Това си е кит, има ги за най-различни джипове. Предназначението му е да се движиш из дълбок сняг (и в някои случае в блата). Основава се на разпределяне на теглото на автомобила на по-голяма площ и като резултат по-ниско относително натоварване върху терена. За дълбок мек сняг определено върши добра работа, за преодоляване на вертикални препятствия не. Проходимостта е компромис между доста противоречиви изисквания, тук едното е за сметка на другото.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
гледах преди време, но по-различни - триъгълни, монтират се на мястото на колелата... ама загубих линка... с такава джаджа прескачаше вертикални бетонни преятствия стигащи точно до ръба на предната броня... отделно изкачваше насип от ронливи камъни... за сняг и блато - просто няма база за сравнение - мина там, където пешеходец потъна...
позволява движение и по шосе
Мани го това. Едно че струва 50 000 долара, ами Микбо го е тествал. Не става за нищо. В стената се подпира и не ще да се катери, ами тръгва да се заравя надолу. В смисъл гъсеницата тръгва с острия ъгъл като къртица под камъка и там се заклещва. Заради малките ролки гъсениците се смъкват в пясъка и кал с камъни. Абе с две думи - не си струва.
хм...доста е интерестно,но според мен е много по-непрактично от маттраковете...
Може да излезе и по-сполучливо. В смисъл не толкова чупливо спрямо маттракове. Верно е че голямо, ама няма пълно счастие, а и сигурно може да се използва и като ремарке за пренос на товара.....
Е то ясно. Ама набързо го видях че идеята е да качиш просто курника, да го захванеш някак си и въртящия момент да идва от гумите. Как ще спреш едната гума на автомобила за да завиеш с другата?
"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Е то ясно. Ама набързо го видях че идеята е да качиш просто курника, да го захванеш някак си и въртящия момент да идва от гумите. Как ще спреш едната гума на автомобила за да завиеш с другата?
Не трябва да спираш задвижващия мост. Примерно някаква лостова система, която се управлява от предните гуми, и задейства спиране на определена верига.... Без да се елиминира въртящия момент напълно. Зле съм с аглицкия, за да прочета какво точно са написали в описанието, ама сигурно са споменали нещо....
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар