
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НИВА 6x6
Свий
X
-
Като гледам как са я провесили май в следващите секунди ще отиде в пресата за старо желязоВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
Рамата я има на практика, била тя и интегрирана. Значи мохе да се добави и мост. По-лощото е с раздатката с толкова изводи...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Самоносеща е на Т-98 Комбат, ако погледнеш Гранда отдолу ще видиш такива надлъжни ГРЕДИ, че си е баш рама. Това че е заварена за купето е само по-добре. Е, вярно, при Нивата нещата не са чак такива, тя си е по-кола и рамата е по-слабо загатната, ама пак става.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Тц. Рамата е самодостатъчна конструкция, която носи всички агрегати. Сама по себе си. И да я няма кабината, нещото напълно си върви. Самоносещата конструкция си е самоносеща. Която и кръпка да отпориш, като цяло предмета губи устойчивост. Той изобщо се смята от черупка, не от скелет. Така се стига до гредите отдолу, които заместват някви вече изрязани части от черупката. Така става по-леко от рамното, при запазена достатъчна устойчивост от всички ракурси. Но тия греди сами по себе си не са дори свързани като хората и не могат да носят нищо. Не формират рама с нужната коравина. Това са принципно различни неща от гледна точка на строителната механика.
Коментар
-
Абе коя кола е монокок бре, стига писа смешни неща. Всички са полумонокок, а при някои модели си е баш интеграл фрейм, и то не за друго а поради намаляване на вибрациите и снижаване на центъра на тежеста. Това с монокока е само при формулите. По твоята логика и като махнеш калник се отслабва. Виждал ли си Волга отдолу? Айде виж и кажи дали не е рама и дали не е свързана. Ако не вярваш ще изрежем една и ще оставим само тези неща отдолу да видиш как ще си върви добре и нама да се гъне почти.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Естествено. В изцяло тенекиените коли всички панели са работещи. В новите френски и немски калниците вече не са, пластмасови са, декоративно - аеродинамични. Но подкалниците работят.
Кво да режем? И що? Когато му е било времето аз съм свършил тая работа. Сега ти си вземи една седмица отпуска и тръгни на екскурзии по моргите. Гледай бавно катастрофиралите коли. Разглеждай ги. Мисли. А на мене някак и съпромата ми стига.
Нито Дълбоката Вяра нито Внушителните Греди променят с нещо строителната механика. Това са сравнително прости неща. За кой път ви казвам: дайте някое трудолюбиво момиче с достатъчно време, ето сега имам скенер, ето ги книжките, отлични книжки, сега такива вече никой не пише, с картинки, дайте да направим библиотека. Шото на мене ми писна две години да се боря с дълбоко невежество по елементарни въпроси. Утре с някого ще трябва да се карам и за Питагоровата теорема. За окръжността на Авраам вече беше снощи. Пък аз никога не съм мечтал да бъда даскал в долните класове. От такива дивотии не остава време аз пък да науча нещо полезно.
Коментар
-
Пак написа глупост като извади теория за цялото от единичен случай и абсолютизира нещата. Работещи са за пасивна безопасност и за държане на много неща дето са изпозакачени за купето. На много по-стари модели или нови джипове спокойно може да оставиш само силовите няколко елемента и ще си работи добре.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Може да срещнеш хора, които силно се гордеят с някви кочини, които да вчера са били ралийни коли. Някои наистина са били, познават се по огънатите около колонките тавани. Ти си по-умен, кажи от кво е. И що не излизат от ремонт. Нови части, нови агрегати, а не могат да идат до ъгъла без да счупят нещо.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар