Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то телефонна централа и за какво може да ни служи.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Що е то телефонна централа и за какво може да ни служи.

    Здравейте. Надявам се да има компетентни хора във форума по темата.
    Не разбирам нищо от телефонни централи, по онлайн магазините ми излизат някякви неясни апарати с още по-неясни параметри и не мога да се ориентирам.
    Трябва ми телефонна централа, която като я набереш да чуваш примерно - ако искате да се свържете с Драган, натиснете 1. Ако искате с Патаран, 2. Ако искате да си побъбрите, изчайте свързване с нашите супер заети оператори.
    Та такова простичко устройство ми трябва. Бих помолил за конкретни марки и модели. Също и базовите изисквания - мобилен или стационарен телефон, на кой оператор, особени изисквания към тел номер?
    Благодаря предварително!

  • #2
    Само за стационарните има спомени. Масово бяха "Панасоник" (оргинал) 2/8 или 3/16 ( по спомени) т.е. имаш 2 входящи (кабелни ) линии и 8 вътрешни поста, по всяка входяща първо звънеше телефон на определено бюро, после е въпрос на настройки, може де звъни х броя и отива към телефонен секретар с касетофон или прескача от бюро на бюро. "Мобифоните" имаха стойка и адаптер за към тези централи............и сега като го написах се сещам че мога да го пусна в фейс групата на "Мобифон" но отговор най - рано утре преди вечеря ( и то ако не съм умрял)
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Моля не умирай!
      Е такова ми трябва, само с 2-3 изходящи линии, не се сдържах с любимия ми виц:

      Телефонен секретар на психиатрията:
      - Тууут.... тууут.... туууут...
      - Здравейте, и добре дошли на горещата линия за психично болни.
      1. Ако сте вманиечено убедителен натиснете 1 многократно.
      2. Ако сте зависим от други хора, помолете някой да натисне 2 вместо вас.
      3. Ако страдате от раздвоение на личността натиснете 3 и 4.
      4. Ако сте параноичен, ние знаем кой сте и какво искате. Не затваряйте за да можем да проследим обаждането.
      5. Ако сте шизофреник слушайте внимателно и тих глас ще ви съобщи кой бутон да натиснете.
      6. Ако сте в маниакална депресия няма значение кой бутон ще натиснете, никой няма да ви отговори.
      7. Ако сте с нервно разстройство, натискайте всички копчета докато не ви отговори оператор.
      8. Ако имате амнезия, натиснете 8 и издиктувайте името, адреса, телефона, рождена дата, номер на социалната осигуровка и моминското име на майка ви.
      9. Ако имате посттравматичен стрес, б-а-в-н-о и в-н-и-м-а-т-е-л-н-о натиснете 000.
      10. Ако имате биполярно разстройство, моля оставете съобщение след сигнала или преди сигнала или след сигнала. Моля изчакайте сигнала!
      11. Ако страдате от краткосрочна памет натиснете 9. Ако страдате от краткосрочна памет натиснете 9. Ако страдате от краткосрочна памет натиснете 9. Ако страдате от краткосрочна памет натиснете 9.
      12. Ако имате ниско самочувствие, моля затворете. Всички оператори са прекалено заети за да говорят с вас.
      13. Ако СТЕ БЛОНДИНКА НЕ НАТИСКАЙТЕ бутони, за да не прецакате нещо!

      Коментар


      • #4
        Монтирал съм панасоници ...отдавна беше...824 аналогова ако не бъркам номера, е класика ...две или три входящи линии.... разширяема до 24 вътрешни ....имаше възможност да се запише гласов указател ...към външните се закача гсм гейт за да имаш вход от мобилен оператор ...другото е настройка.В форума има колега от Пловдив който се занимава само с това,ако види темата , вероятно ще ти разкаже за актуалните ип централи.....на Ботев Пловдив аз монтирах а той настройва последно
        Отдавна не съм монтирал телефонни централи поне 10-15 г.и не съм в час със съвременните в момента.Панасониците си имат софтуер и със принтерски усб кабел от едната страна и квадратната от другата страна букса за принтери се ръчкат.По Старите панасоници имат системни 4 проводни апарати ,и само през такъв можеше да се настройват ,като за целта се налага отгоре един картонен шаблон с който надписите на бутоните придобиват друго значение.
        Последно редактирано от Roninn; 18-04-23, 07:40.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5

          Решения много, по-скоро зависи от твоите изисквания.
          Ако те удовлетворява аналогови апарати и аналогова изходяща линия въпросните стари панасоник централи са ОК като цена.
          Не само панасоник, на пазара има доста такива централи на символична цена, апарати също.

          Ако обаче имаш локална мрежа можеш да я ползваш и за телефония с цифрови, SIP апарати.
          Така няма нужда от доп. окабеляване, цената на апаратите вече също е доста поносима.
          Цифровите централи могат да бъдат от чист софруер работещ върху нормално ПЦ до специализирани такива.
          Това например не е зле за хоум: https://www.yeastar.com/s20-voip-pbx/
          Има варианти за различни външни линии - наземна, GSM.
          Цената е сравнително добра но това е условно.

          Тя трябва да си изясниш какво точно искаш.
          Аз например в къщи имам около 8 SIP апарата разхвърляни в 3 отдалечени имота.
          Работят със софтуерна централа базирана на Asterisk но нямат никаква изходяща линия.
          Не че не може, просто аз нямам нужда от външни линии.
          Работят само един с друг
          Враг усраине

          Коментар


          • Savov
            Savov коментира
            Редактиране на коментар
            Здравейте колега. Ако се занимавате професионално с подобни централи и работите в София, моля да се срещнем в удобно време и да уговорим инсталация.

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Докторе, ако колегата не успее да ти помогне, дай знак, ще те свържа с човек в София.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Ами аз не се занимавам професионално с това.
            По-добре е направо да се свържете към точно такъв човек.
            За съжаление професионалната ангажираност не винаги гарантира професионализъм.
            Но поне се очаква, че такъв човек има поглед над актуалните и оптимални решения в момента.
            Телефонията е просто нещо но промяна на дребно изискване може да наклони везните в съвсем различна посока!

        • #6
          Трябва Ви нещо подобно:

          http://www.gefix.net/infoshop/index....ory&path=60_61

          https://www.telenova.bg/bg/%D0%BA%D0...BA%D1%82%D0%B8

          https://bogorex.com/

          Аналогова АТЦ

          Избира се според броя линии и броя абонати.


          Поздрави

          п.п. Нямам нищо общо с линковете, фирмите са от нета, двете от София
          Последно редактирано от rosen_tapa; 18-04-23, 08:32.

          Коментар


          • #7
            Благодаря на всички колеги, писали по темата.
            Ще очаквам BatGeorgeone да ме свърже с неговия човек.

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              Добре, после ако ти се лочи кафе си добре дошъл да му мислим ЩотУ .....копи / пейст на бевшите ми колеги - №1 Това решение го наричат IVR(Interactive Voice Response).може да се постигне с компютър с инсталиран Asterisk......№2 Това техническо задание може да се реализира от среден клас настолен компютър, на който е инсталиран съответен софтуер. До колкото си спомням Cisco предлагаше нещо подобно под името Call Manager. Но всичко това изисква въпросната телефонна мрежа да бъде изградена на основата на IP-телефония, снабдена с не особено евтините IP-телефони.
              Говори с Cisco или с техни конкуренти...№3Добро утро, може да изпратиш този сайт мисля, че има достатъчно варианти и ще може да намери каквото търси http://sip.bg/CloudPBX

          • #8
            Също бих могъл да дам координати на човек от София занимаващ се с телефония.
            Не го познавам лично нито него нито работата му.
            Приятел с таксиметрова фирма обаче го ползва за телефонията си базирана на астериск

            Смятай на мен колко не ми се занимава след като на приятел съм отказал да му изграждам и подържам дори телефонията

            Веднъж само се видях с еъпросният колега и купих от него мини PC, каквито той използва са платформа на Asterisk.

            Тогава взех модел с 4 LAN кари за рутер а цената му беше приемлива и не ми се чакаше същото от ибей.
            Както обикновено!

            От беглата среща ми се видя ОК, моят приятел също е доволен.

            Та ако се стигне до там - има вероятно още един вариант!
            Враг усраине

            Коментар


            • #9
              Свързах се с приятеля на BatGeorgeone, пообясни ми нещата. Сега очаквам оферта за медицински софтуер, който ще бъде интегриран с централата.

              Коментар


              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Направо се задавих с кафето 😂 "Ако ви боли лявото м@до натиснете едно 🙂, ако ви сърби дясното ухо натиснете две,😣 за ректално туширане от негър изпратете СМС🤩 при екзитус леталис ..............🤣☕

            • #10
              Нямам опит с централи и пренасочвания, но мисля че мобилните оператори предоставят и такива услуги на бизнес абонати.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #11
                Това се нарича "виртуален телефонен секретар". Услуга на абонамент. Телефонни централи...в оня вид, от 90-те...няма отдавна.
                VoIP, макар и уязвма като технология...реално няма какво да я стигне по ефективност, гъвкавост и възможности за надстройки. Едно време за 256 абоната е бил нужен цял етаж в местната поща или в кметството. Сега се "събират" на един ред в шкафа. И всеки от тях си има....всичко.
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • icerunner
                  icerunner коментира
                  Редактиране на коментар
                  Убеден съм, че в оня вид от 90-те няма да намери в Теленор (за мазето на Виваком не бих се обзалагал Но от поста на Георги останах с впечатление, че търси работещо решение в днешни дни, а не музеен експонат за играчка на децата Може и да съм недоразбрал...

                • Savov
                  Savov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ежедневно получавам по 20 - 30 позвънявания. Тъй като обичайно не прекъсвам работа за да говоря, в антрактите се налага да връщам обаждания. Голяма част от тях са да дам на някой информация, която въпросния е можел да прочете примерно в сайта, или да си запише час онлайн и т.н. Надявам се, че централата ще ме облекчи частично. Надявам се и да спести един щат за регистратор.

                • santaclash
                  santaclash коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така сложена задачата, май не е централа твоето решение, а точно някакъв вид аутсорсинг на част от комуникацията с клиентите в посока "виртуален офис". Икономия има. Качество-според зависи.
                  Друго решение е чатбот на сайта. Но не знам цената каква е с днешна дата.

              • #12
                Здравейте пак, драмата продължава.
                Доставчикът на медицинския софт се нагърби и с централата. За целта ми трябвало IP телефония. Поръча ми да намеря доставчик на телефонна линия за въпросната телефония. Да, ама като чета, IP телефония е тел през интернет. Нещо не вдявам. Не виждам и Виваком да предлагат подобно /Те са ни доставчик на нет/?

                Коментар


                • santaclash
                  santaclash коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е. може и телефонна линия...ако ползваш телефонен модем. Но за такова чудо аз не съм чувал да има в употреба у нас поне от десетина години. Едно време си бяха стандарт. С днешна дата кабелни тел. линии останаха само тук-там.
                  Иначе ИП телефона иска само интернет. По какво ще го доставяш тоя нет...по тел. кабел, по мрежов (UТP, SТP и пр.) по оптичен, по WiFi...му е все тая.
                  Особеност -ИП телефонията върви по UDP протокол. Има доставчици, които филтрират тази комуникация, именно за да не може клиента да говори "без пари" през компютъра, а да трябва да си плати телефонна услуга отделно. Не знам дали се практикува в БГ това...

                • ikristiqn
                  ikristiqn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако се е нагърбил и не ти е обяснил, че твоят телефон (радио телефон, този, който използваш) е отдавна VoIP, това не е твоят човек за тази цел. Преди време продадох voip.bg на сериозна фирма, ако искаш - свържи се с тях. Аз мога да ти помогна само с консултации при наличие на отказ от доказани колеги.

              • #13
                Доставчиците на IP-телефония са доставчик като всеки друг. Сключвате договор за предоставяне на услуга при съответните условия, плащате и я използвате.
                Ако ще използвате "класическа" телефонна централа има интерфейси които осигъряват изход подобен на стандартна телефонна линия.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X