Да споделя един проблем.
От 20.12.2007 до 11.01.2008 ми спря дом. телефон заради кабелна повреда на БТК. Съответно и Интернета ми отиде в небитието. 22 дена се обаждах всеки ден сутрин и следобед на телефона за повреди на БТК и дежурния отговор беше, че техниците работят по отстраняването на повредата и до вечерта ще имам телефон. И така 22 дни. Полудях просто. Едно че ползвам он-лайн банкиране и баш в края на декември, трябваше да плащам заплати и осигуровки, едно че Интернета го ползвам за работа и .......
След тези 22 дни на сухо от БТК благоволиха да ми направят рдукция на месечната ми такса за телефон.
ОБАЧЕ за АДСЛ не ми направиха редукция защото в "Общите условия" не се предвижало!?!?!
Сега съм решил да ходя да пускам жалби до КРС, да видя какво ще се получи.
Та въпроса ми е някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, как се е оправил?
От 20.12.2007 до 11.01.2008 ми спря дом. телефон заради кабелна повреда на БТК. Съответно и Интернета ми отиде в небитието. 22 дена се обаждах всеки ден сутрин и следобед на телефона за повреди на БТК и дежурния отговор беше, че техниците работят по отстраняването на повредата и до вечерта ще имам телефон. И така 22 дни. Полудях просто. Едно че ползвам он-лайн банкиране и баш в края на декември, трябваше да плащам заплати и осигуровки, едно че Интернета го ползвам за работа и .......
След тези 22 дни на сухо от БТК благоволиха да ми направят рдукция на месечната ми такса за телефон.
ОБАЧЕ за АДСЛ не ми направиха редукция защото в "Общите условия" не се предвижало!?!?!

Сега съм решил да ходя да пускам жалби до КРС, да видя какво ще се получи.
Та въпроса ми е някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, как се е оправил?
Коментар