Старите с плоска рамка се отключваха и сгъваха на 2 в средата. И от келешлък се "караха" полусгънати. "Интересно" ставаше ако ползваш предната спирачка вместо контрата. За който имаше работеща такава де.
После махнаха тоя механизъм и взеха да ги правят разглобяеми и купона приключи. И с руски "движения" вместо японски, и с по-големи джанти. Пуснаха и "чопър" вариант.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Голям героизъм беше да караш "откопчано" балканче, вярно.
Или да завъртиш кормилото на 180 градуса и предната капла да дойде под теб...
А стотиците белези не се броят.
На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар