Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компютър на Денсо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Компютър на Денсо

    Една безумна идея, породена от незнание и подценяване на електрониката е на път да се превърне в основен проблем.
    Касае се за прехвърляне ва двигател G13BB 16V от джимни на самурай.
    Цялата ел система на джимнито е в наличност. Основната част от нея е прехвърлена на самурая без фарове,аербеци, парно.
    Използван е имобилайзера, както си му е реда, но според мен няма изходен сигнал към инжектори и бобини, защото четеца не разпознава, че разпред. вал се върти.
    Ние също се въртим в омагьосан кръг и се чудим някой скопявал ли е електроника.
    Ако има храбреци- моля споделете.....
    Всичко е съобразено със схемата на производителя. Четец, бобини , компютър, имобилайзер и ключ- изправни.
    [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

  • #2
    До: Компютър на Денсо

    Еми вижте с осцилоскоп дали идва нещо от сензора за положението на коляновия/разпределителния валове.

    Предполагам е индуктивен, с ринг с нарези.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Компютър на Денсо

      Тъй като напоследък Jimny ми е в полезрението и горе-долу се запознах с модела мога да помогна със Service Manual, който във всички случаи е абсолютно задължителен, предвид на това, което правите. Вие вероятно се опитвате да "присадите" G13BB мотора от soft-top версията, а не М13А. Ако на Jimny-то моторът е палил, не би трябвало да има някакви проблеми, не знам точно каква ви е постановката. Все пак погледнете wiring diagram, да не сте объркали нещо, вижте също така дали няма някаква процедура при reset на ECU и immobilizer, в случай на откачане на акумулатор, други датчици и т.н, проверете за наличие на PWM сигнал върху инжекторите, наличие на високоволтово напрежение на свещите. Проблем с окабеляване, несвързан датчик, имобилайзер, както и други възможни. Ако нямате service manual-a - пишете, не съм го чел в подробности, но за вашата цел ще трябва да стартирате диагностиката - така ще имате доста инфо къде е проблемът. Ако преди интервенцията всичко е било нормално - няма страшно, ако не е било така - целият wiring, sensors ще трябва да проверите.

      Коментар


      • #4
        До: Компютър на Денсо

        Според извадки на Сузуки сервизите най често срещания проблем при Балено с G13BB ( и другите разбирасе) е дефектирал имобилайзер.

        Принципно този мотор , отпред в двигателния отсек има една кутия с бушони от кадето може да се мине в диагностичен режим , но ви е нужно таблото на колата за да видите броя на миганията на индикационата лампа.
        За справка http://suzukibg.com/fsuzuki-410.html

        Конкретно по темата , възможно е "антената" на имобилайзера да не е достатъчно близо до ключа...

        Също така ключа задължително се вади и се държи далеч от антената ако се сваля акумулатор. Защото при първоначално стартиране или гасене е възможно изтриване на ключа.

        На първо място се подсигорете на 100% че не е имобилайзера и след това търсете другаде проблема. Този двигател с този компютър са идиотоустойчиви (попадал съм на разни редки случей на 1.3 с запалване като 1.8 с Хитачи контролера - но не и на живо.... само на картинка) пс Хитачито на 1.8 определено е доста проблемен

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X