Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Казус с телефон и Хенди - съвети !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Казус с телефон и Хенди - съвети !

    Здравейте колеги ! Не съм сигурен дали това е точния раздел за моето питане и моля модератор , ако прецени да го премести на по-подходящо място !

    Казуса е следния :

    Преди година за Коледа решихме с булката да стимулираме дъщерята за отличен успех с покупката на телефон . Избрахме и закупихме Самсунг Ес 3 Нео от Хенди като решихме да доплатим и застраховка Хенди Гард . След около месец телефона започна да дава проблеми със зареждането и го занесохме за рекламация . Върнаха ни го със сменена последна версия на софтуера . След няколко месеца пак се появи проблем със зареждането придружен със самоволно рестартиране на телефона . Пак оправен уж гаранционно . След около месец и половина пак проблем не зарежда всеки път и заспива без никакви реакции при докосване на екран и бутони . Пак даден за гаранционен ремонт и ни върнат с преинсталиран софтуер и тестван . В началото на този месец телефона пак дава ядове със зареждането като при включване на зарядно се зарежда с около 1% на час . На 06.12 го занесохме за поредната рекламация . Тогава се поинтересувах какъв е варианта това устройство да се смени с друго от същия модел или друг на близка цена като съм склонен да си доплатя . Отговориха ми , че сервиза е единствения оторизиран да реши . Вчера 27.12 реших да мина през магазина да проверя какво се случва ( до сега винаги са се обаждали като го донесат от сервиза в магазина ! Клиента няма пряка връзка със сервиза .) оказа се , че телефона е там и на въпроса ми защо не са се обадили отговора беше да не ни безпокоят по празниците !!! Питам какво се случва с телефона дали е ремонтиран или ще бъде заменен , при което девойката започва да ми чете от сервизния лист , че при отваряне на телефона е констатирана корозия и най-вероятно същата е от намокряне на телефона и е станало късо съединение при което е изгорял дисплея (преди да го занесем си работеше нормално ) , електронния модул и разни други работи и не признават гаранцията като ремонта на същите ще ни струва 360 лева ! Покупната цена е 329.90 лева !!! Продавачката ме гледа и се хили ехидно ! Аз казвам : Няма проблем тъй като телефона е застрахован и покрива щетата намокряне , при което ченето и увисна съвсем буквално ! Отидох до вкъщи взех полицата и се вирнах . Гледа я въртя я и казва ма тя е изтекла на 25.12 ! Да , но към този момент е бил при вас за рекламация ! Звъня на няколко телефона и каза трябва да го пратя в централата за решение ! Утре ще ходя да проверя какво са решили , че днес не мога ! Трябват ми съвети как да действам при различните варианти !
    Вариант 1 , ако решат да ремонтират този апарат имам ли право да го занеса в друг сервиз да проверя дали всички "изгорели" части са заменени с нови ?
    Вариант 2 , ако решат да не признаят застраховката като изтекла ? В себе си имам протоколите от всички ремонти и последния от 6-ти декември , с който съм го предал за последно !
    Благодаря предварително на отзовалите се !
    Пожелания за весело посрещане на новата 2017 година !

  • #2
    От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

    По закон,при три ремонта от подобен харектер по време на гаранцията,имаш два ибора:
    1- Замяна с ново устройство.
    2- Връщане на парите по покупни документи.
    Ако,се направят на важни,помоли да ти дадът писмен отговор на ситуацията.Снимаш всички документи с телефон,и през сайта на КЗП пускаш жалба.Ще ги оправят много добре.Само изчакай времето за реакция.

    п.с Досега съм си имал взимане даване с Телешоп и още няколко търгаши от този вид.Досега при молбата да ми дадът писмен отговор с подпис и печат на това което си говорим,веднага и омекват капачките,и замазват положението.Мажат,ама здраво.Понеже съм магаре,си искам парите,не стоката.С Телешоп,управителката която се беше наперила като петле,взе да шепне,за да не слушат и другите клиенти.Стоката и се повреди 5 дни преди да и изтече гаранцията.Опитаха да ми я заменат с подобна стока само,че на 50% от покупната цена,защото вече не внясяли модела.Мрън,мрън,не ме интересува.След 10 дни отидох и си взех парите от магазина.
    Не можеш и да си представиш колко закона те пази в гаранционния срок на продукта.Натискай ги докрая да ти върнат парите,защото за стоката няма да ги заболи,колкото за кешовицата.Това трябва и осчетоводяване на документи от преди 1г,мъка....,ама като са нагли,ще ядът тоягата

    Коментар


    • #3
      От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

      Да разбирам ли, че това е третата подред рекламация или е четвърта? Вариантите са, ако е четвърта рекламация, разваляш договора и искаш да ти върнат парите. Ако е обаче трета подред, подозирам, че са те нагласили за да не можеш да го развалиш, като са ти прехвърлили вината за повредата на теб. Тогава пътя е съд и неависима експертиза. Що се отнася до застраховката не смятам, че е изтекла, но си виж общите условия при настъпване на застрахователно събитие, какви са ти задълженията. Ако се окаже, че е следвало да уведомиш застрахователя, а не си, пак ще те резнат. Не е непоправимо, но пак са си разправии, съд и т.н

      Коментар


      • #4
        От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

        Имаш ли застраховка в хенди, такава каско, даже при унищожаване на апарата. Ако да направо го сплескай с колата кажи падна под гумата е го той беше умре давайте нов.

        Коментар


        • #5
          От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

          Относно цените за ремонт в "оторизираните" сервизи-брата си взе Леново А1000, и нещо се повреди, още в началото на гаранцията.
          Занесъл го в магазина, и от сервиза му отговорили, че бил мокрен телефона, и му паднала гаранцията.
          Но можело да се ремонтира, пак на някаква сериозна цена, надхвърляща два пъти цената на телефона.
          Брата си го взел, и отишъл в местен сервиз, вече на частно. Човекът му казал, че ремонта му струва 30-40 лева, или нещо подобно.
          И му обяснил защо онези правят така-в голям процент от случаите клиента оставя телефона, или му го купуват на някаква символична цена, после го ремонтират, и излиза на вторичния пазар.

          Но и моя съвет е да си търсиш правата чрез КЗП.
          Чувал съм, че некоректните търговци стават много по-сговорчиви само при споменаването на тази комисия...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

            Това е четвърта поред рекламация ! Има застраховка Хенди Гард сключена при покупката на 25.12.2015 г. важаща 1 г. като последно е предявена рекламация на 06.12.2016 г. Телефона е все още в тях от тогава ! Очаквам как ще реагират !

            Коментар


            • #7
              От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

              По закон имат 30 дни да ти оправят/подменят телефона.До 07.01.2017 ги изчакай,подготви си документите за КЗП,задължително със писменно становище от тяхс подпис и печат на лице от страна на продавача.И ги засилвай към тях.
              Аз бих си искал парите.След като са се издънили като търговци,повече не ме инстресуват.Колкото и да не харесвам КАуфланд,там са железни.Взимат без да питат(както и трябва да е) ако е в гаранция,ако ще и на последния ден от срока да е се е повредило.Ама някой български търгаши ще трябва да учат докато са живи,и пак ще си останат ганьовци.

              Коментар


              • #8
                От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                За дребни електроники - пасатори, сешоари и подобни - отдавна препоръчвам на всички познати да купуват от Кауфланд. Там рекламациите винаги ги уважават и веднага ти връщат парите. После можеш да си купиш ново с пълна гаранция. Могат да си позволят такава твърдо про-клиентска политика за електрониката, защото не им е основен бизнес.

                Това Самсунгче: доколкото разбирам, е четвърта рекламация на телефона, но те са се изхитрили да не я уважат заради "намокряне", така че по КЗП трудно ще мине. Но може и да стане, но трябва да си твърд и упорито да държиш, че това последното с намокрянето е лъжа от тяхна страна с цел да нарушат ЗЗП и да не ти признаят четвъртата рекламация.

                За начало поискай да го оправят по застраховката, към момента на възникване на събитието е била валидна. Уведоми веднага застрахователя и си предяви претенцията там.

                Ако се замотят и до 31-и ден не ти върнат писмено становище с отказ на рекламацията също става - директно трябва да ти върнат парите или ще ги изгоиш по ЗЗП. Предполагам ще е достатъчно да им го обясниш още в магазина.

                Коментар


                • #9
                  От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                  Ако не бъркам при задържане повече от месец се подменя с нов. Преди няколко години една Нокия на брат ми се повреди - вероятно от намокряне на слота за карта памет, като сложиш карта телефона откачаше. Оставихме го в магазина на Глобул(тогава) и казаха, че Нокия се ремонтира само в сервиз на Нокия и срока да го оправят е един месец. След месец телефона не беше готов, същия модел наличен нямаше и доплати 30лв. за друг телефон същата марка който беше с 30лв. по-скъп от цената на закупуване на повредения. Поради невъзможност да се вкара в системата по друг начин новия телефон беше с 2 години гаранция от датата на закупуване, след година също даде дефект и беше ремонтиран гаранционно. Хенди явно се ебават и това не първия подобен случай при тях за който чувам.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                    Не знам защо, но ми се струва че мобилните оператори са по-коректни в гаранционните и сервизните данданиЙ. Отделно от факта, че предлагат по-добри цени от средните покупни такива на всички апарати. Така или иначе към мобилния си с договор, защо човек трябва да набутва пари на куп в някоя от тези вериги за апарат.
                    Не е първи път, дето чувам за такива проблеми с тях.

                    ПП: Преди да си взема апарат с договор от оператора, нарочно се разрових за средната пазарна цена на същия в тези вериги. Еми, по-евтин ми излиза с по спомен 20-30 лв. За нов апарат говорим, разбира се.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Не знам защо, но ми се струва че мобилните оператори са по-коректни в гаранционните и сервизните данданиЙ. Отделно от факта, че предлагат по-добри цени от средните покупни такива на всички апарати. Така или иначе към мобилния си с договор, защо човек трябва да набутва пари на куп в някоя от тези вериги за апарат.
                      Не е първи път, дето чувам за такива проблеми с тях.

                      ПП: Преди да си взема апарат с договор от оператора, нарочно се разрових за средната пазарна цена на същия в тези вериги. Еми, по-евтин ми излиза с по спомен 20-30 лв. За нов апарат говорим, разбира се.
                      Сега поне парите са директно към сметката, макар никога да не вземам на изплащане. Преди бяха някакви вноски тип кредит и беше много зле. Изплащането на същата Нокия от предния пост беше забавно, уж последна вноска непълна за оставащата сума, после няколко смс-а и 2 писма за оставащи да се плати под 20ст. защото нещо бащата прескочил датата с няколко дни и излязла някаква лихва за последния месец.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                        Аз вече трети апарат изплащам и с трите никога не съм имал проблеми с повреди или дефекти. Впоследствие и досега ги ползват родителите ми.
                        Вноските са 23. Покрай общата сметка не ги усещам, а и като лоялен дългогодишен клиент получавам добри отстъпки поне в тарифните планове.
                        Не съм имал перипетиЙ с лихви и подобни.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                          Преди десетина години , когато тия магазини отвориха , взех два телефона за децата . По подобен начин се опитаха да ме измамят . От тогава не съм влизал в техен магазин и никога няма да вляза.
                          На нас клиренс ни трябва , не скорост

                          Коментар


                          • #14
                            От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                            В протоколите за ремонт когато са преинсталирали софтуера пише ли "извършен гаранционен ремонт" ?Ако пише хубаво,защото предполагам че пише друго.Иначе застраховката си в правото си и ги натискай да си я признаят.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Казус с телефон и Хенди - съвети !

                              И аз имам лично впечатление, че не се занимават твърде с проблемите на клиентите. На два пъти съм се опитвал да пазарувам от тях и на двата пъти съм се отказвал преди да дам парите, не помня защо.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X