Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрия експедиционен джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Най-добрия експедиционен джип

    Първоначално публикуван от zzlatev
    .... Машина, на която може да се разчита да пренесе поне 5 пътници с целия им бивачен инвентар, храна, запаси с вода и гориво и инструменти за поне 1 месец по безпътиците на Азия, Африка и Австралия....
    5 човека с всичко в 1 джип за 1 месец Стефане и 3 тонен камион не стига за никъде
    Няма такъв джип - поради тази причина хората се движат на кервани Представиси колко литра е само горивото за 5000 км пустиня или джунгла.
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

    Коментар


    • #17
      Eто ощ един сериозен отговор. Благодаря. Жалко, че не си ги попитал защо използват тези джипове и кой предпочитат. А Ботсуана се води крепост на Ленд Круизър, там хората много го обичат.
      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
      www.ADV-Bulgaria.com

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Novice
        По повод на липсата на Дифендъри в Африка:
        Липсва в пустинята , ане в саваната!
        Първоначално публикуван от Novice
        .... и те пускат при бушмените да снимаш дивеча...
        А NO-SIR-и имаше ли ?
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #19
          Противно на горните мнения аз мисля, че марката е от изключително значение. Това разбира се не значи, че ще кажа само тойота и в никакъв случай нисан. Мисля че при подготовка на такава машина е много важно да се проучи в района (или поне континента) в който се планува експедицията какви машини са разпространени. Например въпреки че изобщо не си падам по уазките, ако експедицията е в сибир бих се замислил, защото и най-добре подготвения дифендър например може да се окаже единствения в радиус от 2000 км - доста неприятно, все едно да си повредиш космическия кораб в с. Каспичан и да разпитваш в каспичанската поща за най-близкия космически сервиз. Същото се отнася за годината на производство - това според мен може да е отделна тема- колко стара е най добрата машина - от една страна всички май споделят мнението, че последното десетилетие автомобилните концерни вече не правят истински бойци. Турбо компресори, електроники, дюзи, да не говорим за независими окачвания - все неща които трудно се оправят с чук. Освен това не може да се разчита, че в пустощта някой ще е способен да ни помогне с ремонта на ТЛС 100 от 2006г. Много старите автомобили също обче са екзотика.
          Споделете мнения по въпроса.
          А дали е по хубав ТЛС 80 или Патрул с аналогични агрегати едва ли някой може да каже - след подготовката на последно място по значение ще бъде емблемата на решетката.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от churov
            Първоначално публикуван от Novice
            По повод на липсата на Дифендъри в Африка:
            Липсва в пустинята , ане в саваната!
            Първоначално публикуван от Novice
            .... и те пускат при бушмените да снимаш дивеча...
            А NO-SIR-и имаше ли ?
            По принцип имаше маршрути със същите коли и в Калахари , аз не съм ходил там ,ама май си е пустиня.

            За сметка на това в Дубай има едни преходи по пясъците, където има само Тойоти ,и то модел 120
            Nissan Patrol Y61

            Коментар


            • #21
              На мене малко безсмислена ми се вижда темата , всеки джип(не СУВ) може да направи такива преходи , стига да е подготвен точно за това.Аз например съм виждал Паджеро.Обаче сега пак ще се почне една , кое е джип , и кое -СУВ.Имайте в предвид че Роверите на много места се ползват така да се каже по инерция.Одавна вече ЛР не е единствения боец.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                Така написана темата и поставени условията не даваш голям шанс на други марки.
                Така написана звучи.. моля Ви гласувайте за ЛРД.

                Това, че Мерцедес G-класа се е появил по късно не го прави по неспособен джип за посочените от теб места. Цените на TLC, Nissan и LRD са доста по ниски от тези на една G-класа, което според мен е основна причина в Африка основно да се подвизават изброените от теб марки. Едно бързо прелистване на списание National Geographic мисля че бързо би ориентирало всички че там играят и други играчи.

                Mercedes secured military contracts for the vehicle in the late 1970s and offered a civilian version to the public in 1979.
                http://en.wikipedia.org/wiki/Mercede...s#Military_Use

                мисля че доста хора в Европа са се убедили в силата на G-класата

                Аз смятам, че е достойна да бъде включена в гласуването. Също така мисля, че малко, може би трябва да се сменят и условията.


                Ако беше споменал и Русия, със сигурност трябваше да включиш и УАЗ-ките. Да не забравяме че те много добре се справят и в пустините на Иран, Ирак, както и Афганистан.

                Вечния спор за най добрия джип продължава! Говорете ми! Трябва да решавам какво да си купувам
                Аз казах ХАУ!
                LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kiki.t
                  На мене малко безсмислена ми се вижда темата , всеки джип(не СУВ) може да направи такива преходи , стига да е подготвен точно за това.Аз например съм виждал Паджеро.Обаче сега пак ще се почне една , кое е джип , и кое -СУВ.Имайте в предвид че Роверите на много места се ползват така да се каже по инерция.Одавна вече ЛР не е единствения боец.
                  В света има САМО един ДЖИП /JEEP/! Американски е, и се прави под следните модели - Wrangler /и всички негови модификации/, Cherokee и Grand Cherokee. Всичко останало неносещо МАРКАТА JEEP е най-малкото неправилно да се нарича така.

                  Коментар


                  • #24
                    Та по тоя повод след като наричате всичко що е 4х4 и малко по-височко от нормалното "Джип", то поне да бяхте включили един истински в тая анкета

                    Коментар


                    • #25
                      Айде сега , за думите ли ще се хващаш.Под джип имам предвид определен тип автомобили.Не е ли ясно че не визирам само Вилиса.
                      Точно па Вранглера не ми се вижда много подходящ за целта.
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #26
                        А ето колко е хубав Дифендера в подобни експедиций (Яро , извинявай) :
                        У Мицубиси проблем не было, машина была новая, а Дефендер , как я успел заметить сам по себе был одной большой проблемой. Поломки, начавшиеся уже на старте, сопровождали нас всю дорогу. Я уже даже и не помню, сколько в сумме полуосей поменял Сан Саныч (Трушников). В Алма-Ате ремонт занял несколько дней, в машине , по моему, менялось все по кругу. Причем всплывали совершенно неожиданные вещи, которые, оказывается, на Land Rover считаются расходным материалом. Например, полуоси, ступицы.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #27
                          колегите фенове на JEEP да не се правят на пердета - като се каже джип на 10 човека, 9 от тях НЯМА да се сетят за Вранглер/Чероки/ГрандЧероки...
                          "джип" и JEEP са две съвсем различни неща...
                          Какво е феродо, това дето товари камионите фадрома ли е или "челен товарач" Тая тема сме я дъвкали вече...

                          Отделно от това, представителите на тази марка не са едни от най-подходящите за експедиции, най-малкото заради компактните си размери и твърде нескромният разход...

                          За максимална обективност в анкетата трябва да се добави /поне/ Мицубиши Паджеро и УАЗ, а също така пикапи като Хай-лукс и L200...

                          Нарочно съм написал по-горе за ТЛК40 и 70 /а не 45, 75, 78/, ако някой си мисли, че не знам за съществуването на "дългите" варианти

                          Реално на супер-дълги експедиции в един високопроходим автомобил /да не казвам джип /, е приемливо да пътуват до 3 човека, най-добре двама...

                          Ако трябва да гласувам в такава анкета, ще избера
                          1. ТЛК80;
                          2. Тойота Хайлукс
                          Ако финансите ми са ограничени, определено втория е за предпочитане... Дори паджеро, като евтин и масоворазпространен високопроходим автомобил /да не казвам джип /
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            Не мисля че в темата има място за спор, просто всеки си казва мнението и чете мнението на другите, колкото повече аргументи има едно мнение толкова (поне за мен) по ценно е то. Аз гласувах за ТЛК80 (не сте изненадани надявам се) защото конструктивно тази машина е предвидена за много тежка и продължителна експлоатация още с излизането от завода, съвсем друг е момента със специалната подготовка, но колкото по здрава конструктивно е дадена машина - толкова по-лесно се превръща в "най-добрата" - 80-тката е огромна, икономична, сравнително проходима и много здрава (поне изглежда) което и ме кара да я избера - още нямам собствен опит с нея на по-дълги вкспедиции (правил съм две по 1000км с два различни УАЗ-а и мога да кажа че ако оставим настрана надеждността Патриота е много добър избор, с още един недостатък - ограничен избор на подобренията - например за него има Едно окачване и това е).
                            И в заключение искам да кажа всеки трябва добре да се подготви за такова пътуване, в никакъв случай да не пътува сам (един автомобил) и да е готов на всякакви изненади при това от най-неочаквани места, но забавлението сигурно си заслужава

                            Това което със сигурност знам е че Веско и Петя (около 25,000 км) бяха с Нисан Патрул, Jimmy (около 6,500км) с УАЗ Патриот, други на живо не познавам минали >1000-2000км на "вързано", но като чета масата са с ТЛК80.

                            Коментар


                            • #29
                              Притеснено искам да вмъкна мнение, все пак ЛР произвеждат не само ДЕФЕНДЪР! И ако той за работен кон е ненадминат, алтернативната дължина на шасито при ранните модели Рейндж и Дискавъри е ненадминат +. Така де късата база не е за дълго, а дългата не е за на високо , ами о'к а срената база дали не е балансирана и удобна и за 2-те? Такааа, значи Дифендър 90 и 110 са освен моделни числа, но и инчове ("). А диското и рендж са със 100" шаси . Инак, пак казвам, ранните модели на ЛР са с много сходни параметри. Разликата се определя от различната дължина на шасито, монтиран на задната кормилна щанга демпфер при диско и рейндж, купето и още не-много разлики. От ЛР класифицират сами Дифендър за работна мачина, а другите си модели за СУВ сиреч, спортни. А експедициите са що годе спортни мероприятия...

                              За серииите как да кажа, те са полу-военни, полу селскостопаснки като замисъл и не са подходящи за експедиции по-далеч.

                              Ами да ви питам сега, вие ако ходите на експедиция с работен кон ли искате да сте или с нещо по-така? Хубуу де ама не ни се иска работягата да е по-потентен от расовия жребец. Има 1 арабска порода, много ми допада, скално-планиски, ммм...инава отсякаде

                              Обратно на темата, значи смятам, че ЗА МЕН това което имам е добре и се кефя, смятам и вие така.

                              Толкоз, няма да гласувам, щото няма за к'фо, Тойотите са яки, тези които са подходящи, май не всичките са експедиционни като замисъл.

                              Ааа, щях да забравя, експедициите изискват доста допълнителна подготовка , която я няма в заводските копмплектации. Инак исках да постна и 1 снимка на направен за дълги пътешествия дефендър , но затрих снимката. Има я в нета, с малко обеснение от типовете правили тунинг-а и впоследствие продали ЛР-а на доказан пътешественик...

                              Коментар


                              • #30
                                Колега Златев, така зададена анкета няма за цел да се разбере кой е най-добрия експедиционен 4х4 а по-скоро да се заформи спор. Аз например това лято направих "експедиция" в България ~2600 км. с Фронтера къса база, а не виждам никъде в анкетата избор на "друг" 4х4. Какво точно се опитвате да разберете с тази анкета?
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X