Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ох на баткооо !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ох на баткооо !

    Че какво му е на инструмента, с него и чип тунинг правят някои хора
    VW Touareg V10, 5000cc

    Коментар


    • #17
      До: Ох на баткооо !

      дотук всичко е по ноти, какви са плановете за трансмисията - какъв й е сега ресурсът за въртящ момент и мощност ? как ще го увеличиш, ако се налага ?
      при мен цялото вдъхновение се филтрира именно от капацитета на кутията усилването й е с недоказан ефект, но за сметка на това доволно скъпо ...
      подходяща Hewland е 30 000 паунда
      и въобще 600 к.с. и 1000 к.с. и предполагаеми съответни Нм са две граници, свързани с принципно различни вложения в целия автомобил ...
      Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

      Коментар


      • #18
        До: Ох на баткооо !

        Препотъчителният капацитет е до 650 нютонметра въртящ момент. Което не е зашеметяващо много, защото и сега двигателят има 450. Предполагам, че до 700 н.м. ще издържи спокойно, от там нагоре се влиза в рисковата зона.

        Хубавото е, че американските части, в сравнение с европейските или японските, са направо за жълти стотинки. За туарега трансмисията е 20 000 лв и нагоре, по едно време имах притеснения и проверявах. За толкова пари човек може да си купи една дозина трансмисии за GM двигатели
        VW Touareg V10, 5000cc

        Коментар


        • #19
          До: Ох на баткооо !

          Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
          Всичко стана възможно само и единствено благодарение на тази класическа техника, дарена ни от световноизвестната фирма PhiliBs и Sony едновременно. Техническите данни четат: 150 Watts (но не е желателно да се усилва чак толково), HQ Sound, Dynamic Speaker.

          Слагам линк, защото както във всеки гараж с майстори, по стените има нецезурии

          http://www.dodconsult.com/temp/fbird/16022008495.jpg
          Ха,ха,ха! Това е за "Блясъци"
          B+

          Коментар


          • #20
            До: Ох на баткооо !

            Днес правих кратък магистрален тест. 240 без проблем, имаше още МНОГО накъде да катери, но трафикът беше натоварен, а глупави рискове не обичам. Иначе е откачена история, при 190 на шеста е на 2000 оборота
            VW Touareg V10, 5000cc

            Коментар


            • #21
              До: Ох на баткооо !

              Баси. Завиждам ти благородно.
              Последно редактирано от cveti; 30-04-08, 11:34.

              Коментар


              • #22
                До: Ох на баткооо !

                Време е за гуми/джанти и спирачки ?
                Последно редактирано от cveti; 30-04-08, 11:34.
                Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                Коментар


                • #23
                  До: Ох на баткооо !

                  Теза неща са вече свършени, яки гуми (275-30-19), по-читави дискове и накладки, но със стандартен размер. Както изглежда сигурно ще трябва да се сложи нещо по-голямо и силно от стандартното по спирачните апарати, защото не съм убеден, че спиране от 200 до 0 ще стане както ми се иска.

                  Иначе сега следват строукър китовете, сигурно ще да ги поръчвам в идните дни, че и без това доставката сигурно ще е поне месец..
                  VW Touareg V10, 5000cc

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ох на баткооо !

                    Само една идейка за външния вид. Флагчетата за победи на вратата се яки
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ох на баткооо !

                      Решихме да ускорим малко третата операция, тъй като 2 явно ще отнеме доста време дори само за поръчка.

                      Тази седмица трябва да сложат компресора, но с ниско ниво на бууст. Не повече от половин бар, преди да се подменят вътрешностите и да се забави запалването. Ако нещата станат без проблемно, което принципно е доста вероятно при такова малко напрежение, мобилето трябва да избута едно 400-420 конски сили.

                      От там насетне става интересното и трудното. Нови впръскватели, подмяна компютър, биели, глава, бутала, повдигачи, колектори, горивна помпа и какво ли още не.
                      VW Touareg V10, 5000cc

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X