Нека и аз се включа в конкурса с идеята ми за експедиционна машина.Първо избор на машина,тъй като тук всичко се върти около марките Тойота и Нисан и аз не смятам да изостава от тенденцията и ще спра избора си на пикапа Хай-лукс,правя този избор единственно с цел да се представят различни проекти с бази на различни машини не казвам че това е най-доброто.И така нека почна както казахме машината е Тойтоа Хай-лукс
за предпочитане двойна кабина за да има място за поне още един пътник плюс шофиора и спътника до него.
Следва замяна на окачването с ново подсилено и с допълнителен лифт 3 или 3,5" немога да се спра на определена фирма но то е ясно или ОМЕ или TJM.както следва по окачването се сменя всичко нужно да за сме сигурни в качествата който машината ще покаже.Добавят се два пневматични блокажа с допълнителен компресор с ресиивър който от своя страна може да се ползва и с различни пнемватични инструмент(гайковерти и други).Задължително се сменят предната и задна броня с подсилени такива от тозии тип:
и задна.
Стандартното решение за изнасяне на резервната гума от зад за да има повече място за допълнителен резервоар се спазва и тук като над нея с се монтира работна задна светлина на бронята както се вижда има място из а допълнителна туба с гориво.
За повече място за нужния багаж се добавя багажника на тавана подобен на този:
Мястото на HI-lift крика според мен е на багажника от страни сега не мога да намеря точната снимка но всички се сещат.Добавя се Сафари шнорхел.Мощна лебетка Warn 1200 либри
Намира се място и за допълнителни резервоари за гориво и вода;
Ето едно от решенията за горивен резервоар което открих в интернет
Добавят се нужните допълнителни светлини на бронята и тавана.
Багажното отделение се разпределя по ефективно с помоща на допълнителни шкафчета от този тип:
Добавят се двата акумулатора със система за тяхното зареждане акумулаторите са Оптима.Задължително нещо в оборудването е бензинов генератор на Хонда с извод за зареждане на акумулатора.Гумите на на които съм се спрял са BFG All terein 33'' Венци в неговия проект е казал защо тези гуми точно съответно се избират и подходящи джанти.Тъй като нямам познанията за допълнителните тунинги по двигателя а не искам да пиша глупости смятам че се подразбира че след толкова много неща които се слагат и той ще се нуждае от пипане е ще го има но просто сега не мога да се аргументирам какво ще и защо това.Останалото оборудване по колата е ясно ГПС,лопати брадви ,камера за заден ход може би една СВ станция както и инвертор 12 на 220В. За сега това ми ражда главата ако се сетя нещо ще добавям.
за предпочитане двойна кабина за да има място за поне още един пътник плюс шофиора и спътника до него.
Следва замяна на окачването с ново подсилено и с допълнителен лифт 3 или 3,5" немога да се спра на определена фирма но то е ясно или ОМЕ или TJM.както следва по окачването се сменя всичко нужно да за сме сигурни в качествата който машината ще покаже.Добавят се два пневматични блокажа с допълнителен компресор с ресиивър който от своя страна може да се ползва и с различни пнемватични инструмент(гайковерти и други).Задължително се сменят предната и задна броня с подсилени такива от тозии тип:
и задна.
Стандартното решение за изнасяне на резервната гума от зад за да има повече място за допълнителен резервоар се спазва и тук като над нея с се монтира работна задна светлина на бронята както се вижда има място из а допълнителна туба с гориво.
За повече място за нужния багаж се добавя багажника на тавана подобен на този:
Мястото на HI-lift крика според мен е на багажника от страни сега не мога да намеря точната снимка но всички се сещат.Добавя се Сафари шнорхел.Мощна лебетка Warn 1200 либри
Намира се място и за допълнителни резервоари за гориво и вода;
Ето едно от решенията за горивен резервоар което открих в интернет
Добавят се нужните допълнителни светлини на бронята и тавана.
Багажното отделение се разпределя по ефективно с помоща на допълнителни шкафчета от този тип:
Добавят се двата акумулатора със система за тяхното зареждане акумулаторите са Оптима.Задължително нещо в оборудването е бензинов генератор на Хонда с извод за зареждане на акумулатора.Гумите на на които съм се спрял са BFG All terein 33'' Венци в неговия проект е казал защо тези гуми точно съответно се избират и подходящи джанти.Тъй като нямам познанията за допълнителните тунинги по двигателя а не искам да пиша глупости смятам че се подразбира че след толкова много неща които се слагат и той ще се нуждае от пипане е ще го има но просто сега не мога да се аргументирам какво ще и защо това.Останалото оборудване по колата е ясно ГПС,лопати брадви ,камера за заден ход може би една СВ станция както и инвертор 12 на 220В. За сега това ми ражда главата ако се сетя нещо ще добавям.