Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрия анти-радар!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Най-добрия анти-радар!

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ...
    Кой е по-добьр от тоя?Не говорим за пари,а за детектор,една глоба ми е повече от парите за детектора та за мен се е избил поне десетина пьти вече.

    При вас много популярен е и Валентин 1.
    Има сензор и назад, което би трябвало да е предимство ако патрулката е зад теб с радар.

    На Ескорта базата данни на ГПС-ът е само за САЩ.
    Функцията за маркиране на фалшив сигнал е полезна, но според мен не си заслужава в пъти по-високата цена спрямо Кобра.

    Спектра-функциите у нас не са нужни, понеже радар-детекторите са (все още) разрешени за ползване.
    ЛИДАР също никой не използва.

    И въпреки, че чувствителноста на Ескорта е по-добра от по-евтините алтернативи, много рядко има реална полза от нея.
    Както споменахме - от "застрелване" не може да те спаси никой радар-детектор.

    Иначе ако парите не са проблем - струва си.
    Добре изработена машинка е.

    Коментар


    • До: Най-добрия анти-радар!

      Първоначално публикуван от Vimpel Преглед на мнение
      ...
      Както споменахме - от "застрелване" не може да те спаси никой радар-детектор.
      ...
      Може всеки, стига да не си отвеян и да не се престараваш със скоростта. Все пак на ограничение 40 при скорост 200 наистина не става
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • До: Най-добрия анти-радар!

        достатъчно е като ти свирне да намалиш малко и да се вместиш в по-малко нарушение...

        България изобилства с абсурдни ограничения от 50 и 60кмч по хубави прави участъци извън града или по главните булеварди, където почти всеки се движи със 100 или повече кмч... Има разлика на такова място дали ще те засекат със 80 или със 110
        Типичен пример Околовръстния път около пътен възел Бояна - 3 платна в посока, никакви конфликтни места и ограничение 50 "щото е населено място"... Как да спазваш такъв измислен знак?
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • До: Най-добрия анти-радар!

          Първоначално публикуван от Vimpel Преглед на мнение
          При вас много популярен е и Валентин 1.
          Има сензор и назад, което би трябвало да е предимство ако патрулката е зад теб с радар.

          На Ескорта базата данни на ГПС-ът е само за САЩ.
          Функцията за маркиране на фалшив сигнал е полезна, но според мен не си заслужава в пъти по-високата цена спрямо Кобра.

          Спектра-функциите у нас не са нужни, понеже радар-детекторите са (все още) разрешени за ползване.
          ЛИДАР също никой не използва.

          И въпреки, че чувствителноста на Ескорта е по-добра от по-евтините алтернативи, много рядко има реална полза от нея.
          Както споменахме - от "застрелване" не може да те спаси никой радар-детектор.

          Иначе ако парите не са проблем - струва си.
          Добре изработена машинка е.

          Валентинчо си е детектор та дрьнка,патентована система сьс заден сензор,НО дава в пьти повече фалшиви сигнали,а мен това поне не ми харесва.Нещо от рода на 5 пьти повече фалш.
          Прав си,че ако му изключа К и КА банда,не му ползвам GPSа и няма базата данни всеки един по-мощен детектор ще ми свьрши работа,но и каква работа ще вьрши?От 100 до 70 мили на магистралата свалям за секунди,за мен е важно да ги лови от далеч,да помни фалшивите сигнали,да свирка кьде има камери и да бачка на всички бандове.3 пьти ме стрелят с лазер и трите пьти ще му избия предницата от спирачки и трите пьтисамо мрьсно ме изгледа ченгетоЗа сега се справя ОТЛИЧНО.Това да си пердаша по-бьрзо от трафика в продьлжение на часове все пак си е добре свьршена работа.

          Правил сьм проба,карахме зад W140 Мерцедес в продьлжение на 2 часа,той с детектор / не го знам какьв беше / и ние след него.140 е сравнително голяма кола,ние бяхме с Форд Мустанг 2010 модел,едно ниско разплякано такова.При сорост от около 170-180 км/ч аз хващам радара на куката около 5 секунди преди неговия да зацепи ако да ми закрива сигнала задника на Мерца.
          Карах и зад друг един такьв Мерц,жената кара пред мен,а аз след нея,хваща си поне километьр преди да минем покрай куката.Вьпреки многото тенекия пред него се справя много добре.


          Не е панацея обаче,няма как да карам сьс 90 при ограничение 35 и да им избягам ако ще с двата крака на спирачките да скоча.Номера е да си внимаваш какво ти свирка и да го слушаш щото няма много фалшиви при тоя,другото кофти е,че след третата кука сьбирам трафик по 15-20 коли зад мен,само като ме видят как ги ловя и всички са на клона.Гледат да не те изтьрват из трафика,а не правят сметка,че като писне бия спирачки колкото злоба имам

          Карал сьм го и високо на предния прозорец на джип,карал сьм го ниско на таблото на спортни коли.................лови ги като мушмороци.Жена ми го мрази обаче,как задреме и я вкарвам под жабката на колата.


          Всичко на автоматичен режим,не му изключвам нищо и колкото повече карам,толкова повече учи.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • До: Най-добрия анти-радар!

            Знаменитият доктор Хаус, с присъщото му чувство за реалност, дава една много полезна идея в тази посока - вместо air bag да се монтират ножове и да се види тогава кой и кога ще кара неразумно. Та така...
            Иначе аз никога не съм ползвал анти радар, гледам да си спазвам каквото и когато трябва, защото тая работа не е майтап. Трябва да си пазим животите взаимно.
            Има си места, където можеш да се юркаш-прав път с добра видимост-настъпваш.Завои, населено място-спазваш ограничения.

            Коментар


            • До: Най-добрия анти-радар!

              Първоначално публикуван от ilianxxx Преглед на мнение
              Знаменитият доктор Хаус, с присъщото му чувство за реалност, дава една много полезна идея в тази посока - вместо air bag да се монтират ножове и да се види тогава кой и кога ще кара неразумно. Та така...
              Иначе аз никога не съм ползвал анти радар, гледам да си спазвам каквото и когато трябва, защото тая работа не е майтап. Трябва да си пазим животите взаимно.
              Има си места, където можеш да се юркаш-прав път с добра видимост-настъпваш.Завои, населено място-спазваш ограничения.
              Спазвам бе братче, спазвам! Хеле с Витарата ми е направо трудно да наруша. Обаче ... за някокло дена 2 пъти ми се изплати детектора. Със все сравнително спокойното каране. Абсурдистански ограничения колкото искаш. Като започнеш от 80-то на магистралата и като свършиш с "населено место", което е на 10 километра от пътя, ама кмета е грандоман и си шибнал табелите за начало и край на трите колиби, гръмко именувани "село Еди-кое-си" на средата на пътя. От едната табела до другата - 25 метра, егато населеното място, егати ограничението... Обаче като те титнат куките и гориш, щото по закон има за тия 25 метра ограничение 50...
              И аз дълго време мислех като теб, докато миналата година за 2 седмици ми шибнаха 2 акта и то за абсолютни глупости и до 2 часа си бях вече купил пищялка.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • До: Най-добрия анти-радар!

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Може всеки, стига да не си отвеян и да не се престараваш със скоростта. Все пак на ограничение 40 при скорост 200 наистина не става
                На ТР4 (Трафик Радар 4) му трябва около 1 секунда, за да засече скоростта на автомобила при импулсен режим.
                Струва ми се, че няма начин да се намали скоростта значително преди да стане засичането й.

                Единственият шанс е да се засече сигнал от маркиране на предходен автомобил и да се намали навреме.

                Ако ТР4 работи в непрекъснат режим проблеми със засичането му няма - дори и евтините радар-детектори го откриват достатъчно отдалече.
                Полицайте обаче знаят как да използват устройството и постоянно включени радари са рядкост.

                Коментар


                • До: Най-добрия анти-радар!

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Валентинчо си е детектор та дрьнка,патентована система сьс заден сензор,НО дава в пьти повече фалшиви сигнали,а мен това поне не ми харесва.Нещо от рода на 5 пьти повече фалш.
                  ...
                  Валентин 1 е известен с високата чувствителност на сензорите си.
                  Това наистина предполага повече фалшиви сигнали, но и по-добро засичане на истинските.
                  В директно сравнение точно с 9500i/ix предимството в чувствителността му не са чак толкова големи.
                  По-скоро задния сензор трябва да се вземе под внимание - мисля, че е единственият радар-детектор с два сензора.


                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

                  Карал сьм го и високо на предния прозорец на джип,карал сьм го ниско на таблото на спортни коли.................лови ги като мушмороци.Жена ми го мрази обаче,как задреме и я вкарвам под жабката на колата.
                  По-добре да е по-нависоко и да е нивелиран в хоризонтала и вертикала - т.е. да е съвсем успореден на пътя.
                  Неправилно нивелиране водеше до намаляване на чувствителността с 10-15% според един тест, който четох.

                  За жената и съня - май ако се намали почти до минимум звука сигналите не се усещат от спящ човек.
                  Но пък сигналът за засичане на лазер (ЛИДАР) е толкова противен, че не съм сигурен в горното.

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Всичко на автоматичен режим,не му изключвам нищо и колкото повече карам,толкова повече учи.
                  Ако няма много фалшиви сигнали, по-добре го остави постоянно на "H".
                  Точно 9500i/ix има алгоритъм за работа на "А" поради вградения си GPS - силата на засичане варира според скоростта на автомобила, което за мен е ненужно, а и опасно в някои случаи.
                  В режим "C" пък чувствителността му е орязана значително.

                  Предпочитам да е с максимален обхват непрекъснато.

                  Коментар


                  • До: Най-добрия анти-радар!

                    Първоначално публикуван от ilianxxx Преглед на мнение
                    Знаменитият доктор Хаус, с присъщото му чувство за реалност, дава една много полезна идея в тази посока - вместо air bag да се монтират ножове и да се види тогава кой и кога ще кара неразумно. Та така...
                    Иначе аз никога не съм ползвал анти радар, гледам да си спазвам каквото и когато трябва, защото тая работа не е майтап. Трябва да си пазим животите взаимно.
                    Има си места, където можеш да се юркаш-прав път с добра видимост-настъпваш.Завои, населено място-спазваш ограничения.
                    Колега, съмнявам се да има шофьор, който да спазва всички безумни ограничения по нашата пътна мрежа.
                    И то не защото всички сме "голфаджии".

                    Считам се за разумен шофьор, което донякъде доказва и почти пълният ми актив от точки в талона.

                    Ограниченията на скоростта в повечето случаи наистина не се слагат самоцелно - има много разумни причини за налагането им, дори и нормалният шофьор да не ги осъзнава.
                    Тези ограничения трябва да се спазват в интерес на личната и общата безопасност.

                    Има обаче и някои ограничения, които са сложени едва ли не за да могат да "работят" служителите на КАТ в периметъра им.
                    Примери за такива вероятно може да посочи всеки от нас.
                    Имам предвид очевидно неадекватни ограничения на очевидно добър и достатъчно широк пътен участък
                    Не виждам как такива ограничения допринасят за безопасността на движение.
                    Но за сметка на това виждам как допринасят значително за изпълняване на плана от глоби на местното РПУ на МВР.

                    За тези случаи аз съм с радар-детектор.
                    Както споменахме - не работи винаги, но когато работи се изплаща много бързо.
                    Последно редактирано от Vimpel; 25-01-10, 22:49.

                    Коментар


                    • До: Най-добрия анти-радар!

                      Първоначално публикуван от Vimpel Преглед на мнение
                      На ТР4 (Трафик Радар 4) му трябва около 1 секунда, за да засече скоростта на автомобила при импулсен режим.
                      Струва ми се, че няма начин да се намали скоростта значително преди да стане засичането й.

                      Единственият шанс е да се засече сигнал от маркиране на предходен автомобил и да се намали навреме.

                      Ако ТР4 работи в непрекъснат режим проблеми със засичането му няма - дори и евтините радар-детектори го откриват достатъчно отдалече.
                      Полицайте обаче знаят как да използват устройството и постоянно включени радари са рядкост.
                      Гледам, че си в час с темата, ако може дай малко по-подробно за алгоритъма на засичане. На слух съм с впечатлението, че първо пуска 2 (или повече) контролни сигнала, след което се заема да определи точната скорост. След това е самото определяне (или прецизиране?) на скоростта. Или пуска всеки следващ сигнал с по-малка пауза от предишния? Все пак отразяващи повърхности по колата бол и всичките в различни посоки.
                      Тук идва и втори въпрос: как се определя точната доказуема скорост на обект с неправилна форма, движещ се с непостоянна скорост? Иначе казано автомобил със заковани спирачки. Не поощрявам никого да го прави, щото ако задния ви вкара багажника в купето, може глобата да ви се види евтина, но въпроса ми е интересен по принцип.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • До: Най-добрия анти-радар!

                        Това е инструкцията за употреба на ТР4.
                        Вярвам, че ще отговори на част от въпросите ти.

                        За по-технически насочена дискусия не съм компетентен.

                        ================================
                        1. ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
                        Трафик радарът TR-4 /наричан по-нататък в този документ само радар/ е предназначен за контрол превишението на ограничението на скороста от моторните превозни средства /МПС/ при пряка видимост до тях, в условията и на интензивно движение. Радарът измерва с достатъчна селективност скороста на МПС от транспортния поток и регистрира най-високо измерената скорост, дата и часа на нарушението и ги съхранява за определен период от време.
                        Радарът има два режима на измерване на скорост: непрекъснат режим и режим на единичен импулс, което увеличава неговата ефективност при санкциониране на ограничението на скороста.
                        2. ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
                        2.1 Диапазон на измерваните скорости – 40 до 200 км/ч.
                        2.2 Грешка при измерване на скороста - +_1 км/ч.
                        2.3 Индикация на скороста – цифрова, на два LCDдисплея.
                        2.4 Главен дисплей – на два реда, с височина на знак 5 мм. се показват: час и минута на астрономическо време, режим на измерване на скороста, обсег, измерена скорост VMи въведено ограничение на скороста VL. В режим памет, в ляво долу, се показва поредният номер на регистрираното нарушение.
                        2.4 Спомагателен дисплей – височина на знака 13 мм., показва измерената скорост VL или знак за понижено захранване.
                        2.6 Режими на измерване на скороста:
                        2.6.1 Непрекъснат /Н/ - непрекаснато измерва скорост. Ако има превишение на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
                        2.6.2 Единичен инпулс /Е/ - включва СВЧ излъчването за време от една секунда и измерва скорост.При превишаване на въведеното ограничение фиксира измерената скорост на двата дисплея, при което показанието мига, съпроводено от прекъснат звуков сигнал. На главния дисплей се фиксира и показанието на времето.
                        2.7 Памет – регистрираните превишения на ограничението на скороста, заедно с параметрите на измерване: дата, час, минута, и ограничение на скороста, автоматично се запаметяват и номерират и при нужда могат да се извеждат.Обем на паметта – не по-малко от 85 записа. При повторно включване на радара на гл. дисплей се изписват последните въведени параметри.
                        2.8 Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота
                        /10525 + 30 Mhz; ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса.
                        3. ПРИНЦИП НА ДЕЙСТВИЕ НА TR-4
                        Трафик радарът TR-4 е доплеров радар с непрекъснато излъчване, с микропроцесорно управление и селекция на скорост. Използва се за измерване на скороста на фронтално движещи се към него МПС и максимално отклонение от фронтално движение до 8 градуса. При по голямо отклонение действителната скорост се определя от измерената скорост, разделена на косинуса от ъгъла между посоката на излъчване и направлението на движение.
                        Предавателя е Гън-генератор с непрекъсната мощност до 20mW и честота/10525+30Mhz/. Антената е фазово компенсиран рупор с усилване до 20dB,ширина на диаграмата на излъчване 15 градуса в хоризонтална и вертикална плоскости и ниско ниво на странично излъчване.Приемникът е ниско шумящ Шотки диод. Детектирания от приемника доплеров сигнал се осилва от филтър предусилвател. След предусилвателя доплеровия сигнал се подава на цифров сигнален процесор /DSP, моделADS2186, производство на фирмаAnalogDivices, САЩ/, който извършва спектрален анализ на сигнала и осигурява необходимата селективност по скорост и точноста на измерване.
                        Микропроцесорната система е изградена на основата на едночиповия мекроконтролер МС68НС908GP32, производство на фирма MOTOROLA/САЩ/.В системата е вграден часовник за реално време, с помоща на който се отчита астрономическото време. Микропроцесорната система поддържа вградена в радара LCD цифрова индикация; обработва сигналите, постъпващи от органите за управление; управлява смяната на режимите на работа и звуковата сигнализация и извършва самодиагностика.
                        4. УКАЗАНИЯ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ
                        4.1 Трафик радарът TR-4 може да се използва за измерване на скорост по всяко време на денонощието, при всякакви метерологични условия, като при силен дъжд и град измерването трябва да става само от закрити помещения /например от купето на автомобила през стъклото/.
                        4.2 Във всички случаи на измерване на скорост, операторът трябва обезателно да контролира движението на МПС, да следи за най-бързия автомобил и да взема адекватно решение за режима, обсега, разположението и насочването на радара. Намаляване на обсега може да се осъществи и чрез насочване на радара нагоре или встрани.
                        4.3 Не се допуска едновременно работа на радара и мобилна УКВ радиостанция, когато са на общо захранване.
                        4.4 Препоръчва се близо и около антената на радара да няма масивни отразяващи повърхности. Пример: когато радарът е сложен на покрива на купето, той трябва да се изнесе максимално напред по посока на излъчването.
                        5. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ
                        5.1 Предвид това, че се използват напрежения под 24Vи ниска мощност на СВЧ предавателя, радарът е напълно безопасен за обслужващия персонал.
                        6. РАБОТА С РАДАРА
                        6.1 Органи за оправление.
                        6.1.1 Органите за управление на радара са 4 бутона, разположени на лицевата плоча. Бутоните имат две състояния на включване: “късо” – натиска се за време от 0.5 секунди и “дълго” – натиска се за време над 3 секунди.
                        6.2 Бутоните изпълняват следните функции:
                        6.2.1 Бутон “VLдълго” – първоначално включване на радара.
                        6.2.2 Бутон “VLкъсо” и “М/Т късо” едновременно – изключване на радара.
                        6.2.3 Бутон “Е късо” – включва режим “Е”. При всяко следващо натискане на бутон “Е” се произвежда измерване на скороста.
                        6.2.4 Бутон “Н късо” – включва режим “Н”.
                        6.2.5 Бутон “М/Т късо” – променя обсега на действие, при което на главния дисплей, над надписа “обсег”, се появява буквата “М”, което означава максимално разтояние на действие или буквата “Т”, което означава намаляване разтоянието на действие.
                        6.2.6 Бутон “VLкъсо” – включва настройка на въведеното ограничение на скороста, при което на главния дисплей, над надписа “VL”, мига една от трите цифри. С бутон “Е късо” се увеличава с единица мигащата цифра. С бутон “Н късо” се намалява с единица мигащата цифра. Смяната на настройваната цифра става с бутон “М/Т късо”. Повторно натискане на “VLкъсо” запаметява въведената стойност.
                        6.2.7 Бутон “VLдълго” – включва настройка на датата, часа и минутите на текущото астрономическо време по начин, аналогичен на точка 6.2.6.
                        6.2.8 Бутон “М/Т дълго” – включва в режим “памет”. С бутон “М/Т късо” се извеждат на главния дисплей последователно изписаните нарушения. С бутон “М/Т дълго” се излиза от режим “памет”.
                        *Забележка: Бутоните “М/Т дълго” и “VL” функционират само в режим на измелване на скороста “Н”.
                        7. РЕД НА РАБОТА Д РАДАРА
                        В експлоатационното куфарче радарът се поставя нагоре с табелката. В това положение се включва захранващия кабел към куплунга и се закрепва магнитната стойка. След това радарът се поставя на подходящо място върху автомобила, като се насочва чрез мерника и мушката към избрания пътен участък, фронтално на движението на МПС.
                        След като радарът се насочи, захранващият кабел са включва в гнездото на запалката в автомобила. Натиска се бутон “VLдълго”, при което се чува кратък звуков сигнал и на дисплеите светват всички сигменти за около 2-3 секунди. След това радарът е готов за работа с параметрите при последното му изключване. Ако е необходима промяна на някои от тях, това става в съответствие с т. 6.1. При измерване на скорост, надвишаваща въведеното ограничение, тя автоматично се фиксира на двата дисплея като показанието мига, съпроводено в течение на 5 секунди с прекъснат звуков сигнал. Нарушението, заедно с параметрите на измерването, автоматично се запомнят. Възтановяването на измерването става с повторно натискане на бутона за избрания режим.
                        В случаите, когато е от съществено значение разтоянието, от което се измерва скороста, трябва да се използва режим на измерване “Е” след първото включване – “чакащ режим”. Когато МПС навлезе в зоната на ограничение на скороста, което се преценява визуално, се прави измерване чрез натискане на бутоните “Е” или ”Н”.
                        Селективноста на радара по скорост позволява в общия случай да се измери скороста на лек автомобил без измерванито да се смущава от автомобил, движещ се до лекия автомобил с по-ниска скорост в съседния поддиапазон от скорости.
                        При по-големи разлики в скоростите по-бавните МПС, включително големи камиони, автобуси, TIRи др., не смущават измерването на по-високата скорост, освен в случаите, когато се движат в близост до радара или закриват пряката видимост до по-бързото МПС. В този случай се блокира измерването.
                        Изключването на радара става чрез едновременно “късо” натискане на бутоните “VL” и “М/Т”.
                        Характерно за режим “Е” е, че нарушителят на ограничението на скороста трябва да бъде изчакан да навлезе в зоната на действие на радара и тогава да се измери скороста.По такъв начин в значителна степен се елиминират приемниците на радарно излъчване /Антирадарите/.Препоръчва се в горещи слънчеви дни, когато радарът е силно нагрят, да се използва преимуществено режим “Е”.
                        ===============================

                        Коментар


                        • До: Най-добрия анти-радар!

                          Първоначално публикуван от Vimpel Преглед на мнение
                          Това е инструкцията...
                          Благодаря ти за информацията, оценявам коко писане е! Мисля, че има неща, които е полезно да се знаят. Поздрави!
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • До: Най-добрия анти-радар!

                            Благодаря за оценката, но не е заслужена.

                            Текстът на инструкцията е сложен тук по обичайния "copy - paste" метод.

                            А и нея я има на доста други места в Интернет.

                            Все пак се надявам да е полезна за някои от колегите, непрочели я досега.

                            Коментар


                            • До: Най-добрия анти-радар!

                              Да разбирам ли, че при скорост над 200кмч радарът ще дава грешка?

                              Другият интересен момент е разстоянието, на което "фиксира"... много пъти "куките" застават на 100-200м след табелата "50" и реално засичат колите преди да са я достигнали...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • До: Най-добрия анти-радар!

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                ...Тук идва и втори въпрос: как се определя точната доказуема скорост на обект с неправилна форма, движещ се с непостоянна скорост? Иначе казано автомобил със заковани спирачки...
                                Пробвали твърдят, че при екстремно спиране се случва радара да покаже грешка, невалидно измерване или нещо от подобно. Колко е вярно, не знам.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X