Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мохер 2.8 турбо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Мохер 2.8 турбо

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    И кво му е на купето? А на задния мост?
    Купето си е екстра, обаче задния мост е мост за ремарке, не за лек автомобил, разбираш за какво говоря. И затова чаркалаците от Аудито с независимото задно окачване и 4Х4 трансмисията си дойдоха много добре на онази московската машина.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      До: Мохер 2.8 турбо

      Аха. Особено след като Ауди купиха от АЗЛК на безценица краят на разработката 2141 и перспективния Москвич. А завода разрушиха арменците. Всъщност двата завода, с тоя за двигателите. Дали Лужков или враговете му плячкосаха територията за няколко милиарда долара не се поинтересувах.
      Та, приликите между този, непроизведения Москвич и някви аудита не е случайна.

      Коментар


      • #18
        До: Мохер 2.8 турбо

        Това за приликата се изчерпва единственно с компоновъчната схема с надлъжноразположен пред предния мост двигател, която се използва при всички Аудита далеч преди руснаците да замислят това недуразумение Алеко... Е сега вече има и Аудита с напречни двигатели, но те всъщност са фолксвагени... Така че кой от кого е гледал е пределно ясно
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Мохер 2.8 турбо

          А всъщност какъв е казуса със смяната на двигателя ? Не е ли малко криминал, или има начин да си е легално ?
          VW Touareg V10, 5000cc

          Коментар


          • #20
            До: Мохер 2.8 турбо

            Ако успееш да го прекараш през Технотест и те да дадат одобрение, и имаш документи за двигателя че не е краден може да се легализира.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Мохер 2.8 турбо

              Времеемко е само регитрирането. Ако ти се занимава и всичко технически и документално ти е на ред след малко разкарване и висене по гишета става. Например е пълно със Самураи с двигатели от друго.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #22
                До: Мохер 2.8 турбо

                Хм. И как са копирали неизмислените още аудита през 78-ма, та да построят завод който ще копира нещо, ама не се знае какво? В ония години май никой не произвеждаше двувални двигатели, та да има какво да се копира. А завод за тях някой построил. Сигурно се е объркал.
                Хората в онова КБ много хубаво знаеха за какво и за къде товарят сандъците с документация. От къде дойдоха последните жалки стотинки които им хвърлиха. Правенето на нова кола от нищото струва 10 до 15 милиарда долара. Плавното развитие на моделния ред - много по-малко. Задигането на цяла практически готова кола от алчен арменец който е в далаверата е без пари. Умиращият Москвич няма как да открадне от никого нищо. Виж от него - може.
                А 2141 така и не беше довършен. Това което всички са виждали и някой е карал беше половината работа. Междинен временен модел.
                Дайте да не слагаме каруцата пред коня. Промишленият шпионаж също си има правила и логика. Вярата и харесването нямат особено място в него. Но ако става дума за вяра, вярвам повече на заместникът на главния конструктор на завода, отколкото на кръчмарски лафове. Ако става дума за крадене - нищо не може да се открадне от никъде от агенти - редови инженери. Нито може да се копира като вземеш готово изделие и го разгледаш със шублера. Реинженерингът обикновенно е много по-скъпо развлечение от проектирането, особено на сложно изделие. Използва се наистина в краен случай. Освен ако не копираш отварачки за лимонада и щипки за пране. Само с шублера става китайска кола. За да тръгне им се налага да купят поня някакъв лиценз.
                Та, Аудито е Москвич, не Москвича Ауди. Все пак.

                Коментар


                • #23
                  До: Мохер 2.8 турбо

                  Спрете му Каменицата на Стефан щот му уврежда мозъка необратимо... Вземи виж моделния ред на Ауди в момента когато тепърва се е зараждала идеята да направят нещо ново вместо 412 и ще разбереш колко си далече от истината.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Мохер 2.8 турбо

                    Даааа,а Мерцедеса е Волга...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      До: Мохер 2.8 турбо

                      Е не, там няма нищо такова, виж от Форд (х`американски) има доста неща.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Мохер 2.8 турбо

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Е не, там няма нищо такова, виж от Форд (х`американски) има доста неща.
                        Буик?Кадилак?За Форд не знам...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          До: Мохер 2.8 турбо

                          Цялата идеология на ГАЗ е близка до тази на Форд Америка. Дори Стефан няма да го отрече...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Мохер 2.8 турбо

                            Заводът е бил общо взето построен през 78-ма.
                            Внимание въпрос! За колко време се проектира завод? За колко време след това се строи?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Мохер 2.8 турбо

                              Така, построен 78-ма... И тогава в него са произвеждали какво? Виж кога е произведено първото Алеко, щот през 1978 в АЗЛК все още се произвежда 412. Докато в Ауди през това време се случва ето какво:

                              1970-1980

                              В начале 1970 года начался широкий экспорт Audi в Соединенные Штаты Америки. Сначала экспорт в США ограничивался моделью Audi Super 90 (седан и универсал), а также новым Audi 100. С 1973 года к ним присоединился Audi 80, который, в отличие от европейского варианта, выпускался и в кузове универсал. Позднее модели Audi получили на рынке США собственные обозначения: Audi 4000 для Audi 80, Audi 5000 для Audi 100.

                              1980-1990 Audi quattro

                              В марте 1980 года стенд Audi на Женевском автомобильном салоне стал настоящей сенсацией, благодаря представленному на нем новому полноприводному спортивному купе. Впервые легковой автомобиль предлагался с концепцией привода, использовавшегося до сих пор только в грузовых автомобилях и внедорожниках. Идея такого легкового автомобиля возникла зимой 1976/77 гг. во время испытательных заездов на разрабатываемом армейском внедорожнике VW Iltis. Великолепное поведение этого автомобиля при движении по льду и снегу привело к мысли внедрить полный привод VW Iltis в серийный Audi 80. В том же году были проведены опытно-конструкторские работы, результатом которых и стало создание спортивного купе Audi quattro.

                              Спортивный дебют Audi quattro состоялся в начале 1981 г. на январском ралли в Австрии. Полный привод quattro® произвел переворот в мире международных ралли и гонок. В декабре 1982 г. было налажено серийное производство Audi 80 quattro с полным приводом. Постепенно привод quattro® стал предлагаться также и для других моделей Audi.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Мохер 2.8 турбо

                                Обещали са ми една дванайсетица. Мисля да и правя някои нещица...
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X