силни спирачките.
            ...
            А и 55-моделите
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #21
              От: Мерцедес и смъртта

              Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
              .....Що ли точно от Мерцедес измислиха Дистроника преди няколко годинки :-) ?
              Щото типа хора които ги карат, докато се усетят да започнат да спират са вече в линейката.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #22
                От: Мерцедес и смъртта

                Абе не е точно така...
                Преди година бях поканен на тест-драйв на Мерседес, като основната идея беше да се наблегне на системите за безопасност, и тяхната помощ към водача..

                Имах възможността да видя как се държи S, R, GLK, SLK, B, A, E - при едни чудно добре симулирани условия на понижено сцепление, и няколко добре провокирани препятствия, които трябваше да се преодолеят с минимална скорост от 80 км/ч ( радар на входа ) и натиснат педал на спирачката - радар на изхода - макс 20 км/ч.

                Всъщност се оказа, че след натискане на спирачния педал автомобила сам решава какво и как да прави, така че да остане в желаната траектория.
                Кое как става, е въпрос на различните класи - естествено, че легените В и А не могат да се сравняват с високата категория..

                Но е впечатляващо, как S, когато реши, че е застрашен от кофти ситуация, ти изправя седалките, натяга коланите, затваря люка и отваря прозорците с два пръста..
                В общи линии, най-лъскавото - S - не ми хареса - кара се много лигаво, и мисли и действа твърде много вместо човека зад волана.
                Удоволствието ми беше по-голямо, когато след смяната на местата ( по двама в кола, радиостанция и инструктор с преводач в зоната на видимост ) поседнах отзад - там, дето човек се чувства " Голямата работа "..

                Е, друго си е, както и да го погледнеш...

                Но лека-полека шофьорското умение започва да заминава в миналото..
                То и сега не всички знаят какво е междинна газ и двойно амбрииране, а с тия чудесии..

                А най-голямото удоволствие беше E-AMG, на което му изключих всичките помощни системи и се повъртях малко..
                Инструктора се усмихна и превода не закъсня - не съм бил използвал системите, а съм ги бил провокирал..

                Е, провокирах ги - не всеки път ми се случва да карам E-AMG на 800 км...

                Коментар


                • #23
                  От: Мерцедес и смърта

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  Ау, засегнах се . То нисаня го смених защото ми идваха много силни спирачките.
                  ...
                  А и 55-моделите
                  Ауу, за Г55 дори и не споменавай. Все още никой не може да ме убеди, че този изрод не е дело на извънземен разум. Това пък е най-доброто за градски условия, според моето скромно мнение. А що се отнася до удоволствие, до вървене, до усещане.... Няма такова нещо. Скоростната кутия мисли заедно с водача. Няма такъв кеф... ама айде стига реклама. Да се върнем на "Ц, Е, Б, А," и другите класи, дето не мога да си отговоря на въпроса - Що по дяволите ви трябваше да бълвате такива недоразумения? За всички засегнати предварително се извинявам. И си признавам добросърдечно - така мисля защото сигурно съм простак :-)
                  Последно редактирано от Kalinkata; 06-06-10, 17:50. Причина: допълване

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мерцедес и смърта

                    За а-то и Б-то...и аз съм простак.
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X