Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Panasonic TX P42S30E TV дилема

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Panasonic TX P42S30E TV дилема

    Здравейте на всички.
    Пускам тези тема тъй като при мен се получи следният проблем.
    Преди месец телевизора ми панасоник ТХ P42S30E реши,че вече не му се работи.
    Беше изключен нормално и след това повече отказа да се включи.
    При рестарт и включване на ново в контакта и включване на стартовият бутон зелена лампа светва за 1,2 секунди и гасне.
    И до там.Никаква реакция.
    От там реших да видя къде са ми гаранциите.
    Намерих ги и се оказа,че тази от магазина от който е закупен Техно...лис е изтекла преди месец.
    Хубаво викам си аз.Когато го купувах телевизорите на панасоник имаха акция гаранцията да се удължава от 2 на 5 години.
    И тъй като тогава го бях направил мислех,че няма проблем.Работата се състоеше в това да се снима гаранцията и да се напишат сериен номер и модел в сайта на панасоник.
    Ето и уловката обаче тъй като аз реално нямам нищо черно на бяло от тях сега в сервизите на панасоник гаранцията няма как да се признае.
    Обадих се в сайта на Панасоник и ми обясниха да снимам всички документи и да им пратя имейл.
    От там ми върнаха имейл,че когато имат информация ще ми пишат.И така вече месец.
    Според мен нещата са ясни и няма да ми обърнат никакво внимание.
    Другата седмица ще им звънна за последно да видя какво ще ми кажат и ще трябва да се търси решение.
    Тук се надявам да се намесите и вие потребителите на този форум.
    Как да процедирам?Направо да търся сервиз или?Някой ако може поне да диагностицира проблема и да каже дали и колко ще струва ремонта.Заслужава ли си да се занимавам или?
    Жалко е телевизор за 1200лв да не може да изкара и месец след гаранцията си.
    А тъй като работата ми е такава,че в месеца я се гледа по 10 часа я не е направо смешно да се предаде толкова лесно гадината.
    Но явно така му било писано.
    Е това е от мен.
    Ще се радвам на вашите предложения за решение на проблема.
    Предварително благодаря.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

  • #2
    От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

    Паралелно с Панасоник,кореспондирай и с КЗП.
    Успех!
    Cherokee WJ 4.0L- NP242
    Honda Africa Twin XRV 750

    Коментар


    • #3
      От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

      Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
      Паралелно с Панасоник,кореспондирай и с КЗП.
      Успех!
      За какво да кореспондира с КЗП като гаранцията му е изтекла. А тези удължавания и промоции... са по скоро някаква мългава опция...

      Аз пък съм сигурен, че пробляма ти е софтуерен и ТВ ще тръгне за 50 - 100 лв в някои сервиз след сменя на BSD-то

      Все пак ако не ти е спешен изчакай отговора на панасоник да видим какво ще ти кажат...

      Коментар


      • #4
        От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

        Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
        ...
        Хубаво викам си аз.Когато го купувах телевизорите на панасоник имаха акция гаранцията да се удължава от 2 на 5 години.
        И тъй като тогава го бях направил мислех,че няма проблем.Работата се състоеше в това да се снима гаранцията и да се напишат сериен номер и модел в сайта на панасоник.
        Ето и уловката обаче тъй като аз реално нямам нищо черно на бяло от тях сега в сервизите на панасоник гаранцията няма как да се признае.
        ...
        Реално би трябвало да имаш един Е-мейл, който ти изпращат след регистрацията за удължената гаранция. Съобщението трябва да е изпратено от Panasonic България <5godinigarantsiya (маймунка) bg.panasonic.eu> и в него да пише нещо от рода на:

        Благодарим Ви за покупката на Panasonic VIERA Full HD. Този уред има гаранция от 5 години.

        Модел: TX-L42E30E
        Сериен No: NC-1151179
        Клиент: хххххххххххххххххх
        Дата на покупка: 11/21/2011
        Уникален ID No: 201111BG0211

        Условията на гаранция са дадени в Пан-Европейската гаранционна карта. Списък с oторизираните сервизни центрове е приложен към продукта.
        Необходимите документи за признаване на гаранция между 3-тата и 5-тата година са тази карта, Пан-Европейската гаранционна карта и касовата бележка или фактура от покупката.
        Моля пазете тези документи.

        Panasonic Marketing Europe GmbH.
        South-East Europe Branch Office

        Като гледам, при мен това съобщение е дошло около 2 седмици след регистрацията.

        Иначе имах проблем с дисплея на телевизор Панасоник преди изтичането на 2-годишната гаранция. Обадих се в гаранционния сервиз, дадох им данните на телевизора, уговорихме ден и час и минаха двама юнаци да го вземат от къщи (за сметка на сервиза). След няколко дни ми казаха, че ще трябва да се чака доставка на части, а след около 26 дни ми се обадиха отново за да кажат, че част няма да се достави, а ТВ ще се подмени с нов. Минах през сервиза, дадоха ми документ, отидох в Технополис и срещу този документ ми дадоха да си избера нов телевизор в рамките на заплатената сума.
        Общо взето, оплаквания нямам.

        Така че, първо потърси съобщение от Панасоник в пощенската си кутия.
        Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-03-14, 19:09.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

          Можеш ли да ми кажеш в кой сервиз се обади?Най-накрая го намерих пустия имейл?Да мога и аз да им ползвам услугите!?Благодаря предварително.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #6
            От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

            Роял Електроникс - София, Люлин 8 ул. 328 No 7, тел.: 02/ 400 31 32
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-03-14, 08:46.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: Panasonic TX P42S30E TV дилема

              Познавам се с някой от там покрай климатиците.Ще им звънна в понеделник да видя какво ще кажат.Благодаря.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X