Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пробив в хибридните технологии

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пробив в хибридните технологии

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:001.jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5907111

  • #2
    От: Пробив в хибридните технологии

    Може да изглежда смешно, но има поне два случая, в които е напълно смислено и се прави традиционно:
    1. Пътуване от завода-производител до мястото, където ще работи
    2. Преодоляване на неелектрифициран участък от маршрута - ако е 1-2км им поставят батерии, но примерно 15км - с генератор е по-евтино.

    Коментар


    • #3
      От: Пробив в хибридните технологии


      Вместо да вземат един УАЗ, МАЗ, ПАЗ, КрАЗ или ГАЗ, твърдия теглич и гаааааз!

      Коментар


      • #4
        От: Пробив в хибридните технологии

        И това правят, но е по-скъпо. УАЗ ще дойде малко слабосилен за такава работа, обикновено се прави с Урал.

        Коментар


        • #5
          От: Пробив в хибридните технологии

          Ясене не подценявай УАЗа. Преди години дърпах един стар 20 местен Чавдар около 50м да запали. Не можа защото както се изрази шофьора не съм го дърпал а влачил. И четирите му спирачки бяха блокирали. В двора на РТЦ Благоевград на асвалт.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #6
            От: Пробив в хибридните технологии

            Аз не подценявам УАЗ, просто нито има масата, нито мощността за да дърпа тролейбус със смислена скорост, а само 2% наклон напълно ще обезсмислят опита. Разходът на феродо - отделно. Това за влаченето на малкия Чавдар при 4 блокирани колела малко не ми се връзва - колко тежи той?

            Коментар


            • #7
              От: Пробив в хибридните технологии

              А аз съм влачил с мерцедес 300 D натоварена със зърно бордова ифа с общо тегло 12 т и я запалих. По принцип и на автобусите щом им падне въздуха и колелата блокират, но невинаги - преди години като карах хармоника в ДАП-а, моя ей така както е блокирал тръгна през нощта и се блъсна в една ферма. Резултатът - счупено предно стъкло и ошашавени пазачи.

              Коментар


              • #8
                От: Пробив в хибридните технологии

                Майтапите се вие,ама наистина има голям пробив в хибридните технологии,вграждани в средства за градски транспорт.Има дори серийни автобуси хибриди,да не говорим че тролейбуси с малък помощен/авариен дизел има от по-отдавна.Например чисто новите тролейбуси Шкода в столичния електротранспорт са снабдени именно с такава схема на аварийно задвижване.

                ПП:20 местен Чавдар,е на базата на Авиа.Първо не е много тежък,второ няма как да му блокират и четирите колела(задвижващи са само задните,а двигателят е отпред).Освен това и спирачките му не са на въздух.Другото е,че и при тези стари Чавдари,при които са на въздух спирачките,пак не се ползват спирачни цилиндри с пружинни акумулатори,та не блокират като няма въздух(чак при "ботевградската Сетра" и някои градски ги слагат).
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X