Искам да изразя голямата си благодарност, към братя Петрови, за бързата и навременна помощ.
В събота към обяд така се закопах в собствения си двор - че не можах да мръдна.
Машина: LR-Discovery 1, 200 TDI
Гуми: GoodYear Wrangler - от старите All terian,
Наклон: много малък
Почва: мокра трева, отдолу мокра и мека глина
Шофьор: абсолютно неопитен
Оборудване: никакво, освен стандартен крик, кирка, лопата
Ситуацията е следната: беше ми паднала оградата в имота и тъй като нямаше с кого да я вдигна - реших че с "джипа" ще я вържа и ще я повдигна. Да ама не тръгнах към оградата (леко надолно) и на 3-4 мерта от нея реших, да видя как ще дърпам - дадох на задна - нанай - боксува. Викам си - абе как това има бавни, блокаж - пробвах пак - само се закопах. До тук добре - дадох малко напред (надолно) и излязох, но при задна пак се окопавах и така стигнах на 2 мерта от оградата, без възможност да се върна и да маневрирам. Почвата се оказа толкова мека, че докато се чудех какво да правя "джипа" пропадна с 5 см, от стоене на място !!!

Рекох лошо - ще пробвам да вдигна колата на камъни - сложих камъни отпред на всички гуми и се качих на тях - с идеята освободените дупки да ги запълня пак с камъни и да се върна малко назад - абе то падна едно носене на каманаци, едно копане. След това повдигах задния мост с крика - няма да казвам как се вкарва крик под заровен мост в кал
, и колко камъни закопах под крика, но явно не стана и така, защото камъните които бях положил под едната задна гума, вече се скриха в глината докато вдигна другата гума - МЪКААААА-а-а-а-а.

Вече се бях отчаял, да преместя машината със собствени сили и се обадих на Яро, който ми даде координатите на Пламен.
Обадих се, (в 14 часа след обяд, на празника точно) обясних каква е ситуациата и за 15 минути вече бяха при мен.
След 1-2 забоксувания, Венци изкара "звяра" на собствен ход ...
, без никакви лебедки, дърпания и т.н.
Случката минава, срама остава за цял живот ...
В събота към обяд така се закопах в собствения си двор - че не можах да мръдна.
Машина: LR-Discovery 1, 200 TDI
Гуми: GoodYear Wrangler - от старите All terian,
Наклон: много малък
Почва: мокра трева, отдолу мокра и мека глина
Шофьор: абсолютно неопитен
Оборудване: никакво, освен стандартен крик, кирка, лопата
Ситуацията е следната: беше ми паднала оградата в имота и тъй като нямаше с кого да я вдигна - реших че с "джипа" ще я вържа и ще я повдигна. Да ама не тръгнах към оградата (леко надолно) и на 3-4 мерта от нея реших, да видя как ще дърпам - дадох на задна - нанай - боксува. Викам си - абе как това има бавни, блокаж - пробвах пак - само се закопах. До тук добре - дадох малко напред (надолно) и излязох, но при задна пак се окопавах и така стигнах на 2 мерта от оградата, без възможност да се върна и да маневрирам. Почвата се оказа толкова мека, че докато се чудех какво да правя "джипа" пропадна с 5 см, от стоене на място !!!



Рекох лошо - ще пробвам да вдигна колата на камъни - сложих камъни отпред на всички гуми и се качих на тях - с идеята освободените дупки да ги запълня пак с камъни и да се върна малко назад - абе то падна едно носене на каманаци, едно копане. След това повдигах задния мост с крика - няма да казвам как се вкарва крик под заровен мост в кал






Вече се бях отчаял, да преместя машината със собствени сили и се обадих на Яро, който ми даде координатите на Пламен.
Обадих се, (в 14 часа след обяд, на празника точно) обясних каква е ситуациата и за 15 минути вече бяха при мен.
След 1-2 забоксувания, Венци изкара "звяра" на собствен ход ...



Случката минава, срама остава за цял живот ...

Коментар