Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За Волгите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За Волгите

    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2

    Коментар


    • #3
      мен пък волгите винаги са ми харесвали....
      ако имах пари за бензин-а и имаше волги в добро състояние бих си взел една с удоволствие

      Коментар


      • #4
        здравейте
        имам един приятел който в момента продава една само че е в Добрич
        търси и 1000 лв с агу
        ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ

        Коментар


        • #5
          Аз с Волги съм почнал...Последната я подарих на братчеда на село, още тегли ремаркета с нея...А имах и една с турбо... А иначе те имат няколко недомислени неща...Първото е окачването на шенкели...очевидно е абсурд...трябва да се види колко струва един преден мост от новите които са с шарнири и с дискови спирачки - определено ще е по-добре. Второ - няма 5-та скорост, само по-новите имат...пак въпроса за скоростната кутия колко струва... И още - старо кормилно тип червяк-гайка а не рейка, и липса на хидравлика...пак преправяне...Но ако го направиш това е един приятен автомобил...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от quadra
            Аз с Волги съм почнал...Последната я подарих на братчеда на село, още тегли ремаркета с нея...А имах и една с турбо... А иначе те имат няколко недомислени неща...Първото е окачването на шенкели...очевидно е абсурд...трябва да се види колко струва един преден мост от новите които са с шарнири и с дискови спирачки - определено ще е по-добре. Второ - няма 5-та скорост, само по-новите имат...пак въпроса за скоростната кутия колко струва... И още - старо кормилно тип червяк-гайка а не рейка, и липса на хидравлика...пак преправяне...Но ако го направиш това е един приятен автомобил...
            то с тия преправяния и разправии, по-добре да си вземеш МВ модел W123 - едни познати купиха 230ТЕ /комби/ 82г. от служител на германското посолство за 1000лв Един доста по-приятен автомобил

            наш роднина има Волга 89 година на 30 000км и я продаваше, но като видя колко може да й вземе... се отказа...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от quadra
              Аз с Волги съм почнал....
              Браво! Добър старт.Вижда се ,че далеч си стигнал ,щом си се качил на 5.2 V8.
              B+

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                Първоначално публикуван от quadra
                Аз с Волги съм почнал...Последната я подарих на братчеда на село, още тегли ремаркета с нея...А имах и една с турбо... А иначе те имат няколко недомислени неща...Първото е окачването на шенкели...очевидно е абсурд...трябва да се види колко струва един преден мост от новите които са с шарнири и с дискови спирачки - определено ще е по-добре. Второ - няма 5-та скорост, само по-новите имат...пак въпроса за скоростната кутия колко струва... И още - старо кормилно тип червяк-гайка а не рейка, и липса на хидравлика...пак преправяне...Но ако го направиш това е един приятен автомобил...
                то с тия преправяния и разправии, по-добре да си вземеш МВ модел W123 - едни познати купиха 230ТЕ /комби/ 82г. от служител на германското посолство за 1000лв Един доста по-приятен автомобил

                наш роднина има Волга 89 година на 30 000км и я продаваше, но като видя колко може да й вземе... се отказа...
                Нали за Волги говорим, тук, не за Мерцедеси...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  така е, отплеснах се... ама трябва да си малко мазохист, за да преправяш волга, ако за тия пари може да седнеш в бенц

                  по-добре да си запазиш волгата 100% оригинал, за да има колекционерска стойност - то за всекидневно каране е ясно, че не става...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Грешиш, чудесно става, пьк и частите които казвам се произвеждат сериино за Волга и си се завиват на стандартните места без преработки... И не ми сравняваи Макферсона отпред независимото отзад на Мерцедеса с напречните носачи и твърдия мост отзад при Волгата - съвсем различно се държат, на мен Волгата ми харесва повече, но това е субективно.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Грешиш, чудесно става, пьк и частите които казвам се произвеждат сериино за Волга и си се завиват на стандартните места без преработки... И не ми сравняваи Макферсона отпред независимото отзад на Мерцедеса с напречните носачи и твърдия мост отзад при Волгата - съвсем различно се държат, на мен Волгата ми харесва повече, но това е субективно.
                      ок, аз съм от малкото хора, които не са проумяли техническото превъзходство на волгата жалко за мен
                      а съм се возил на 123-ка преди 20 години и то в Москва
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        Кой ти говори за техническо съвършенство бре Тедо? Защо ми изопачаваш думите сега... Става въпрос за абсолютно субективни критерии като удоволствие от управлението... Да, на много ще им хареса повече как се кара Мерцедеса, но на мен ми харесва Волгата - много по-мъжки автомобил е, всичко е по-грубо и първично, няма я синята кръв в пътното поведение, но я няма и измамата... А аз на Волгите съм им вадил душицата, старите волгаджии не знаят какво могат тези коли защото ги карат бавно и леко...А аз влизах в завоите с вратите напред - пробвай да видим дали ще можеш да го направиш с Волга изобщо...
                        Та Волгата е дете на съвсем друга конструкторска школа, тя е много по-близо до американската философия за автомобила отколкото до немската...това е разликата...
                        И не ме питай каква е разликата между Мерцедес от една страна и Линкълн или Кадилак от друга...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          знам много добре какво могат - на времето московските таксита така си ги и караха... "на 2 гуми" за завои е стабилна, но сравнена с жигули, а не с /ти си знаеш /
                          пък ускорението 0-100кмч може да го мериш и с будилник /без секундна стрелка /

                          та затова и писах, че не става за всеки ден, а по-скоро има колекционерска стойност /по стандартите на ХХ1 век/
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Абе хора, това е все едно да сравнявате удоволствието от управлението на UAZ и G . Едва ли има и един човек на света , на който да му харесва управлението на руски автомобил, при условие , че се е качвал на кой да е западен. А, ако въпреки всичко продължава да настоява , че му харесва повече от западния аналог , то той, или лъже, или е мазохист.

                            Наскоро уредих на един приятел 123-ка ,80-та година, с двигател 2,3 бензин, в идеално състояние за 1200 лева . Трябваше му само двигателя, но като я покара, реши да си я остави. Страхотна возия и управление, а двигателя не можеш да го чуеш, че работи.

                            От друга страна волгата е тромава , трудна за управление, гори повече при почти същата кубатура. Става само за товарене.
                            Имам един колега, който кара волги от много време, като същевременно ги използва като бус, да си превозва продукцията. Вярно, че събира , колкото малък бус (освен шофьора , цялото вътрешно пространство е запълнено, багажника също при изцяло отворено положение + три чувала между задното стъкло и капака на багажника), и така си кара още от комунистическо време. И не ще да чуе ни за бус , ни за западна кола. Ама човека е вече на 70+ години. И освен волгата, която сега кара има още 2 като резервни части (и винаги казва: "...ни хляб искат, ни вода..."). И през ден ремонти, поне части бол.
                            Ей тоя човек е единственото изключение, което познавам. Ама не ще да пробва друга кола, иначе сигурно ще запее друга песен. Ама то пък, закога ли.

                            Коментар


                            • #15
                              Абе хора, това е все едно да сравнявате удоволствието от управлението на UAZ и G Laughing . Едва ли има и един човек на света , на който да му харесва управлението на руски автомобил, при условие , че се е качвал на кой да е западен. А, ако въпреки всичко продължава да настоява , че му харесва повече от западния аналог , то той, или лъже, или е мазохист.
                              Е Цанко приеми, че и такива хора има. Специално ние с Брат ми до момента сме имали собствени над 40 автомобила, от които 30+ западни и останалите руски. Даже и в момента имаме една Тойота FJ70 и Нисан Патрул. Специално за Тойота-та твърдя, че точно такава едва ли има в нашия регион и дори в цяла Европа са не повече от няколко бройки. Ако е необходимо ще си купим и няколко G-та... И въпреки това твърдя, че от всички автомобили, които имаме най-добре се чувствам с УАЗ-а... и съвсем не съм нито лъжец нито мазохист, нито пък убеждавам другите че УАЗ-а е единствения автомобил в света. Просто света е голям, има много хора и всеки от тях има право на собствено мнение и усещане... Уморих се да повтарям че няма идеални автомобили, няма най-добрия... Аз и Брат ми сме постоянно заобиколени от високи технологии и всякакви технически чудеса, това ни е бизнеса. Затова и може би ми доставя удоволствие да имам нещо съвършено истинско и неподправено като УАЗ-а където няма никакви "посредници" между мен и пътя...

                              Въобще не разбирам защо всяка тема трябва да завършва със за и против УАЗ-а? Просто, нека всеки да кара това, което му харесва и тук да си пишем за това на кой какво му харесва, а не какво не...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X