Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЖЕНА В АВТО-МАГАЗИНА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Уви, млади приятелю ... Повечето хора са именно това, и пак повечето се смятат за велики шофьори.
    Не помня коя година тръгнаха. Сигурно милион километра са ми минали под задника, и никога не съм си помислял че мога повече от да знам кой педал къде е. А понякога като си тръгвам от работа скапан пускам колата да върви сама, правя някое кръгче из града, зяпам. Понякога ме стяга шапката, подкарвам строго по правилника. Не минават и три минути и некъв голф непременно доверчиво се обърсва в мене. После с голямо удоволстви научавам че пускането на мигача дава предимство, че няма нужда от мигачи, щото Аз секи ден завивам тука!, че тука Аз! Исках! Да! Мина! Бе!, кой кой е, кой е чичо му, как той ... как аз ...)Сигурно някой ден ще ме гръмнат или ще ми лепнат едро хулиганство, ама интересно ...)

    Коментар


    • #17
      ама, че невъзпитани участници в движението

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от go go go
        аз пък мисля, че всеки който кара кола трябва да има представа от устройството и. според мен неможе да се използва една толкова сложна машина, като автомобила от хора, които незнаят какво в същност е скоростната кутия и какво и е толкова жното

        това е все едно да ползваш диска на компютъра за поставка за чаша
        Не може от един доктор-хирург да искаш да си ремонтира сам колата. Дори аз не си ремонтирам колата сам, въпреки, че съм завършил Техникум и съм работил към 5 години по автосервизите - просто нямам време и условия (е от време на време си правя и сам разни неща)

        Дори не искам да се занимавам с търсенето и купуването на части лично - не знам къде да намеря качествени такива - ако от сервиза знаят - добре ...
        Условието е такова - ако съм доволен ще идвам пак в този сервиз, ако не - ще търся друг и ме губят като клиент ... Ако някой ме попита ще кажа "Не знам къде, но не ходи там" ... и така клиентите намаляват ...

        А за участниците в движението да не говорим има много профани шофьори и още толкова пешаходци ... Докато КАТ-аджиите не започнет съвестно да си вършат работата, и законите да са закони за всички - няма да се оправим ...
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #19
          мисля, че посланието на go go go е друго, не би било зле всеки да понаучи кое какво е и повредата на кой чарк е наистина опасна

          със спукано гърне ще си караш нищо, че ръмжиш даваш си сметка шумно е но не е страшно

          Коментар


          • #20
            Естествено че е прав, обаче галфоните са по-упорити от такива мнения(((
            А ремонтите са отделна песен. Никога не съм виждал например голям пилот или моряк, който не знае в подробности как са направени машините им. А пилотите например по никакъв начин нямат и право да пипнат и една гайка в самолета, дранголник. Знаенето и цапането на ръцете са различни работи

            Коментар


            • #21
              точно това имах предвид.

              познавам доста хора катасрофирали тежко поради непознаване на автомобила.

              ясно е, че за ремонтите има сервизи и също е ясно, че неможе сами да си правим всичко, защото нямаме нито знания нито условия, но човек трябва да има представа, кое, каде, как и защо е в колата му
              drive alive

              Коментар


              • #22
                Аз пък имах предвид точно това - не би трябвало да караш колата си с никакви повреди ... дори пробитото гърне е компромис (кото между другото подлежи на санкции, тъй като на покриваш нормите за допустимия шум), който по-късно ще доведе до други компромиси ... и това, че знаеш, че имаш проблем не означава, че си подготвен ...

                Аз например със Пежото, което карах по-рано изкарах 5000 км с тропаща полуоска - защото "Нямах време и не бях решил как да реша проблема" ... можеше да се смени полуоската за около 220 лв или да се "рециклира" - избрах рецисклирането за 100 кинта ...
                2 месеца по-късно полуоската се скъса баз прадупреждение - така, че колелото блокира - хубаво, че беше на паркинга пред нас а не на Цариградско да речем ...

                Всичко това са компромиси - все пак нали затова трябва да минаваме "Годишен технически преглед" ... затова в нормалните страни се минават профилактични прегледи и колата се ремонтира навреме ...

                Немотията ни кара да правим всякакви тарикатлъци за да спестим някой лев ... и после от това си патим ... а някои се облагодетелстват ...

                вие тук знаете, че от техническата изправност на колата ви зависи живота ... но там на улицата почти никой не го знае и не си дава сметка - даже трябва да дават реклами а това по улицата ... и да се промиват мозъците на тълпата за по-безотпасно и отговорно шофиране и отношение към автомобила ... защото те просто "НЕ ЗНАЯТ"
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от go go go
                  точно това имах предвид.

                  познавам доста хора катасрофирали тежко поради непознаване на автомобила.
                  ...
                  Аз като отида в болницата искам доктора да знае какво са сливиците и защо са там ... а не какво представлява Диференциала ... хората имаме ограничен умствен капацитет и време за обучение ... така че не може да знаем всичко ...

                  Разбира се необходимо е този човек да не се мисли за Шумахер на пътя ...

                  на този доктор му трабва да знае правилника и как се управлява колата, за да стига до работа ... другото не би трябвало да го интересува ... но в сервиза ще го излъжат ... отново затворен кръг ...

                  Затова ме е страх да отида в сервиз .... и затова ме е страх да отида на доктор ...
                  Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                  Коментар


                  • #24
                    )) За пръв път чувам че докторите трябва да са тясноспециализирани глупаци)) Тъкмо обратното, колкото повече мислиш, толкова по-умен ставаш, също като мускулите. Само че в мозъка не растат нови клетки а нови връзки между тях. Така че, наистина големите доктори са и хора с широка обща култура, интелекта си е интелект.

                    Коментар


                    • #25
                      опира се до желание, хората просто неискат да знаят защото така е по - лесно
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        Ние тук подразбирваме от коли дали професионално или като хоби ...
                        Но ако примерно съм програмист и хобито би е Ботаника ... и си правя Бонзай ... какво ми пука за автомобила ...
                        Знам доста историята на света, Рим, Чингиз хан ... Познавам трорчеството от Ренесанса до днес ... Свиря на пиано (малко) ... и говоря 6 езика ... това, че не знам устройството на автомобила ме прави неинтелигентен?

                        Лично аз съм виждал колкото неграмотни доктори, толкова неграмотни монтьори ...

                        Пример: Правя си аз основен ремонт на колата - Взимам нови бутала и сегменти, но нямам условия да избия буталния болт. Отивам при един майстор да свърши тая работа - " Няма проблеми - ти преди да се родиш аз съм правил коли" ... "Имаш ли клещи за сегменти?" "Имам, ще ти ги сложа ..." ... в Крайна сметка сегментите бяха обърнати наобратно - което е най-осезаемо при маслосъбиращия ... (хубаво, че не беше обърнал и буталата, че и такива случаи съм имал)

                        И какво излиза - доктора трябва да е и автомонтьор? Защото или ще го излъжат или просто от некомпетентност и недоглеждане ще му орезелят колата?

                        Извинете, но според мен това е порочно състояние на нещата и не би трябвало да е така.
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #27
                          )) Мда
                          Прощавай, написал съм лошо. Идеята беше че когато има интелигентност, знаенето на нещо не пречи на знаенето на друго, и на много всякакви неща. А глупака не е добър и в половин нещо, и чукането на камъни иска да съобразиш къде да го цапардосаш. Иначе само чукаш ...
                          Виж, трупането на инструменти, технологии и други такива неща за съжаление е въпрос в значителна степен материален, и ако си сиромах, или нямаш място, или си още млад няма да имаш много. А ако жена ти е зла няма и да умееш ...
                          Но нищо не пречи да знаеш. Ако искаш. Това не могат да ти го откраднат нито проклети роднини нито видиотени колеги, нито слабо вменяемото общество изобщо.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            )) ...
                            Но нищо не пречи да знаеш. Ако искаш. Това не могат да ти го откраднат нито проклети роднини нито видиотени колеги, нито слабо вменяемото общество изобщо.
                            Правилно - нищо не пречи, но не си длъжен ... просто ако интересите му са други - ще знае други неща, които ние не знаем ...

                            Надявам се сега вие да поискате и да научите повече за даването на първа помощ ... и дано да не се налага, но ако се случи да спасите нечий живот ...

                            както Стефан по-рано каза - историята с която започна темата е много стара и постоянно се подхвърля ...

                            Аз всъщност бих искал като вляза в магазина за авточасти и кажа "Искам въздушен филтър за Тойота Корола 1.6 ГТи 1989-та, двигател 4А-ГЕ" да ми дадат въздушен филтър за моята кола ... а не за Голф 2! ... Защо ли никъде досега не ми се е случило? обикновено отговора е "Тоя става ли?" "Не не става"
                            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                            Коментар


                            • #29
                              Да, тия са масов пример за самоходна глупост. И наглост. Уж това им е хляба, а не си мръдват пръста да научат поне отгоре-отгоре за кво става дума. Ей го например Пежо има два дизела, и два свалени от производство, всичко 4. Даже три и половина. За всичките модели, а даже за ситроен, Нива, Волга и какво ли още не. За Багири даже Обаче като кажеш че ти трябва нещо за едикой си двигател непременно започва хленчене ама за кой модел, коя година ...
                              А аз не искам молив за 2 б клас и гума за 3 а, искам МОЛИВ. Черен!

                              Коментар


                              • #30
                                tatkobarba
                                За твоятаТойота правилния въпрос е:
                                Кой месец ти е колата, защото до 7/89 е един филтър 248/154
                                а след 8/89 - друг 310/155 (размери в милиметри)

                                А само по двигател НЕ МОЖЕ !!!!Защото ако не те мързи .. разходи се из НЕТ-а и виж този мотор колко модификации има и на колко купета се слага ...
                                Комбинациите са крайна ВСЕ пак цифра , но доста голяма ...

                                А относно компетентноста ... не искам да коментирам ...
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X