Обява

Свий
Няма добавени обяви.

IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила

    Тия съвсем почнаха да турат перки къде ли не










  • #2
    От: Лодки за разглеждане

    Интересно,тая макина не бях я виждал
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Лодки за разглеждане

      IMOCA60 на италиaнския отбор - "Vento di Sardegna" - http://www.ventodisardegna.com/

      Вчера е бил 2ри тест на вода.

      Първият е бил тоя:
      Последно редактирано от Венци- малкия; 01-09-15, 16:34.

      Коментар


      • #4
        От: Лодки за разглеждане

        Ще участват в регатата www.vendeeglobe.org
        Около света - нон-стоп -соло
        Стартират 6ти ноември 2016.















        Коментар


        • #5
          От: Лодки за разглеждане

          Много нежно ми се струва това пък и с тоя Уиндоус няма да я бъде.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Лодки за разглеждане

            Това крилце за да повдига лодката докато е накренена ли е ? (работи като хидрофойл)..
            А за крехкостта - ами те май всичките 'спортни' са си така - всичко изцедено до последно, и а е дошла вълна от неправилната страна, а паднала мачтата или нещо друго
            Ама все пак някои финишират де...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #7
              От: Лодки за разглеждане

              http://www.foilingweek.com/2015/01/l...r-vplp-design/

              Ако някои му разбира..

              Коментар


              • #8
                От: Лодки за разглеждане

                Мен повече ми е интересно рулевите пера достатъчни ли са за такава голяма лодка..

                Коментар


                • #9
                  От: Лодки за разглеждане

                  Ебаси щуротиите... Според мен това крило служи за компенсиране на крена. Това си е доста голям проблем на спортните лодки за офшорни регати за самотници.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лодки за разглеждане

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    ..и с тоя Уиндоус няма да я бъде.
                    Всичките са с уйндоуси. И Volvo-то и Barcelona World Race-a. Ползват много яки софтуери за навигация,рутиране по прогнози и т.н.
                    Обаче цифрите са.... всичко платено и защитено.. няма го по торентите

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лодки за разглеждане

                      Тая лодка зависи как я центроваш,принципно това не го карат на крен ми си и тьрсят по пьлни ветрове,това му трябва генакер за да се развихри и там горното перо почти не играе.

                      Знам,че са с Уиндоус ма това не променя моята любов кьм тьпи изпьлнения,по един Айпад да си носят по-добре за навигация.

                      Това крило може да им помага да я дьржат на глисаж с повдигащ ефектоколо мачтата на пьлни курсове ма не го вярвам да изкара около света.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лодки за разглеждане

                        Верно ги глисират

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лодки за разглеждане

                          Ето и как работи:

                          Коментар


                          • #14
                            От: IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила

                            готино ОБАЧЕ

                            1 Не виждам смисьл това да се прибира и вади,като е надветрено то не вьрши никаква работа,над водата е при каква да е скорост.
                            2 Цялата тая макина стои на една точка,а можеша да го направят с една разпорка от дека кьм кьм горна точка на тая перка та да стьпва на още една.
                            3 Не виждам дагьрборд или шверт или каква да е плоскост която да пречи на тая лодка да дрейфа КАТО излети това след някое скокче,само с кантинг кил няма да стане
                            4 доказано е вече,че странните идеи може да проработят след известно време и известни милиони вкарани в тия лодки,НО НЕ И НА ОКОЛОСВЕТСКО САМОТНИК,там бият изпитаните неща и ветроходци които лодки не трошат,а това значи и лодка която да понесе умората и невьзможността на карача да рифова на време или лудите му идеи Те сега ше литнеш твойта мама
                            5 опорната му точка е под водолинията при натоварване или А се прецака малко тая точка А почне да гьлта вода на скорост
                            6 умножават потенциалния проблем по 2 - нямаш един шверт който да мислиш и който да поправяш ако нещо се случи,а имаш цели 2 крилца,2 руля и кантинг кил / пак се врьщаме за приказката за изпитаното в океана /.


                            Както казах според мен шанса това да завьрши е минимален
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #15
                              От: IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              готино ОБАЧЕ

                              1 Не виждам смисьл това да се прибира и вади,като е надветрено то не вьрши никаква работа,над водата е при каква да е скорост.
                              2 Цялата тая макина стои на една точка,а можеша да го направят с една разпорка от дека кьм кьм горна точка на тая перка та да стьпва на още една....
                              1. Не можеш да застанеш на кей...
                              2. Можеше, ама ще им се пречка, а и ще бъде в критична зона - там, където флуида (вода и въздух) не е еднороден и еднопосочен - пръски, отразени вълни и т.н. Конструкцията явно е сметната...
                              3. Навярно това крило (и вертикалната му част) има достатъчно реакция, за да няма нужда от допълнителен шверт ...

                              За другото си прав...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X