От: Универсален уред за диагностика
dodo_x е прав... По принцип няма нищо по-добро от оригиналния хардуер и софтуер, ама не всеки може да си го позволи
Относно специалните функции - при 'жълтуркото' не са толкова пълни колкото оригинала, но засега не съм 'хващал' дървото...
Включително с дребни донастройки като промяна начина на работа на климатик на Тойота и т.н.
Или пък тестови функции за проверка на лампи (бях забравил откъде ми се изключва конкретна лампа в купето, и си бях помислил, че нещо се е скапала и свети постоянно, ама когато теста я угаси, се сетих, че има отделно копче за нея )...
Но Дедо Владо е много прав за това, че тъпото гледане на грешки е много далеч от диагностиката... Трябва да анализираш прочетеното и останалите симптоми, и така да изградиш диагнозата. А понякога това става само с натрупан опит с конкретен автомобил...
dodo_x е прав... По принцип няма нищо по-добро от оригиналния хардуер и софтуер, ама не всеки може да си го позволи
Относно специалните функции - при 'жълтуркото' не са толкова пълни колкото оригинала, но засега не съм 'хващал' дървото...
Включително с дребни донастройки като промяна начина на работа на климатик на Тойота и т.н.
Или пък тестови функции за проверка на лампи (бях забравил откъде ми се изключва конкретна лампа в купето, и си бях помислил, че нещо се е скапала и свети постоянно, ама когато теста я угаси, се сетих, че има отделно копче за нея )...
Но Дедо Владо е много прав за това, че тъпото гледане на грешки е много далеч от диагностиката... Трябва да анализираш прочетеното и останалите симптоми, и така да изградиш диагнозата. А понякога това става само с натрупан опит с конкретен автомобил...
Коментар