До: 4х4, тракшън контрол и т.н.....
Така-а-а, шареното влезе с висока скорост, но с широка дъга и използва максимално ширината на платното, та дори се качи на бордюра (стената), където се оттласна и ускори значително по-бързо. Чакаме решението на ръководителите на състезанието дали използването на тази техника е позволено от правилата.
Сивото явно е искало да спре по-късно, но го е направило прекалено късно, напусна идеалната линия и загуби мястото си.
Черното спря по-рано, уби скоростта достатъчно за да остане на идеалната линия от вътрешната страна на завоя и закономерно спечели позиция.
Извод: спирайте преди завоя, а не - вътре в него!!
Така-а-а, шареното влезе с висока скорост, но с широка дъга и използва максимално ширината на платното, та дори се качи на бордюра (стената), където се оттласна и ускори значително по-бързо. Чакаме решението на ръководителите на състезанието дали използването на тази техника е позволено от правилата.
Сивото явно е искало да спре по-късно, но го е направило прекалено късно, напусна идеалната линия и загуби мястото си.
Черното спря по-рано, уби скоростта достатъчно за да остане на идеалната линия от вътрешната страна на завоя и закономерно спечели позиция.
Извод: спирайте преди завоя, а не - вътре в него!!
Коментар