Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Най-красивите 10 соц. возила
Свий
X
-
От: Най-красивите 10 соц. возила
Добре , де.А дайте другите убавци от тези години. Да ги редя ли, или ще ги покажете подобни ръбати и т.н. форми. Такива бяха времената. А сега , дали ще можете да различите каква е марката? Със заложените едни и същи данни в аеродинамичния тунел? Или си мислите , че се чупеха по-малко. Или на консумация на гориво?. Или ще се смееме на баба шот не е готина , като внучката? И т. н.... п с кофти е статуквото ,мисли си да ограничава.Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Най-красивите 10 соц. возила
Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнениеДобре , де.А дайте другите убавци от тези години. Да ги редя ли, или ще ги покажете подобни ръбати и т.н. форми. Такива бяха времената. А сега , дали ще можете да различите каква е марката? Със заложените едни и същи данни в аеродинамичния тунел? Или си мислите , че се чупеха по-малко. Или на консумация на гориво?. Или ще се смееме на баба шот не е готина , като внучката? И т. н.... п с кофти е статуквото ,мисли си да ограничава.Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
От: Най-красивите 10 соц. возила
През годините фирмата Alpine е била неразривно свъразана с компанията Renault. Основана е от автомобилния спортен механик Емил Редел още през 20-те годни на миналия век. Дебютът на знаменития модел, превърнал се във визитна картичка на марката в цял свят се състоял през 1962г в Париж. Конструцията била тип Берлинета (спортно купе с плавно спускащ се назад покрив). В процеса на развитие малкият 965 кубиков двигател с 55 к.с. пораснал на 1300кун/см и мощноност 103 к.с. (с който се оборудвал и Булгаралпин) по късно през 1971-72 година вече са се прдлагали и версии с 1600куб/см 140 к.с. и 1800куб/см 170к.с. И нова петстепенна механична трансмисия. Двигателите на Рено минавали през ръцете на Амедео Гордини, който ги тунинговал, слагайки им спортни карбуратори Weber, а по късно и инжекционни системи с електронно впръскване на горивото. А още през 1967г към двата основни фара били прибавени още два, монтирани между тях малко над предната броня. Конструкцията на шасито обаче оставала непроменена, което не попречило на А110 да стане един от най-добрите спортни автомобили в Европа в края на 60те години.
Последно редактирано от ivied; 02-07-13, 00:33.
Коментар
-
От: Най-красивите 10 соц. возила
Първоначално публикуван от mdn Преглед на мнениеVW BEETLE и RENAULT ALPINE са ми фаворититеВиден столичен ихтиолог
Коментар
-
От: Най-красивите 10 соц. возила
Първоначално публикуван от komisar Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]602504[/ATTACH]
За мен е тази- Лада 1500!
Иначе "Полонез" и Полски фиат 125 ги харесвах много.
Инак чайката определено е номер 1.
Коментар
-
Последно редактирано от DBRS; 02-07-13, 09:02.байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар