Здравейте, става въпрос за следният проблем :
В момента съм абонат на Vivacom и ползвам неограничен интернет на мобилния телефон. Тъй като много често се случва да говоря по скайп или да правя нещо свързано с непрекъснато сваляне на данни се случва следната ситуация: В места без покритие на 3G телефона минава на 2G (edge) и в такива моменти всяко позвъняване докато се теглят данни се прехвърля на гласовата поща. Това за мен е проблем, тъй като ми спъва работата. Оказа се, че при някои оператори мрежата е настроена така, че при позвъняване да се прекъсва тегленето от EDGE и да се приеме входящото повикване. Това зависи от т.нар. NOM (network operation mode). Оказва се, че Виваком използват NOM2, което е и източника на проблема.
Питането е следното - кой от другите два оператора използва NOM 1 , или по просто казано - при позвъняване в момент на 2G връзка, да ми прекъсва интернета и да си приема обаждането вместо да ми запрати клиента на гласова поща. Дочух, че Mtel са си на NOM 1, но това е само предположение.
В момента съм абонат на Vivacom и ползвам неограничен интернет на мобилния телефон. Тъй като много често се случва да говоря по скайп или да правя нещо свързано с непрекъснато сваляне на данни се случва следната ситуация: В места без покритие на 3G телефона минава на 2G (edge) и в такива моменти всяко позвъняване докато се теглят данни се прехвърля на гласовата поща. Това за мен е проблем, тъй като ми спъва работата. Оказа се, че при някои оператори мрежата е настроена така, че при позвъняване да се прекъсва тегленето от EDGE и да се приеме входящото повикване. Това зависи от т.нар. NOM (network operation mode). Оказва се, че Виваком използват NOM2, което е и източника на проблема.
Питането е следното - кой от другите два оператора използва NOM 1 , или по просто казано - при позвъняване в момент на 2G връзка, да ми прекъсва интернета и да си приема обаждането вместо да ми запрати клиента на гласова поща. Дочух, че Mtel са си на NOM 1, но това е само предположение.
Коментар