Камасутра за притежатели на Лада (кратък курс)
Кратъкият курс Кама-сутра за притежателите на лек автомобил Лада се
характеризира със следните основни пози:
Поза 1: Основна. Ладата е на четирите си колела, а водачът влиза странично.
Действията на водача са ограничени, за разлика от тези на Ладата.
Продължителността зависи от група фактори, свързани с навиците на водача и
състоянието на Ладата. При неблагоприятно стечение на обстоятелствата се
преминава към поза 2.
Поза 2: Класическа. Ладата е отгоре, а водачът отдолу. Позата се
характеризира с абсолютна неподвижност на Ладата и необичайно динамични
движения на водача. Процесът е съпроводен с използването на различни видове
помощни инструменти и приспособления, като клещи, чук, гаечни ключове, щанги
и крикове. Активно се използува и ненормативна лексика, като обикновено се
споменават меки китки, майки, лели и баби. Позата се характеризира с най
голяма от всички пози продължителност.
Поза 3: Странична. При тази поза Ладата е легнала на едната си страна, а
водачът е в нея, на нея или встрани от нея, ако е успял да избяга навреме.
Към тази поза партньорите подхождат внезапно един за друг при недостатъчни
навици на водача или активно - неконтролируемо от водача движение на Ладата.
Възможни са следните варианти: Лада на лявата страна, Лада на дясната
страна, Лада на покрив; водач отляво, водач отдясно, водач отгоре, водач
отдолу и комбинациите им. Поза 3 е предшестваща на поза 2 и поза 4
Поза 4: Групово изпълнение. Практикува се след активно изпълнение на поза 3
или 2, като за целта, Ладата се закарва в сервиз с бригада автомонтьори.
Водачът в този случай воайорства и заплаща скъпо за това удоволствие !
И аз имам ЛАДА !
Кратъкият курс Кама-сутра за притежателите на лек автомобил Лада се
характеризира със следните основни пози:
Поза 1: Основна. Ладата е на четирите си колела, а водачът влиза странично.
Действията на водача са ограничени, за разлика от тези на Ладата.
Продължителността зависи от група фактори, свързани с навиците на водача и
състоянието на Ладата. При неблагоприятно стечение на обстоятелствата се
преминава към поза 2.
Поза 2: Класическа. Ладата е отгоре, а водачът отдолу. Позата се
характеризира с абсолютна неподвижност на Ладата и необичайно динамични
движения на водача. Процесът е съпроводен с използването на различни видове
помощни инструменти и приспособления, като клещи, чук, гаечни ключове, щанги
и крикове. Активно се използува и ненормативна лексика, като обикновено се
споменават меки китки, майки, лели и баби. Позата се характеризира с най
голяма от всички пози продължителност.
Поза 3: Странична. При тази поза Ладата е легнала на едната си страна, а
водачът е в нея, на нея или встрани от нея, ако е успял да избяга навреме.
Към тази поза партньорите подхождат внезапно един за друг при недостатъчни
навици на водача или активно - неконтролируемо от водача движение на Ладата.
Възможни са следните варианти: Лада на лявата страна, Лада на дясната
страна, Лада на покрив; водач отляво, водач отдясно, водач отгоре, водач
отдолу и комбинациите им. Поза 3 е предшестваща на поза 2 и поза 4
Поза 4: Групово изпълнение. Практикува се след активно изпълнение на поза 3
или 2, като за целта, Ладата се закарва в сервиз с бригада автомонтьори.
Водачът в този случай воайорства и заплаща скъпо за това удоволствие !
И аз имам ЛАДА !




Коментар