Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ADSL доставките на БТК

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с ADSL доставките на БТК

    Да споделя един проблем.
    От 20.12.2007 до 11.01.2008 ми спря дом. телефон заради кабелна повреда на БТК. Съответно и Интернета ми отиде в небитието. 22 дена се обаждах всеки ден сутрин и следобед на телефона за повреди на БТК и дежурния отговор беше, че техниците работят по отстраняването на повредата и до вечерта ще имам телефон. И така 22 дни. Полудях просто. Едно че ползвам он-лайн банкиране и баш в края на декември, трябваше да плащам заплати и осигуровки, едно че Интернета го ползвам за работа и .......
    След тези 22 дни на сухо от БТК благоволиха да ми направят рдукция на месечната ми такса за телефон.
    ОБАЧЕ за АДСЛ не ми направиха редукция защото в "Общите условия" не се предвижало!?!?!

    Сега съм решил да ходя да пускам жалби до КРС, да видя какво ще се получи.
    Та въпроса ми е някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, как се е оправил?

  • #2
    До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

    щом в общите условия не пише не виждам как ще ти помогне крс - телефона и adsl-а "бизнес абонат" ли са ?
    Страхувам се че пиеш студена вода.
    Аз лично след като тръгнаха момчетата със сноповете кабели директно избягах бтк.
    Мисленето от статута на монополист е увредило дотам служителите че общо взето факторът клиент им е през к$%#.
    When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

    Коментар


    • #3
      До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

      Каквото пише в договора това е. Знам за един колцентър, който има договор с БТК, в такива случаи не само да им приспадат парите, а и да им плащат неустойки... но БТК са си БТК, пак редовно има повреди...
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #4
        До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

        В случая пиеш студена вода, защото:

        1. Нямаш документ, удостоверяващ кога е възникнала повредата, или поне такъв, удостоверяващ кога си подал сигнал че има повреда.

        2. Нямаш документ, удостоверяващ кога е отстранена повредата

        3. Имаш подписан договор, в който изрично е споменато че сметката за интернет не се преизчислява.

        При положение че имаш месечна такса, и в договора нищо повече не е споменато, следва че при ползване на интернета само някаква част от месеца, по независещи от теб причини, които трябва да докажеш (виж т.1 и т.2), следва да се заплати такса само за тази част от месеца, в която си имал интернет.

        По принцип за неща, неуредени в договора, се ползват разпоредбите на закона, най често ЗЗД.

        Така че извинението че в договора не е предвидено приспадане от таксите при повреда е най-малкото некоректно и правно необосновано.

        Обаче, ако става дума за хиляди левове си струва да се разправяш. Иначе само ще си потрошиш нервите.

        Аз на тия измисленяци не съм си и помислял да ползвам услугите, точно поради такива причини.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          В случая пиеш студена вода, защото:

          1. Нямаш документ, удостоверяващ кога е възникнала повредата, или поне такъв, удостоверяващ кога си подал сигнал че има повреда.

          2. Нямаш документ, удостоверяващ кога е отстранена повредата

          3. Имаш подписан договор, в който изрично е споменато че сметката за интернет не се преизчислява.

          При положение че имаш месечна такса, и в договора нищо повече не е споменато, следва че при ползване на интернета само някаква част от месеца, по независещи от теб причини, които трябва да докажеш (виж т.1 и т.2), следва да се заплати такса само за тази част от месеца, в която си имал интернет.

          По принцип за неща, неуредени в договора, се ползват разпоредбите на закона, най често ЗЗД.

          Така че извинението че в договора не е предвидено приспадане от таксите при повреда е най-малкото некоректно и правно необосновано.

          Обаче, ако става дума за хиляди левове си струва да се разправяш. Иначе само ще си потрошиш нервите.

          Аз на тия измисленяци не съм си и помислял да ползвам услугите, точно поради такива причини.
          Аз документ за периода на кабелна повреда си имам официален от БТК, защото пусках при тях жалби за необосновано дълъг период на отстраняване на повредата. Та от от БТК имам официален отговор с извинение и потвърждение, че ми редуцират част от месечната такса за тел. пост. Проблема ми е обаче точно АДСЛ Интернета. Четох много внимателно общите условия за АДСЛ и наистина няма клауза да ми приспадат от таксата при такъв случай. А при положение че съм се хванал на 2 годишен договор и всеки месец им плащам 29 лв, означава че някой ден пак може да ми се случи да си плащам 29 лв без да имам Нет.
          До сега като цяло съм доволен от скоростта на БТК, преди това бях на 2 различни ЛАН доставчика, които в началото имаха добра поддръжка, после почнаха всяка събота и неделя да се издънват и ми писна да стоя без Интернет.
          От м.Юни 2007 от както съм на АДСЛ това е първият проблем - но пък какъв проблем .....
          Едно на ръка, че докато нямах телефон ми се налагаше няколко пъти спешно да ползвам Интернет през GPRS на GSM-a и ми се натрупаха допълнително 120 лв към сметката. Та дори и да успея да се преборя за корекция на таксата пак съм на загуба.
          Въпроса обаче е принципен! Не е нормално да ми искат пари за нещо което не съм ползвал и то по тяхна вина! В крайна сметка нали сме уж в Европа. Сигурен съм че само при нас го има такова изнудване.
          Ще трябва да се разрова в ЗЗД да видя дали пък там не е указано нещо по въпроса.

          Коментар


          • #6
            До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

            Щом не е изрично посочено че не се преизчислява, има някакъв шанс да се пребориш. Но нито ще е бързо, нито ще е лесно. Може да се наложи и да се съдите. А това понякога се точи с години.

            Виж в закона дали не можеш да се хванеш за нещо. Виж и закона за защита на потребителите. Пусни им писмено искане да ти върнат парите, като се обосновеш на това, което намериш в закона и на това че няма изрична клауза в договора че преизчисление не се прави.

            Ако не искат да я приемат, да ти напишат писмен отказ с подпис и печат на когото трябва. Ако и с това не ти се разправя, пусни им искането по пощата с препоръчано писмо - тогава щат - нещат се смята че са го приели.

            Ако не се разберете потърси съвет в комисията за защита на потребителите - безплатен е. Спорно е дали ще помогнат, но от опит глава не боли.

            Стигнеш ли до съд си преценявай дали ти се разправя няколко години с гьонсурати навсякъде. Имай в предвид че ще се съдиш с доста платежоспособен ответник, който си има назначени всякакви юристконсулти, адвокати и т.н., а корупцията в съдебната власт е поголовна и навсякъде. Отделно в закона има вратички и ще ти погаждат гаднички номера постоянно.

            Моят съвет: стигне ли се до съд, не се разправяй. За такива суми не си струва. Нервите ти са по-ценни от всичко.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

              Като патил ипрепатил от комуникации с държавни органи, нека да дам и аз своя съвет.
              1. Не се впрягай, че няма изрична (както казва един приятел и до днес "излишна") клауза в "общите условия". Има по висши актове, като наредби и закони, където подобни случаи са описани.
              2. Не се занимавай с ходене и говорене. Пускай жалба веднага с обратна разписка Това е задължителния и единствен начин за комуникация с всякакъв вид държавни изроди.
              3. Жалабата я пусни така: До управителя на БТК АД , С копие до Комисия за защита на потребителя. С това печелиш две неща. а) уведомяваш БТК, че и КЗП знае, и б) задействаш КЗП
              4. Обясни на дълго и широко случая по дати и часове. Не пропускай да споменеш, че "при многократните ми разговри с Ваши представители, приспадане на месечния абонамент за интернет ми бе отказано".
              5. Забравяш за случая за 28 дни. По закон за жалбите и молбите, до 30-я ден са длъжни да ти отговори БТК. Ако не ти отговорят, нова жалба до КЗП, а вече може и до СРП (Софийска районна прокуратура).

              КЗП, колкото и да е странно е работещ механизъм, така че ще има резултат.

              Ако се сетя още нещо ще пиша
              LR Discovery I, 300 TDI+Grigri+велосипед и кънки+Nitrox+Icom ID-51

              Коментар


              • #8
                До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                Точно. Всъщност подобна процедура исках да опиша, ама пустото ми дар-писане.

                Много правилно! Подедното доказателство за приказката "не слушай старило, а слушай патило"
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                  А, сетих се. В подобни ситуации да знаеш, че "сестра му е к..ва".
                  LR Discovery I, 300 TDI+Grigri+велосипед и кънки+Nitrox+Icom ID-51

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                    Отдавна се отказах от БТК! Зарибиха ни в Гулянци с бърза връзка, накачиха се маймуните на клона, оказа се че нямали капацитет на връзката. В същото време ни подканяха за без пари да подновяваме договора с тях за двойно по-бърза връзка!!! Направихме масово оплакване и сега сме май единствените в Б-я дето можем да откажем и прекратим договор с БТК без неустойки! Това са чиста проба мошенници ! На Атлантис нет съм/от Ботевград/ - 2 мбита дънлауд, същия ъплоуд! перфектно - телевизия, радио, нет - всичко! До скоро казваха , че частниците са мошенници, а държавното си било"държавно" Няма такива понятия - има частни фирми, дето държат на реномето си, има и частни монополисти за съжаление.... дето всичко им е ... Сменяй доставчика, че с тия само ядове може да има....

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                      A вие гледахте ли новите им оферти? Няма друг такъв нет в малките градове като моя например! Сега плащам 20 лева за 640 kbps, а те предлагат 12 Мbps за 25 лева!! БТК ADSL Tempo и вече няма 2-годишни договори. Направо ще скачам и с двата крака!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        A вие гледахте ли новите им оферти? Няма друг такъв нет в малките градове като моя например! Сега плащам 20 лева за 640 kbps, а те предлагат 12 Мbps за 25 лева!! БТК ADSL Tempo и вече няма 2-годишни договори. Направо ще скачам и с двата крака!
                        Скачай, ама си вържи гащите с договора.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          A вие гледахте ли новите им оферти? Няма друг такъв нет в малките градове като моя например! Сега плащам 20 лева за 640 kbps, а те предлагат 12 Мbps за 25 лева!! БТК ADSL Tempo и вече няма 2-годишни договори. Направо ще скачам и с двата крака!
                          Я, тия нещо им е увряло - минималният срок е 6 месеца. Колко беше преди?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                            A вие гледахте ли новите им оферти? Няма друг такъв нет в малките градове като моя например! Сега плащам 20 лева за 640 kbps, а те предлагат 12 Мbps за 25 лева!! БТК ADSL Tempo и вече няма 2-годишни договори. Направо ще скачам и с двата крака!
                            Само дано после не отсъстваш редовно от форума за дълги периоди . Защото съм виждал договор с тях. Задължавата се да плащат неустойки, огромни суми на час, ако прекъсне интеренета... и пак редовни проблеми, понякога и с дни .
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблеми с ADSL доставките на БТК

                              А бе ако успея да се преборя с тях и ги накарам да си променят Общите условия, останалото е добре.
                              Когато бях на ЛАН доставчик в началото бяха добре. После явно им нарастваха клиентите и взеха да правят издънки. Проблем на разрастването явно. При всеки дъжд ми спираше Интернета. А най-късащото нервите е когато ми спре връзката в петък вечер и събота и неделя нямат техници. И така няколко уикенда и ми писна.
                              Не че на БТК техниците по кабелните повреди работят в почивните дни. Даже напротив, явно са много намазани пехливани.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X