Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секунда невнимание и.....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Секунда невнимание и.....

    Това не е фотомонтаж,а действителен случай.Добре,че краниста се е оттървал само с уплаха,но днес ни отне цял ден да върнем автокрана в нормалното му положение.





    И крайния резултат


    А всички снимки са тук https://htftp.offroad-bulgaria.com/Plamen_Isaev/kran/

  • #2
    Добре че всички са живи и здрави.
    А иначе Епична картинка

    Коментар


    • #3
      В на баща ми бившето предприятие няколко пъти се обръщаха кранове и то доста по-големи от Фаблока на снимката. Без изключение всички случаи са поради неспазване на правилата за работа със съответния кран. Това е нещо нормално за БГ. За нас е просто задължително а не изключение да не спазваме правилата. Не мога другояче да си обясня да подкараш 60т кран с вдигната стрела на 40м и с вдигнати подпори(такива са FAUN, LIBHER, GROVE и т.н.)Дано при фаблока поне да не се е изкривила стрелата. Определено се изискват доста усилия да се постигне такъв резултат.
      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

      Коментар


      • #4
        Трябва да му намалиш заплатата на краниста.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #5
          Не е невнимание ,а не са спазили нормите за работа.
          B+

          Коментар


          • #6
            Мда. Борбата на Титаните.
            Внушително.
            Какво е станало, изнесъл е стрелата натоварена извън допустимото? И какви са последствията за крана? То май и неговият мотор сега трябва да отваряте. А собствено крана и рамата?
            Да, и какво го тегли надолу, другия кран лебедка ли има отзад?

            Коментар


            • #7
              това е ужас
              преди години в нас местихме подпори за хале, но без пуснати стабилизатори
              рканиста искаше запалка апрез това време изправяше спрелата и....
              но не падна съвсем на зад
              подпря се не контейнер

              Коментар


              • #8


                УСМ-то в Варна имат едно прекрасно кранче Либхер 400 т. с 90м стрела слава богу там е направено дурако устойчево и неможе да се подкара крана да работи без да се спазят правилата
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #9
                  Re:

                  Първоначално публикуван от CJ_
                  УСМ-то в Варна имат едно прекрасно кранче Либхер 400 т. с 90м стрела слава богу там е направено дурако устойчево и неможе да се подкара крана да работи без да се спазят правилата
                  Трябва ли да ти казвам, че нашего брата си умре да блокира всички блокировки "щот ми пречат да рабта как я си знам". Бил съм сервиз няколко години и през това време почти не видях машина на която предпазните блокировки да работят. Ей тва трябва да го наказват със затвор. И все пак като гледам снимките на фаблока, не ми стана много ясно защо крана се еобърнал в посока перпендикулярна на посоката на стрелата. Обикновенно крана пада по посока на стрелата. Явно както казах и преди мнооого умения са използвани за да се излъже реалната физика и да се получи тази ситуация. Не да си боже да си в радуса на такива "башмайстори" машинисти.
                  ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                  Коментар


                  • #10
                    Re:

                    Първоначално публикуван от D-MAX
                    И все пак като гледам снимките на фаблока, не ми стана много ясно защо крана се еобърнал в посока перпендикулярна на посоката на стрелата. Обикновенно крана пада по посока на стрелата. Явно както казах и преди мнооого умения са използвани за да се излъже реалната физика и да се получи тази ситуация. Не да си боже да си в радуса на такива "башмайстори" машинисти.
                    Защото не му е държала спирачката на въртенето,и след като е паднал се е завъртял.Фаблокът е на едни колеги а аз го изправях с нашите Фаблок и Либхер/140т/.Нашият Фаблок се е обръщал,но стрелата си беше по остта и го изправихме лесно-освободихме ключалките на стрелата и с малко помощ от един булдозер си слезе сам.Проблемът тук беше със завъртяната платформа,затова се наложи Либхера да придържа крана докато с другия му завъртим платформата.А между другото преди 20г.същия този Либхер се обърна без никакъв товар,а само от тежестта на стрелата.

                    Коментар


                    • #11
                      Вие убихте детското в мене. Излиза че прекатурването на тия колоси е щатна ситуация
                      Я кажете какво става в такива случаи. Явно поне работният мотор работи докато се преобръща, значи маслото залива цилиндрите. А разни цапфи, направляващи, не знам какво друго има стрелата?

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Вие убихте детското в мене. Излиза че прекатурването на тия колоси е щатна ситуация
                        Я кажете какво става в такива случаи. Явно поне работният мотор работи докато се преобръща, значи маслото залива цилиндрите. А разни цапфи, направляващи, не знам какво друго има стрелата?
                        А бе Стефане ти като че ли не живееш в тая страна. Безотговорността тук е над всичко. Тя дори е заложена в "прекрасната" ни конституция. Трябва ли да ти напомням, че падна дори кулокрана на Цариградско шосе преди няколко години и то по късмет нямаше убити, ама да си чул някой да е виновен за това. Изобщо виновни в БГ особенно чиновници НЯМА! Това е по закон! За всичките простотии в БГ да знаеш да има осъден и вкаран в затвора? Няма и няма да има докато има НС. То си гласува такива закони за да се узаконят простотиите и кражбите. След като далаверата приключи, НС пак променя закона и така към датата на далаверата всичко е абсолютно законно! Как да му търсиш отговорност.
                        Относно крановете, както казах и преди тия обръщания са нещо бих казал регулярно. Причините ги казах преди. Те не могат да се изкоренят поради типично нашенската психология и начин на разсъждение! Повредите по крановете са най различни, обаче най-вече при деформация на стрелата се изисква смяната и заедно с телескопичния хидравличен цилиндър в нея което не можеш да си представиш колко струва(около 30-50% от цялото съоръжение). Та такива мити работи. И всичко това от простотия и най вече мързел(да се обезопаси това по принцип изключително интересно, сложно, и най вече полезно съоръжение). Имам една снимка от Виена, на която един гастербайтер е прорязъл асвалта за да направят алея на един парк. Контрольора обаче е отбелязъл че прореза трябва да се направи 2см(два сантиметра) по навътре. Ей когато доживеем да видим това в БГ, тогава вероятно и крановете ще падат инцидентно. Дай Боже да е по-скоро. Поздрави и стойте по-далеч като видите кран. За всеки случай!
                        ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                        Коментар


                        • #13
                          Да, по тоя въпрос не може да се спори ...
                          Не, въпросът ми беше чисто технически, обаче с тия 30-50% ... Кажи го - съоръжението е конструктивно загубено(((
                          Аз много обичам всички машини, които работят вместо мене, така че счупването на нещо такова ме натъжава несравнимо повече от гръмването на 7 изрода, колкото и деца и майки да имат.

                          Коментар


                          • #14
                            От:

                            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                            УСМ-то в Варна имат едно прекрасно кранче Либхер 400 т. с 90м стрела слава богу там е направено дурако устойчево и неможе да се подкара крана да работи без да се спазят правилата

                            Ооо, историята познава много случки с обърнати кранове, изобретателността на кранистите е в състояние да катурне всеки кран, вече може да се каже , че такова нещо като дурако-устойчив кран няма.
                            The Flat Earth Society has members all around the globe.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X