Здравейте на всички.
Пускам тези тема тъй като при мен се получи следният проблем.
Преди месец телевизора ми панасоник ТХ P42S30E реши,че вече не му се работи.
Беше изключен нормално и след това повече отказа да се включи.
При рестарт и включване на ново в контакта и включване на стартовият бутон зелена лампа светва за 1,2 секунди и гасне.
И до там.Никаква реакция.
От там реших да видя къде са ми гаранциите.
Намерих ги и се оказа,че тази от магазина от който е закупен Техно...лис е изтекла преди месец.
Хубаво викам си аз.Когато го купувах телевизорите на панасоник имаха акция гаранцията да се удължава от 2 на 5 години.
И тъй като тогава го бях направил мислех,че няма проблем.Работата се състоеше в това да се снима гаранцията и да се напишат сериен номер и модел в сайта на панасоник.
Ето и уловката обаче тъй като аз реално нямам нищо черно на бяло от тях сега в сервизите на панасоник гаранцията няма как да се признае.
Обадих се в сайта на Панасоник и ми обясниха да снимам всички документи и да им пратя имейл.
От там ми върнаха имейл,че когато имат информация ще ми пишат.И така вече месец.
Според мен нещата са ясни и няма да ми обърнат никакво внимание.
Другата седмица ще им звънна за последно да видя какво ще ми кажат и ще трябва да се търси решение.
Тук се надявам да се намесите и вие потребителите на този форум.
Как да процедирам?Направо да търся сервиз или?Някой ако може поне да диагностицира проблема и да каже дали и колко ще струва ремонта.Заслужава ли си да се занимавам или?
Жалко е телевизор за 1200лв да не може да изкара и месец след гаранцията си.
А тъй като работата ми е такава,че в месеца я се гледа по 10 часа я не е направо смешно да се предаде толкова лесно гадината.
Но явно така му било писано.
Е това е от мен.
Ще се радвам на вашите предложения за решение на проблема.
Предварително благодаря.
Пускам тези тема тъй като при мен се получи следният проблем.
Преди месец телевизора ми панасоник ТХ P42S30E реши,че вече не му се работи.
Беше изключен нормално и след това повече отказа да се включи.
При рестарт и включване на ново в контакта и включване на стартовият бутон зелена лампа светва за 1,2 секунди и гасне.
И до там.Никаква реакция.
От там реших да видя къде са ми гаранциите.
Намерих ги и се оказа,че тази от магазина от който е закупен Техно...лис е изтекла преди месец.
Хубаво викам си аз.Когато го купувах телевизорите на панасоник имаха акция гаранцията да се удължава от 2 на 5 години.
И тъй като тогава го бях направил мислех,че няма проблем.Работата се състоеше в това да се снима гаранцията и да се напишат сериен номер и модел в сайта на панасоник.
Ето и уловката обаче тъй като аз реално нямам нищо черно на бяло от тях сега в сервизите на панасоник гаранцията няма как да се признае.
Обадих се в сайта на Панасоник и ми обясниха да снимам всички документи и да им пратя имейл.
От там ми върнаха имейл,че когато имат информация ще ми пишат.И така вече месец.
Според мен нещата са ясни и няма да ми обърнат никакво внимание.
Другата седмица ще им звънна за последно да видя какво ще ми кажат и ще трябва да се търси решение.
Тук се надявам да се намесите и вие потребителите на този форум.
Как да процедирам?Направо да търся сервиз или?Някой ако може поне да диагностицира проблема и да каже дали и колко ще струва ремонта.Заслужава ли си да се занимавам или?
Жалко е телевизор за 1200лв да не може да изкара и месец след гаранцията си.
А тъй като работата ми е такава,че в месеца я се гледа по 10 часа я не е направо смешно да се предаде толкова лесно гадината.
Но явно така му било писано.
Е това е от мен.
Ще се радвам на вашите предложения за решение на проблема.
Предварително благодаря.
![Icon Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/icon_wink.gif)
Коментар