Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

    Сушилня Ariston ASD70C След 5 години непрекъсната експлоатация ми скъса нервите,няма да описвам всичко,но в общи линии мотора,и шасито само не съм ремонтирал,
    Като започна от работни кондензатори,наваряване на оста на барабана,ремъци,панти на вратата,заключване на същата,помпа,и не се сещам нататък....

    Основния проблем който не мога да реша е че днес за трети път ще сменям нагревател.След като този път ми изписа F07 грешка,преди пишеше друга...
    Така или инъче значи залепнало реле на реотаните,преди малко свалих абсолютно всички релета и ги проверих,бачкат до едно.Всички защити са ОК.Презапоих блока за управление и така нататък....
    Не се усъмних в реотаните понеже февруари ги сменях с нови а и грешката мисля беше друга,но това не е важното в случая.
    Реотаните струват 145 лв. до тук съм дал 290 лв. и си ги сменям сам без гаранция,сега ми предстои да купя за още 145 един оригинален за аристон комплект.Така или инъче сега не ми е спешно и мога да мисля разни неща,ако до есента не измисля нещо,ще купя поредните реотани ,че без сушилня живота е гаден в къщи.
    Проблема вероятно идва от това че вентилатора е на една ос с мотора който върти барабана,жената претоварва сушилнята,падат оборотите и съптветно дебита на обдухване на нагревателите,съответно прегряват и провисват .чупят им се държачите ,опират един в друг и става мармалад.Това на което са навити нагревателите е нещо средно между картон и хартия,чупи се и се рони при най малкото усилие.
    Колко вата са тези нагреватели,мога ли да намеря или приспособя от друга сушилня евтини нагреватели,дори да купя пак оригинални,тоя път мисля да вкарам ос от материял който да е непроводим и същевременно да издържа на температура
    Като първи вариянт се сещам да ползвам тръбичка от кварцов нагревател от печка елва за основа,закрепването през тръбата със шпилка за планките,само как ще срежа тръбата на дължина ,не се сещам,обаче нагревателя как и от какво да го направя ?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1564.jpg
Прегледи:1
Размер:275.7 КБ
ID:6096688

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1565.jpg
Прегледи:1
Размер:255.6 КБ
ID:6096689

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1566.jpg
Прегледи:1
Размер:205.8 КБ
ID:6096690

    Това е схемата на реотаните

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1568.jpg
Прегледи:1
Размер:67.4 КБ
ID:6096691
    Последно редактирано от Roninn; 14-08-15, 01:07.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

    Няма невъзможни неща, но на каква цена... . Трябва тотална промяна. Нещо полуготово може би
    http://nikelectric.com/index.php?cPa...sort=2a&page=2
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #3
      От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

      Тези от линка не са за моята,буксите не съвпадат,и нямат термодатчик,ако реотаните са същите,не е проблем да ги навържа,мисля си да ползвам готов нагревателен елемент от духалка,те са подобни,предвидени да работят в подобни условия ,ако трябва мога да преработя корпуса отзад ,с цел да се събира всякакъв,само да открия мощноста на сегашния
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

        Другото е да измисля някаква ос,на която да пренавия нов нагревател,освен кварцова тръба,не се сещам за друго,което да е диелектрик и да издържа на температура.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

          Моята сага продължава,намерих хора които ще направят нов нагревател,но ми казаха че този моя е един от четирите модела в света които немогат да навият понеже кантала е перпендикулярно на носача,можело да е успоредно на носача или кантала да е кръгъл но вероятно ще се наруши обдухването.Досега установих че индезит имат модел нагревател който струва 60 лв. и е почти същия като на аристон.Ще пробвам с навиване ,ако не работи ще подкарвам от индезит.Установих че нагревателя е 2300-2400 вата,обмислям вариянт да насосам такъв от духалка 2500 вата,чудя се потока от въздух дали ще е достатъчен
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

            А всъщност какво им става на оригиналните нагреватели? Изронва се слюдата (тоя материал дето го коментираш е слюда), изтънява канталът, къси съединения между навивките?

            Коментар


            • #7
              От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

              Перката която обдухва нагревателите е на оста на мотора който върти барабана.Жената я претоварва редовно,барабана започва да се върти по бавно,съответно реотаните прегряват и прекъсват или се разтягат и опират един в друг.Материала е много ронлив и чуплив,имам го записан как се казва точно но е в колата
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                Не ще да е бавно въртене.
                Ако ще да е като на повечето перални е с обратна връзка по обороти. Ако пък е променливотоков асинхронен (като на дртите перални) едно забавено въртене ще го изгори за минути.

                Иначе можеш просто да извадиш реотана от кварца на ЕЛВА-та и да го навиеш отвън на тръбата. Ще се охлажда приемливо а и ако има откъде да го намериш струва 2-3 лева. Колкото живее - толкоз. Лошото е че кварцът като се счупи, се е счупил и реотанът ще падне където намери за добре (и ще направи каквато си иска беля). Слюдата е значително по-толерантна.

                Коментар


                • #9
                  От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                  Лошото е че тая гад,следи реотаните дали са здрави,3 реотана от елва правят 2.4 киловата което е и мощноста на блока,мисля само че кварцовата тръба ще наруши обдухването,което пък не ме бърка,щото в реотана вътре никой не духа и си работи.Това е идея,само да измисля как да разделя на две равни части,три реотана.Вероятно сушилнята ги включва на степени.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                    С реотана в тръбите нищо няма да направиш. Така реотанът ще грее корпуса в който е поставен а не въздуха (и нещо ще повреди, вЕрвай ми). При печката Елва нарочно е направено излъчването да е повече от конвекцията, на тебе ти трябва обратното.

                    Затова ти казвам - извади проводника от кварца и го навий отгоре му. Така ще грее директно въздуха.

                    А по-сгодни (ако има къде да влязат) ще са реотаните с керамични тела, като за калорифер. И всичкото това - ако искаш да е нискотехнологично. Ако не - изтърбушваш първата духалка, там съпротивителният проводник е лентичка на зигзаг. Можеш да си го оформиш както ти е по душа.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                      Тефлон и малко струг? Примерно
                      http://www.geomax-bg.com/page.php?n=80547&SiteID=218
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                        Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                        Тефлон и малко струг? Примерно
                        http://www.geomax-bg.com/page.php?n=80547&SiteID=218
                        Не става. Далеч е от приемливите за тефлон температури.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                          На старите конвектори нагревателите не синееха, т.е. под 350*С, тефлонът не държи ли до около 300? Тези дали са на повече? Ако не керамични основи с биметална носеща .
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                            Оборотите не могат да паднат, имаш нарушено обдухване, малък дебит, но поради запушване по пътя на въздуха. За филтрите няма да те питам, но сигурно някъде се е образувало валмо от нишки от платовете и запушва пътя. Или пък изгубен чорап? А железцата (банели ли им се викаше?) от сутиените какви бели правят, мани.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ariston ASD70C Проблем за решаване със снимки

                              Падат,падат до степен при обръщане на посоката да спира.Преди спираше и при малко натоварена,работния кондензатор примерно 4 микрофарада беше станал на 1 микрофарад,смених го и е чук,ама жената я тъпче ли тъпче и падат.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X