Не е "хумор", ама гледам, че има и "разкази"...
Да се похваля - днес си чегъртах по Диското, когато се обади един приятел, че затънал с едно Мицубиши (май L 300 беше) до една локва край Новоселец, да го дръпна. Звъннах на двама дружки, газ на джипа и към язовира...
Там като стигнахме, валеше вече за трети път... Който е бил около ТЕЦ-2, знае каква кал има там... Гумите ми уж са M+S, ама точно за 20 метра станаха като стъкло... По едно време направо ме хвана шубето - "пътя" се вие на няколко метра от брега... Имаше места, където волана го държах пълно надясно, а джипа върви право напред (в най-добрия случай
)... И това комбинирано със страничен наклон... знам ли колко градуса, ама имах чувството, че ей-сега ще се катурна по таван...
Та, намерихме ги нашите хора - те се намърдали на 1 метър от водата, там доскоро е било под вода - една калчица...
Пробвахме отначало да бутнем - не помръдва Мицубишито... Като го вързахме за Дсикото, обаче, се изнесе от калта като по асфалт
Е, почти - по едно време нахълта в язовира, ама излезе... Аз на няколко пъти за малко да вляза да измия Диското, ама ми се размина 
Стигнахме накрая до асфалта...
Сигурно сте виждали много по-сериозен off-road от това, ама на мен ми беше първото по-екстремно изпълнение, та исках да го споделя
В тази връзка искам да попитам нещо по-опитните от мен... На черния път (леката кал) карах на бавни, когато пътя стана само кал+мокра трева, включих блокировката на дифа... Шофьора на Мицубишито каза, че това само ми пречело, ама аз не го послушах, де... Исках да питам и вас - в такава ситуация по-добре ли е да се кара без блокиран диф? Съжалявам, че нямам снимки да покажа - взех фотоапарата, ама батерията му паднала, не можа да се включи даже
Да се похваля - днес си чегъртах по Диското, когато се обади един приятел, че затънал с едно Мицубиши (май L 300 беше) до една локва край Новоселец, да го дръпна. Звъннах на двама дружки, газ на джипа и към язовира...
Там като стигнахме, валеше вече за трети път... Който е бил около ТЕЦ-2, знае каква кал има там... Гумите ми уж са M+S, ама точно за 20 метра станаха като стъкло... По едно време направо ме хвана шубето - "пътя" се вие на няколко метра от брега... Имаше места, където волана го държах пълно надясно, а джипа върви право напред (в най-добрия случай

Та, намерихме ги нашите хора - те се намърдали на 1 метър от водата, там доскоро е било под вода - една калчица...

Пробвахме отначало да бутнем - не помръдва Мицубишито... Като го вързахме за Дсикото, обаче, се изнесе от калта като по асфалт


Стигнахме накрая до асфалта...
Сигурно сте виждали много по-сериозен off-road от това, ама на мен ми беше първото по-екстремно изпълнение, та исках да го споделя

В тази връзка искам да попитам нещо по-опитните от мен... На черния път (леката кал) карах на бавни, когато пътя стана само кал+мокра трева, включих блокировката на дифа... Шофьора на Мицубишито каза, че това само ми пречело, ама аз не го послушах, де... Исках да питам и вас - в такава ситуация по-добре ли е да се кара без блокиран диф? Съжалявам, че нямам снимки да покажа - взех фотоапарата, ама батерията му паднала, не можа да се включи даже

Коментар