Сигурно са го пратили на курсове по четене. На пулта на хидравликата има табелка "Не работи без опори!".
Пари за всичко това са откраднали, ама акъла ни се краде, ни се купува. Сигурно всичко е почнало от това, че дебила с бялата пи... въшка се е опитал да измъкне лодката с дърпане. Обаче физиката, даже и за 6-ти клас, не прощава...))
преди няколко дни подобно нещо се случи и на мойта работа.
значи един камион докара храна за рибоците,но е доста тясно и като си тръгваше пропадна в една дупка...след като се опита на няколко пъти да излезе,пропадна още повече и вече нямаше начин да излезе...дойде един трактор да го дърпа,но само направи две дипки в асфалта под гумите си(в тоя асфалт нямаше много асфалт).
почна да става интересно)))викнаха кран,от рода на вторият които е на горните снимки,но по-стар модел,но също така му се издърпваше стрелата.та под потпорите сложи по две греди,които от тежеста влязиха 5 см. в асфалта,а грая на стрелата се огъваше горе долу около метър,искам да кажа че слизаше около толкова когато почваше да го вдига...в крайна сметка след около 1 час го извади...
всичко е докоментиранои заснето на видео.като се науча да качвам в сайта на форума ще го кача...интересно е
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
Аз нищо не виждам, пък и това е най-обикновен паяк, те мисля, че нямат подпори.
Няма кран качен на някакъв вид автомобил който да няма опори . Като гледам колко се накланя камиона на първите снимки просто опорите не са пуснати или са неправилно разположени . На по старите модели сравнително малки авто кранове с които аз съм работил опорите се заключват . След като я подпреш има сферичен кран като го затвориш вече няма и теоретична възможност маслото да се върне и опората да изпусне . Така е на българските серия Явор и на Палфингер мисля че серията му беше 10 000 . Така в казармата щях да обърна един ЗиЛ с кран беше скъсан единя маркуч на едната опора и реших да вдигам без опори един контейнер с боклуци размина ми се за малко навреме пуснах товара . От тогава при вдигане на товари спазвам всички писани и неписани правила защото белята обикновено става за части от секундата и ангела хранител който ме пази може да се е разсеял .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Абе на участниците в случката вероятно не им е много смешно
Ама пък на "кранистчето" къде му е главата . Аз без да съм кранист или да ми трябват някакви "спешъл" познания, не бих направил такава простотия.
п.п. И аз не съм виждал монтиран кран на превозно средство без някакви подпори.
Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Опори, че има има, даже има и спусната, защото едната май не е спусната...
Според мен се е обърнал, защото не е издърпал докрай опорите, нали знаете, колкото са по навън, толкова по-устойчив е крана...
Но май и паркирането не е много добро?
Ето къде са:
А тук се вижда как другата опора е спусната...
За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
Не може опората да е опъната докрай пусната и законтрена и да се наклони толкова настрани . Като гледам крана е с товароподемност 2000 - 2500 килограма на първото рамо на второто е около 1500 килограма а товара е около 600 килограма . На по старите модификации такива кранове опорите се издърпват на страни ръчно и от там идва проблема при по леки товари операторите просто ги мързи да ги дърпат .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
И на мен ми изглеждат пуснати опорите.Е въпросното кранче е неправилно разположено и ако дурака си е знаел паспортните данни на крана нямаше да имаме дискусия сега.няма как да вдигне и завърти и постави товар по голям от паспортния и то от вода.Стабилизаторите са му теснички,вероятно като е започнал да върти е станало.
Няма невъзможни неща,има просто недостатъчно финансиране.....
GSM +359 895 236 182
Коментар