Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво "казва" колата ви за вас?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за големине бмв та нямам нищо против дори ме кефят но малките - вече казах кой ги кара , а темата е за марки коли , не знам дали фиат имат джип или вече е излязал прототипа на сув на алфа ромео. както и да е няма да се разправяме за глупости аз съм на принципа че човек трябва да има 3 коли Джип ,кола за дълаг път и някоя поспортна че да и се кефиш от време на време.
    а иначе темата за определяне на човека по колата поне за наща страна е нереална защото всеки си взима кола кавато му позволява бюджета а не каквато иска

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от dimy
      за големине бмв та нямам нищо против дори ме кефят но малките - вече казах кой ги кара , а темата е за марки коли , не знам дали фиат имат джип или вече е излязал прототипа на сув на алфа ромео. както и да е няма да се разправяме за глупости аз съм на принципа че човек трябва да има 3 коли Джип ,кола за дълаг път и някоя поспортна че да и се кефиш от време на време.
      а иначе темата за определяне на човека по колата поне за наща страна е нереална защото всеки си взима кола кавато му позволява бюджета а не каквато иска
      Фиат правеха навремето много интересен джип за армията си, малко прилича на Дифендър. А и Алф Кросвагон (само дето не е никакъв джип а високо комби, даже за СУВ не става) се произвежда отдавна. А малките баварци ги карат хора които искат да карат кола с нормално (те. задно ) предаване
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Nightcrawler
        Баси, не мислих, че някой ще приеме това дотолкова сериозно, че да се впрегне...
        така се впрегнах, че сега си търся гадже-мъж /нали съм гей /
        Ама ще гледам за някой с ПОРШЕ, че съм още начинаещ все пак


        има съществени пропуски - нищо не пише за Лада, Шкода, УАЗ и т.н.


        а за тия Хондите, дето искат БМВ , не мисля... те почти нямат нищо общо, освен при лимузините...

        една S2000 >> БМВ
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от quadra
          Първоначално публикуван от dimy
          за големине бмв та нямам нищо против дори ме кефят но малките - вече казах кой ги кара , а темата е за марки коли , не знам дали фиат имат джип или вече е излязал прототипа на сув на алфа ромео. както и да е няма да се разправяме за глупости аз съм на принципа че човек трябва да има 3 коли Джип ,кола за дълаг път и някоя поспортна че да и се кефиш от време на време.
          а иначе темата за определяне на човека по колата поне за наща страна е нереална защото всеки си взима кола кавато му позволява бюджета а не каквато иска
          Фиат правеха навремето много интересен джип за армията си, малко прилича на Дифендър. А и Алф Кросвагон (само дето не е никакъв джип а високо комби, даже за СУВ не става) се произвежда отдавна. А малките баварци ги карат хора които искат да карат кола с нормално (те. задно ) предаване
          И имат татуировка А95 на дясното рамо
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            за Куадра...
            прочети за новия мотор на Фолксваген... 1.4литра със 170кс и не помня колко нютон-метра Ще заменят V5 с него

            специално Сивик няма баварски аналог... евентуарно някой спортен голф Г60 /но по-стар, че по-новите са тежки/...

            при тоя тип коли, не е нужен въртящ момент - те са доста леки... при "нормални" обороти върви като нормален а-л 1.6... Разликата е, че ако "забравиш" да смениш скорост, става интересно... /достига 8-9 хиляди оборота и повече, в зависимост от модела/...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
              за Куадра...
              прочети за новия мотор на Фолксваген... 1.4литра със 170кс и не помня колко нютон-метра Ще заменят V5 с него

              специално Сивик няма баварски аналог... евентуарно някой спортен голф Г60 /но по-стар, че по-новите са тежки/...

              при тоя тип коли, не е нужен въртящ момент - те са доста леки... при "нормални" обороти върви като нормален а-л 1.6... Разликата е, че ако "забравиш" да смениш скорост, става интересно... /достига 8-9 хиляди оборота и повече, в зависимост от модела/...
              С турбина всичко се постига, то това си е пак увеличаване на ходовия обем всъщност, а и ресурса на новите двигатели е съвсем различен в сравнение с по-нисконатоварените.
              Да не говорим че да бримчиш непрекъснато с нещо с такива обороти е ебати съмнителното удоволствие, жив миксер си е...
              А за фолксваген просто не ми се говори, това е еквивалента на америкнска първенющина и безпардонност на европейския пазар (имам предвид откакто кормилото пое онзи боклук Фери Пиех). Но даже и те слагат на Туарезите V10
              Нищо и неговото време ще свърши съвсем скоро, вече се вижда как хората не искат да купуват еднакви съпунерки с различни емблеми. А и последната новина е че GM и Toyota усилено водят преговори за сливане, най-вече по инициатива на японците които искат да попречат на GM да се слее с Рено/Нисан
              Съвсем скоро ще станем свидетели на ново преразпределение на пазарите, и с голяма надежда чакам да кикнат Фолксваген, щот много се самозабравиха.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                quadra хонда вадят от 1.6л-160 коня и от 2л-200 коня БЕЗ ТУРБО

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от dimy
                  quadra хонда вадят от 1.6л-160 коня и от 2л-200 коня БЕЗ ТУРБО
                  а пък F1 вадят по 750кс от 3000сс БЕЗ турбо...

                  разликата е, че двигателите на Хонда на всичкото отгоре са и много здрави
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от dimy
                    quadra хонда вадят от 1.6л-160 коня и от 2л-200 коня БЕЗ ТУРБО
                    Ако беше внимавал малко какво говорим щеше да видиш че мощността в к.с е работа за единица време - сиреч, колкото повече работа са върши за единица време, толкова по-висока мощност се получава като резултата (това най-грубо казано но е така), така че няма противоречие, високи обороти, висока мощност. Обаче и повишено натоварване и кратък ресурс. Освен това пика на мощността и на въртящия момент при такива двигатели е изместен почти в края на диапазона им, съответно трансмисия съобразена с това - събран ред на предавателните числа на скоростната кутия оптимизирана за работа на високи обороти, и къс диференциал. Какво имаме в резултат - за нормално скаране е нужно непрекъснато извъртане на двигателя, и поддържане в оборот при намаляване с смяна на по-ниска предавка.
                    Въртящият момент на свой ред е силата измерена на изхода на двигателя измерена в нютънметри, и именно високия въртящ момент е залог за приятно каране и добро ускорение.
                    Кажи ми като толкова ти харесва този "велик" двигател на Хонда който развива 200 коня от 2.0 литра какъв въртящ момент има и при колко оборота, а също така каква е кривата на нарастване и намаляване на въртящия момент и ще видиш че нещата всъщност са плачевни...
                    За справка двигателят Vortec на Шевито на моя приятел Disem е 4.3 литров и е под 200 коня, но въртящият момент е такъв че изтегли Форд Мондео паднал в едно деренце само на празен ход, без да се налага да му дава газ
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...41777&cache=no

                      макар че за мен е тъпо да сравняваме мощноста на джип и тази на спортна кола , за тва и сравнявах хондата с бмв-то, а не с Реиндж ровър.

                      предполагам никой от форума няма да тръгне да се заяжда по сфетофарите със спортна кола, както и никой със спортна кола няма да тръгне из горите с нея да веди дали ще е по проходима от джипките.

                      та ти според мен просто спориш , щото явно ти е скучно

                      неоспорвъм въртящия момент но като се спори нека да спорим за коли със сравнително еднакви характеристики.

                      Коментар


                      • #26
                        Ами според теб излиза че са еднакви (гледаш само мощността и забравяш куп други "дреболии"), а що се касае до сфетофарни гонки, може да питаш същия този Disem какъв смях настава когато на следващия светофар пристигнем първи двамата с аграрните машини, пък "спортните коли" са точки в огледалото
                        Карай, не всичко що лети се яде, и все повече хора го разбират.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          dimy и аз мислех като тебе докато не се качих на Гранд Чероки.
                          И по светофарите много се "заяждам" с бегачките точно с тази цел: да се осъзнаят че силата се мери в нютонметри а не в конски сили.
                          Пък те ако искат да заповядат на къра

                          Коментар


                          • #28
                            quadra,
                            високопарно,изпъстрено с технически термини,но НЕГРАМОТНО!!!
                            връщай се в отделенията...

                            Коментар


                            • #29
                              Мерси!
                              Ти ли ще ме учиш на поправителните?
                              Баси как ме зарадва, понеделника вече не ми се вижда толкова скучен
                              Абре хора, май наред голфаджията се е развила паралелна порада хондаджия
                              Пък и който говори така се обосновава, да чуем твоята обосновка
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                СЪПУНЕРКА???? два сЪпуна моля...
                                и още много,много...
                                такива като теб разкриват истинския смисъл на нарицателното "голфаджия",а не притежателите на автомобили с тая марка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X