Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Asus и нужда от използване на гаранцията.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Asus и нужда от използване на гаранцията.

    Колеги появи се следния проблем с лаптопа Асус който имам.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150823_165407[1].jpg
Прегледи:1
Размер:57.9 КБ
ID:6097971
    При отваряне на повече от 90 градуса се отваря пролука м/у матрицата и пластмасовата обвивка.
    Страшно съм изненадан тъй като лаптопа е на 4-5 месеца,но ей го на.
    Въпроса е друг.Асус имаха и май още имат гаранция която покрива всякакви ремонти първата година като и връщат уж парите.
    Сега въпроса е кой сервиз да търся техен.Да ровя в нета и който дойде или?
    Този дефект дали ще влезе в тази гаранция?
    Абе ей такива въпроси ме мъчат.
    Много пласмасова излезе тази техника.Старият лаптоп е на 10на години и не е мръднал буквално.А е видял толкова командировки,че ако му сменях и на него маслото след всяка милионник да е станал завалията.
    Как и да е.Ако някой е минал по тоя път да помага пък ако не ще карам както мога.
    Благодаря на отзовалите се.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

  • #2
    От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

    Да, пластмасова е, и проблема ти е също пластмасов.
    За съжаление, не евтино решим.

    Разгледай си гаранционната карта, и ако нещата клонят към Мост Компютърс, които, ако се не лъжа, бяха официален вносител/сервиз на асус, направо бягай там.

    На мен ми е много ясно какъв е проблема, ама дали е гаранционен, или не - отсъжда тоя, дето приема изделието за ремонт.
    Твоята вина в случая е нулева - просто дерта е в пластмасариите. Ако ти е интересно, мога да ти обясня по-подробно на лс, ама то - нали няма да го ремонтираш собственоръчно?
    След подмяната на необходимите части - скъпи!! и пластмасови, уви - няма никаква гаранция, че няма да се случи същото, че и по-кофти.
    Ако почне да се разчеква все повече, го носи в сервиз, все пак. Ако се прецака и кабела към матрицата, цената на ремонта се увеличава, но не и надеждността му.

    Коментар


    • #3
      От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

      Лошо,много лошо.Ще гледам да прехвърля всичко тези дни на другият и да им го нося.Пък да я видим тая гаранция Франция тогава.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #4
        От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

        Мост Компютърс е официален сервиз на Асус, ако е купуван от БГ или БГ дилър. Най-добре прегледай гаранционната карта.

        Коментар


        • #5
          От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

          Преди години имах проблем със захранващата букса на Асус.Купен от ресет.Отидох при тях и ми казаха,че им трябват 30 (трийсет) дена,да занесат компютъра до сервиза и около 20(двайсет) дена, да отстранят проблема.След което им теглих една,отидох при приятел,закрепи буксата и разкарах тъпия асус, ресет и мост от живота си.От тогава съм на НР,Lenovo и други боклуци,но азис не.
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #6
            От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

            При мен се почна с ходенето по мъките.Днес стигнах до мост и им го оставих да му мислят.
            Първото което ме подразни е това,че им трябва паролата за хардуерен проблем,но хайде свалил съм което е ценно да ровят каквото искат.
            Другото е че почнаха да ме подготвят от вратата.Проблема уж го видяха какъв е за една секунда от преглеждане от сервизен техник в другата стая,но след 48 часа да им се обадя да ми кажат какво е точно.
            Било счупена панта и освен нея отворен безел в ляв ъгъл.Едното било следствие от другото.
            Производителя не признавал това по гаранция,но щели да проверят точно какво му е и да ми кажат и да си преценя дали искам да го ремонтират.
            Питам аз тогава защо имам гаранция от Асус дето уж покрива всичко.Къде е тая гаранция франция.!?
            Мигат на парцали и нищо не казват.Викам си хубаво гледайте каквото ще гледате и да видим какво правим.
            Най-интересното е че взеха и оригиналната книжка и касов бон.За какво им е божа работа.Можеше да го преснимат,но решиха,че е по-добре пресниманото да остане при тях,а за мен едно протоколче.Политика някаква преживях го.
            Сега какво ще стане......ще видим.
            Но ще си водим кореспонденция с Асус след като имаме констатация.
            Ебаси пантата дето 4 месеца не може да изкара и 50 пъти да е отваряна....
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #7
              От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

              Приготви се да си без лаптоп около 2 месеца.Като ти върнат ремонтирания,директно го разкарваш и казваш на купувача какво е било, а ти си джиткаш с новия (вероятно купен след около седмица до десет дена,броено от днес )
              Успех и разправяй подробности
              Пътят е целта.

              Коментар


              • #8
                От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                И аз минах през подобно нещо но без проблеми. Преди половин година някъде асуса ми изгасна и не искаше да запали. Вината беше моя, понеже като включих компа към hdmi за телевизора и монитора му пресветна няколко пъти и заби тотално. Уж се оправи, но след една седмица изгасна тотално. Свързах се човека от който си го купих и той ми каза да му го занеса и щял да задейства нещата с гаранцията. Занесох го и след 4-5 дена ми се обади да си го взема, без никакви ядове. От мост му бяха сменили дъното и процесора. Все още съм си с него и нямам ядове.

                Коментар


                • #9
                  От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                  Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение
                  Приготви се да си без лаптоп около 2 месеца.Като ти върнат ремонтирания,директно го разкарваш и казваш на купувача какво е било, а ти си джиткаш с новия (вероятно купен след около седмица до десет дена,броено от днес )
                  Успех и разправяй подробности
                  Ако проблема е гаранционен до 30 дни трябва да е решен по един, или друг начин! Ако не е то ремота си струва само за сравнително по-висок клас писита.
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • #10
                    От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                    това за което говориш е ако продукта е минал онлайн регистрация. В противен случай просто ще го ремонтират,няма да го сменят.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                      Продукта е купен април месец на лизинг от технополис.Регистриран в сайта на асус и има уж пълна гаранция за една година.Ама да видим Мостоваците какво ще измислят.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                        Всички лаптопи на АСУС имат 2 години гаранция с единственното изключение,да е една година ако Технополис,са си вкарали някаква out of stock партида,демек,изринали са някой залежал склад и затова да е с една година гаранция. Иначе като ти гледах снимката,няма да имаш грижи,ще ти щтракнат пластмасата,да не ти отзява матрицата,може и да е прищипано някое кабелче,което да надува,но не е болка за умиралка.
                        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
                        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
                        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
                        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

                        Коментар


                        • #13
                          От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                          Някои лаптопи се продават с 1 година гаранция, ако се купува от фирма и 2 години, ако е на името на физическо лице. На Асус конкретно би трябвало гаранцията да е 24 месеца независимо клиента дали е физ/юридическо лице

                          Коментар


                          • #14
                            От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                            Според законите , към настоящия момент , отсраняването на повреди в гаранционния период , трябва да става в рамките на 30 дни , ако не може да се направи , продукта се заменя с нов.
                            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                            A1+

                            Коментар


                            • #15
                              От: Asus и нужда от използване на гаранцията.

                              А да спорес асус има 1 година гаранция ноу медър уат, а другото си е 2 години от полиса.
                              Отделно,че и една застрховка му плащам към кредита та и при нея ще видим какво правим,но пари не давам.
                              Ще пиша и на асус само да излязат със оценка утре.
                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X