Здравейте,
Спря да ми работи АГУ превключвателят/модулът за управление(?) и след като го разглобих видях, че на едната пътека беше прогорял лакът, а след като почнах и да чагъртам видях, че и самата пътека е прекъснала точно до спойката към релето. От другата страна е запоено ето такова реле

Пътеката е директно между пинът и релето като след това продължава по другите елементи.
Уви, снимки направих чак след като свърших с "полагането на мостовете" и полевия тест :

( със син цвят съм обозначил крачетата на релето )
Преди малко закачих модулът и АГУ-то си сработи нормално.
Та това, което ме притеснява е да не би релето е причина пътеката да изгори или просто платката "толкова си може". Демек да ходя да търся ново реле или да карам докато не спре пак да работи?
Бтв, свалих релето с намерението да го отворя да видя вътре как е, но уви братята китайци са го капсуловали.
Спря да ми работи АГУ превключвателят/модулът за управление(?) и след като го разглобих видях, че на едната пътека беше прогорял лакът, а след като почнах и да чагъртам видях, че и самата пътека е прекъснала точно до спойката към релето. От другата страна е запоено ето такова реле
Пътеката е директно между пинът и релето като след това продължава по другите елементи.
Уви, снимки направих чак след като свърших с "полагането на мостовете" и полевия тест :
( със син цвят съм обозначил крачетата на релето )
Преди малко закачих модулът и АГУ-то си сработи нормално.
Та това, което ме притеснява е да не би релето е причина пътеката да изгори или просто платката "толкова си може". Демек да ходя да търся ново реле или да карам докато не спре пак да работи?
Бтв, свалих релето с намерението да го отворя да видя вътре как е, но уви братята китайци са го капсуловали.
Коментар