Обява

Свий
Няма добавени обяви.

„УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    Пък за мен най-голямата загадка е, защо след като магистралата има поне осемнайсет дублиращи трасета, то всички тези овчици толкова много държат да висят живописно, именно по нея.

    пп
    А за този тип строителство, най-подходящ е именно този сезон.
    Защото аз поне не видях да е отразено някъде в медиите,че предстои такъв ремонт . Пък и да е било писано, казано или излъчено , всичкото Ахмед, дето се прибира в Европата , от къде да знае...? Както казваш, пълна липса на всякаква организация.
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #17
      От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

      Нямам предвид единствено задръстването от неделя заради моста (а и то си беше оповестено). Тапите в Бургас - примерно - са от седмици и надали някой не е чул още.
      А точно в неделя, племенника ми минавал на "нервното" място. Колоната се виждала по баира преди "Траянови врата" едва ли не от Макдоналдса на Пазарджик - ми свило `лапето в първата отбивка.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #18
        От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        Аз отдавна съм се убедил, че у нас да спазваш правилника на 100% е пълна идиотщина - трябва да си нахален в някакви граници иначе те правят на идиот!!!
        На мен не ми изглежда чак така. Моята практика показва, че ще минат 2-3 пред тебе и толкова.

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Ни стаа с пари, ...
        Тва ясно, поради щото и парите са други, и хората. Но така:
        Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
        ...тукашния КАТ да стане като щатския. Тръгва линейката в аварийната, а пред нея - снегорин с пуснато гребло. Колата на таван в канавката, и за десерт - солена глоба.
        определено ще стане. Ще има някои проблеми с Европата, да се въведе, ама не чак безкрайни.
        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        А за този тип строителство, най-подходящ е именно този сезон.
        Технологичните съображения отдавна не са приоритет на пътното строителство у нас. Ремонтът се прави, за да се ВИДИ че се прави ремонт и поради това няма по-подходящ момент от най-натоварения трафик. Това, че го правили в най-подходящия сезон е честна случайност. Прочее, така се организират и ремонтите в София.

        Коментар


        • #19
          От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ...Технологичните съображения отдавна не са приоритет на пътното строителство у нас. Ремонтът се прави, за да се ВИДИ че се прави ремонт и поради това няма по-подходящ момент от най-натоварения трафик. Това, че го правили в най-подходящия сезон е честна случайност. Прочее, така се организират и ремонтите в София.
          Не е точно така. Този ремонт (мостовете) е неотложен до степен да е на границата с авариен. През последните години (не само последните четири), всичкото държава неимоверно се напъна в името на някаквите си там километри нова магистрала, за да се върже цялата "Тракия". Поддръжка на старите - нъц. В момента състоянието на тези съоръжения е последна фаза преди неспасяемо!
          Жестоката истина е, че (поне за момента и в обозримо бъдеще) държавицата ни просто няма ресурс за подобна инфраструктура, в подобно количество... То неслучайно се строи отпреди да се родиш.

          пп
          Някой път като ходиш до Стария, спри под моста и разгледай. Отгоре падат фрагменти по половин кубик!
          Последно редактирано от davc; 28-08-13, 14:57.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #20
            От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Не е точно така. Този ремонт (мостовете) е неотложен до степен да е на границата с авариен. През последните години (не само последните четири), всичкото държава неимоверно се напъна в името на някаквите си там километри нова магистрала, за да се върже цялата "Тракия". Поддръжка на старите - нъц. В момента състоянието на тези съоръжения е последна фаза преди неспасяемо!
            Жестоката истина е, че (поне за момента и в обозримо бъдеще) държавицата ни просто няма ресурс за подобна инфраструктура, в подобно количество... То неслучайно се строи отпреди да се родиш.
            Въпроса не е защо се прави ремонта, а как,т.е. въпрос на организация . За една нощ се поставя 200 м. мантинела и въпроса е решен . В Германия е пълно с такива участъци-Baustele .И за БГ не е новост...
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • #21
              От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

              Въпроса конкретно беше - защо сега. А организацията винаги може да е по-добра. Може даже да се направи (съвсем наново, извън съществуващите) успоредно трасе, с по две ленти в посока (както някой погоре напъва) - а-ма не ни е това дереджето. Изобщо не ни е това дереджето!
              Германия... е-хе-е Германия-я... "Траянови врата" някакси не са точно там, ми се падат в периферията на Шопландия.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #22
                От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                Да, ама в Германско на месторемонтите скоростта е "само" около 80 км.ч, и има защитни покриви под мостовете, където се ремонтира, светлинни пътепоказалци, временна лепяща се маркировка и прочие.
                Ама всичко това струва едни пари, дето у нас ги икономисват, щото видиш ли малко се печели от тоя ремонт, пък може и така...
                И пак там съм гледал, как върви фрезата и копа 20 санта хасфалт, а после пак толкоз слагат и го валират.
                А братовчед ми (пътен специалист) вика: "Ама не може толкоз, бе! Валяка не може да го смачка".
                А немския валяк го мачка, разбираш ли.
                Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                Коментар


                • #23
                  От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                  Той и немският валяк не мачка двайсе санти, ми на няколко пъти по пет (да кажем).
                  По тези мостове, асфалтовата настилка е последният проблем. Конструкцията е на дантела! Те изобщо така са си изпълнени още навремето.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #24
                    От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    По тези мостове, асфалтовата настилка е последният проблем. Конструкцията е на дантела! Те изобщо така са си изпълнени още навремето.
                    Ти постепенно ще ме откажеш да пътувам по мостове.

                    Коментар


                    • #25
                      От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                      Е, ти по видинският мина точно навреме
                      Нали ти казах. Спри под моста на път за Стария и разгледай. Авансът в презапасяването е огромен, но процеса е неумолим.

                      пп
                      Друго, на което може да обърнеш внимание са ЖП-мостовете - 90% от тях са масивни статични конструкции. Явно са си давали сметка на какво качество реално може да се залага, а и понеже тогава на този тип транспорт беше ударението.
                      Последно редактирано от davc; 28-08-13, 15:59.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #26
                        От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                        Абе умолим си е той процесът, ама умоляването му не води направо до рязане на ленти.

                        Коментар


                        • #27
                          От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                          Все пак мисля, че проблема е точно в организацията около ремонта. Помня единствения случай на адекватна намеса на полицаи на "Хемус". Имаше разсипана стока от камион малко след моста на Елешница в посока София. Времето - неделя следобед и то беше някакъв дълъг уикенд. Колонката се проточваше още от моста след село Потоп. Имаше една патрулка, дето връщаше затарикателите, а преди самото сливане на движението втора патрулка просто глобяваше неразбралите намека на първата. Още няколко полицая регулираха финалния участък, като не позволяваха престрояване в последния момент и пускаха лентите една по една. Цялото разстояние се мина за не повече от 15 минути. Няма скъпа сигнализация, няма мантинели, маркировки или знаци. Просто 6 или 8 адекватно работещи полицая.

                          Иначе и аз съм засичал тръгващи да изпреварват по аварийната, карал съм като бей заемайки двете ленти, правил съм разни маневри като колегата ама не мога да превъзпитам всички тарикати.

                          Коментар


                          • #28
                            От: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА

                            В събота минах през въпросния участък, двупосочно.Табела за въпросния ремонт имаше поставена преди отбивката за Костенец, в посока Пловдив.В посока София не и обърнах внимание и не запомних къде е, но я имаше.Имаше и съответните табели на определени метри от отбивката.Самата организация е следната-най лявата лента, в платното в посока София е за движещите се в посока Пловдив.Средната и авариината са за движещите се в посока София.Товарния трафик задължително трябва да минава през обходките.За автобусите не съм сигурен, но би следвало и за тях да се отнася.
                            Доколкото четох някъде, това не е единствения виадукт за ремонт, два са.Единия е изцяло за ново горно строителство, но не запомних кои от двата.Това значи че ще останат само колоните от него.Впрочем, и виадукти по автомагистрала Хемус са закъсали за ремонт, вкл. и Бебреш, но... чакаме.

                            За организацията на движение, при няколко задръствания по Хемус, когато течаха ремонтите на тунелите, се е случвало патрулна кола да седи на края (тоест при последните коли в редиците, дет се вика, новодошлите), в авариината.Един от пътите, бяха въоръжени с огромен червен триъгълник с удивителна, с блещукаща лампа на върха му, закачен отзад на патрулката, виждаше се отдалеч и беше добра идея, но уви... само един път.В началото на колоната, още една патрулка, седяха и спираха ту лявата, ту дясната лента, понеже от две се преминаваше в една, подобно на организацията сега по Тракия.Задръстванията бяха винаги малки и се минаваха за пет минути.По онея години пътувах редовно до Плевен и ремонтите на тунелите край нямаха... но мисълта ми беше, че добри практики в такива случаи съм виждал и по нашите земи.
                            За съжаление, при катастрофи времето не стига да се организира задръстването.У нас отделно звено на полицията специално ангажирано с магистралите няма.Като стане беля, особенно в лошо време и повече ПТП-та причинени от него, не е нещо необичайно да няма нито един свободен патрул да отиде на място, а какво остава за няколко, които да се погрижат и да няма верижна реакция.За съжаление съм бил свидетел на няколко.ПТП, което причинява задръстване на магистралата, а то причинява ПТП, което увеличава задръстването и това предизвиква още едно ПТП.Принципно, едно предупреждение по отдалеч, че има задръстване, би било достатъчно.За такива случаи по света има светлинни табла монтирани на автомобили.Седи зад образувалата се колона, по отдалеч и свети.Видиш ли я, приготвяш се да спираш отдалеч... и по двете магистрали, има завои, зад които ако видиш блокирана от задръстване магистрала, от безопасното спиране до тежка катастрофа те делят само няколко секунди време за реакция.
                            Някога имаше опити за магистрална милиция, после и полиция.Проблема е бил винаги "не ни стигат колите и хората, няма да ходите на магистралата, а вървете еди къде си... ".Не съм от системата, но съм вършил работи за тях, честно казано нито ги обвинявам, нито ги оневинявам, но проблемите там започват отгоре.Има много полицаи които знаят, какво е добре да направят в случай на опасност, за да няма проблеми, конфликти, катастрофи... но никой няма да даде заповед-иди и направи каквото прецениш за правилно.Ако стане ПТП-автопатрул да иде, ако не стане, нямате работа там... и така.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X