Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пробив в хибридните технологии
Свий
X
-
От: Пробив в хибридните технологии
Може да изглежда смешно, но има поне два случая, в които е напълно смислено и се прави традиционно:
1. Пътуване от завода-производител до мястото, където ще работи
2. Преодоляване на неелектрифициран участък от маршрута - ако е 1-2км им поставят батерии, но примерно 15км - с генератор е по-евтино.
-
От: Пробив в хибридните технологии
Ясене не подценявай УАЗа. Преди години дърпах един стар 20 местен Чавдар около 50м да запали. Не можа защото както се изрази шофьора не съм го дърпал а влачил. И четирите му спирачки бяха блокирали. В двора на РТЦ Благоевград на асвалт.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Пробив в хибридните технологии
Аз не подценявам УАЗ, просто нито има масата, нито мощността за да дърпа тролейбус със смислена скорост, а само 2% наклон напълно ще обезсмислят опита. Разходът на феродо - отделно. Това за влаченето на малкия Чавдар при 4 блокирани колела малко не ми се връзва - колко тежи той?
Коментар
-
От: Пробив в хибридните технологии
А аз съм влачил с мерцедес 300 D натоварена със зърно бордова ифа с общо тегло 12 т и я запалих. По принцип и на автобусите щом им падне въздуха и колелата блокират, но невинаги - преди години като карах хармоника в ДАП-а, моя ей така както е блокирал тръгна през нощта и се блъсна в една ферма. Резултатът - счупено предно стъкло и ошашавени пазачи.
Коментар
-
От: Пробив в хибридните технологии
Майтапите се вие,ама наистина има голям пробив в хибридните технологии,вграждани в средства за градски транспорт.Има дори серийни автобуси хибриди,да не говорим че тролейбуси с малък помощен/авариен дизел има от по-отдавна.Например чисто новите тролейбуси Шкода в столичния електротранспорт са снабдени именно с такава схема на аварийно задвижване.
ПП:20 местен Чавдар,е на базата на Авиа.Първо не е много тежък,второ няма как да му блокират и четирите колела(задвижващи са само задните,а двигателят е отпред).Освен това и спирачките му не са на въздух.Другото е,че и при тези стари Чавдари,при които са на въздух спирачките,пак не се ползват спирачни цилиндри с пружинни акумулатори,та не блокират като няма въздух(чак при "ботевградската Сетра" и някои градски ги слагат).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар