Здравейте,
Почти ежедневно ставаме свидетели на страданията на един или друг колега било с компютър, телефон, станция или някое друго умно електронно устройство.
Разбираемо е, не всеки да е ИТ специалист или поне напреднал и опитен в тази област, за това и аз отдавна мисля по следното упражнение по-долу.
Аз лично бях обещал на Др. Емо да му помогна с андорид станцията ама уви НЕ намирам към момента надежден и добре работещ вариант на отдалечена свързаност към мобилен телефон, пояснявам КОМПЮТЪР да се свърже и да управлява отдалечено Андроид Мобилен телефон.
За Персонален компютър и донякъде таблет нещата са песен, има множество приложения, които лесно, бързо и надежно предоставят възможност за отдалечено администриране и контрол, аз най-доволен съм от http://www.teamviewer.com/en/index.aspx ТИЙМ ВИЮЪР, безплатно, стартира се с 4-5 натискания и дори баба Пена от пазара може да го страртира и да ми предостави достъп до компютъра си за под 90 секунди, което е супер.
1. Предлагам, да се организира група от хора, доброволци, които могат и биха желали да помогнат отдалечено на съфорумци.
2. Поради редица съображения, доброволците ТРЯБВА да бъдат надежни и подбрани, предлагам да бъдат "одобрени" след писмено препоръчване от поне 5 старши участника + поне един Модератор във форума, като своеобразна гаранция за сигурност и доверие!
3. Желаещия да получи помощ, ще трябва да се съгласи изцяло с рисковете на такова БЕЗПЛАТНО начинание и да адаптира очакванията си спрямо възможностите и заетостта на доброволците!
4. ТРЯБВА да има няколко ДОБРИ практики, които да се спазват ВИНАГИ за да няма сърдити и мънкания после, най-важното според мен е да се прави архив преди всяко начинание, независимо какво казва нуждаещия се, без архив/бакъп НЯМА помощ! Също КОМЕРСИАЛНИ и/или ФИРМЕНИ страдания НЕ бива да са част от тази идея, има си платени решения за такива цели!
5. Може би е хубаво да има закрит форум специално за тия цели и една публична тема в която просто хората да се информират за този вид услуга предоставяна БЕЗВЪЗМЕЗДНО, за комерсиални услуги си има вече начини и правила във форума.
6. Как това нещо работи - страдалеца инсталира ТИЙМ ВИЮЪР за 1 минутка става с 4-5 натискания на некст, некст и т.н. след инсталация човека стартира програмката ТВ и след секунди програмката му дава уникално число т.н. ПОТРЕБИТЕЛСКО ИМЕ и уникален ПИН КОД, тези неща се споделят с ДОБРОВОЛЕЦА по някакви сравнително сигурни и надежни канали, ЛС, имейл, телефон и т.н..
7. Доброволеца достъпва устройството на човека и отдалечено опитва да помогне, ако стане супер, ако не стане, има голям шанс да се даде съвет или препоръка за справяне с проблема, ако нещо тръгне накриво или стане инцидент има архив/бакъп, тоест вреда НЕ би трябвало да може да се нанесе. След опит за помощ, успешен или не, в откритата тема се пише ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН отзив/обратна връзка и всеки пак поема по пътя си
Скорошни примери за нужда отпомощ са колегата от Монтана със затритите файлове от Сд картите, колегата който се бореше с троянци и разни такива гадини, колегата който искаше да забърза лаптопа на дъщеричката и разбира се Др. Емо и неговите спорадични страдания с китайското чудо на техниката телефон/радиостанция
Моля ви споделете какво мислите по темата, моля ви придържайте се конструктивно по темата и моля ви НЕ започвайте с песимистични прогнози и как нищо няма да стане и други такива балкански изпълнения, аз жена и роднини да ми мънкат и песимизират живота си имам, тук искам да бъда полезен и да гледам ПОЗИТИВНО и КРЕАТИВНО на нещата, за това и държа всичко да е безвъзмездно изцяло в добрия дух на приятелската взаимопомощ!
Почти ежедневно ставаме свидетели на страданията на един или друг колега било с компютър, телефон, станция или някое друго умно електронно устройство.
Разбираемо е, не всеки да е ИТ специалист или поне напреднал и опитен в тази област, за това и аз отдавна мисля по следното упражнение по-долу.
Аз лично бях обещал на Др. Емо да му помогна с андорид станцията ама уви НЕ намирам към момента надежден и добре работещ вариант на отдалечена свързаност към мобилен телефон, пояснявам КОМПЮТЪР да се свърже и да управлява отдалечено Андроид Мобилен телефон.
За Персонален компютър и донякъде таблет нещата са песен, има множество приложения, които лесно, бързо и надежно предоставят възможност за отдалечено администриране и контрол, аз най-доволен съм от http://www.teamviewer.com/en/index.aspx ТИЙМ ВИЮЪР, безплатно, стартира се с 4-5 натискания и дори баба Пена от пазара може да го страртира и да ми предостави достъп до компютъра си за под 90 секунди, което е супер.
1. Предлагам, да се организира група от хора, доброволци, които могат и биха желали да помогнат отдалечено на съфорумци.
2. Поради редица съображения, доброволците ТРЯБВА да бъдат надежни и подбрани, предлагам да бъдат "одобрени" след писмено препоръчване от поне 5 старши участника + поне един Модератор във форума, като своеобразна гаранция за сигурност и доверие!
3. Желаещия да получи помощ, ще трябва да се съгласи изцяло с рисковете на такова БЕЗПЛАТНО начинание и да адаптира очакванията си спрямо възможностите и заетостта на доброволците!
4. ТРЯБВА да има няколко ДОБРИ практики, които да се спазват ВИНАГИ за да няма сърдити и мънкания после, най-важното според мен е да се прави архив преди всяко начинание, независимо какво казва нуждаещия се, без архив/бакъп НЯМА помощ! Също КОМЕРСИАЛНИ и/или ФИРМЕНИ страдания НЕ бива да са част от тази идея, има си платени решения за такива цели!
5. Може би е хубаво да има закрит форум специално за тия цели и една публична тема в която просто хората да се информират за този вид услуга предоставяна БЕЗВЪЗМЕЗДНО, за комерсиални услуги си има вече начини и правила във форума.
6. Как това нещо работи - страдалеца инсталира ТИЙМ ВИЮЪР за 1 минутка става с 4-5 натискания на некст, некст и т.н. след инсталация човека стартира програмката ТВ и след секунди програмката му дава уникално число т.н. ПОТРЕБИТЕЛСКО ИМЕ и уникален ПИН КОД, тези неща се споделят с ДОБРОВОЛЕЦА по някакви сравнително сигурни и надежни канали, ЛС, имейл, телефон и т.н..
7. Доброволеца достъпва устройството на човека и отдалечено опитва да помогне, ако стане супер, ако не стане, има голям шанс да се даде съвет или препоръка за справяне с проблема, ако нещо тръгне накриво или стане инцидент има архив/бакъп, тоест вреда НЕ би трябвало да може да се нанесе. След опит за помощ, успешен или не, в откритата тема се пише ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН отзив/обратна връзка и всеки пак поема по пътя си

Скорошни примери за нужда отпомощ са колегата от Монтана със затритите файлове от Сд картите, колегата който се бореше с троянци и разни такива гадини, колегата който искаше да забърза лаптопа на дъщеричката и разбира се Др. Емо и неговите спорадични страдания с китайското чудо на техниката телефон/радиостанция

Моля ви споделете какво мислите по темата, моля ви придържайте се конструктивно по темата и моля ви НЕ започвайте с песимистични прогнози и как нищо няма да стане и други такива балкански изпълнения, аз жена и роднини да ми мънкат и песимизират живота си имам, тук искам да бъда полезен и да гледам ПОЗИТИВНО и КРЕАТИВНО на нещата, за това и държа всичко да е безвъзмездно изцяло в добрия дух на приятелската взаимопомощ!
) След това обикновено назначава тикета на някой или го оставя висящ в опашката с нерешени тикети докато някой е го поеме. Ако човека определен или избрал да поеме тикета го разреши го затваря, като същият може да бъде отворен на ново от потребителя или някой друг, ако се повтори проблема. Ако човека поел тикета не може да се справи го елевира до следващият по-високо ниво съпорт.
Коментар