От: Избор и подготовка на експедиционен автомобил.
Е той е 26 коня отгоре, а и 6-так, ама май е по-тежичък. Друга обаче ми е мисълта..гореспоменатата Тойота вече една седмица е в реанимация, като в "лечението" на компютъра са са се впрегнали кадърни майстори..,та ето каква беля може да ти докара автомобил с електроника в незнайно колко далечно кътче на света! Извода за мен е да се търси прост, здрав и надежден дизел от рода на 1HZ, който аз специално бих турбинирал, или аналогичния Патрол, който по-горе виждаме , че се продава нов с 10 места за под 40к. евро.
Първоначално публикуван от Yaro
Преглед на мнение
...Айде сега поумувай малко над въпроса
Аз все още съм на мнение, че колата трябва да е ТЛК-80 4,2 TD.. Просто споделям видяното и какви мисли ми вкара в главата...
Гошето е прав - не сме тръгнали на кушия, но това което видях в Кения като стил на каране за около 800 км. асфалт/черно (знам, че е така не само в Африка, ами и в почти цяла Азия/Русия), си трябва пауър, иначе изпреварванията са си направо "руска рулетка", а в страните с обратно движение на нашето - съвсем (а те никак няма да са малко с оглед на маршрута). Все повече се замислям за турбиниран агрегат...
Коментар