Тия съвсем почнаха да турат перки къде ли не
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила
Свий
X
-
От: Лодки за разглеждане
IMOCA60 на италиaнския отбор - "Vento di Sardegna" - http://www.ventodisardegna.com/
Вчера е бил 2ри тест на вода.
Първият е бил тоя:
Последно редактирано от Венци- малкия; 01-09-15, 16:34.
Коментар
-
От: Лодки за разглеждане
Ще участват в регатата www.vendeeglobe.org
Около света - нон-стоп -соло
Стартират 6ти ноември 2016.
Коментар
-
От: Лодки за разглеждане
Това крилце за да повдига лодката докато е накренена ли е ? (работи като хидрофойл)..
А за крехкостта - ами те май всичките 'спортни' са си така - всичко изцедено до последно, и а е дошла вълна от неправилната страна, а паднала мачтата или нещо друго
Ама все пак някои финишират де...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Лодки за разглеждане
http://www.foilingweek.com/2015/01/l...r-vplp-design/
Ако някои му разбира..
Коментар
-
От: Лодки за разглеждане
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение..и с тоя Уиндоус няма да я бъде.
Обаче цифрите са.... всичко платено и защитено.. няма го по торентите
Коментар
-
От: Лодки за разглеждане
Тая лодка зависи как я центроваш,принципно това не го карат на крен ми си и тьрсят по пьлни ветрове,това му трябва генакер за да се развихри и там горното перо почти не играе.
Знам,че са с Уиндоус ма това не променя моята любов кьм тьпи изпьлнения,по един Айпад да си носят по-добре за навигация.
Това крило може да им помага да я дьржат на глисаж с повдигащ ефектоколо мачтата на пьлни курсове ма не го вярвам да изкара около света.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила
готино ОБАЧЕ
1 Не виждам смисьл това да се прибира и вади,като е надветрено то не вьрши никаква работа,над водата е при каква да е скорост.
2 Цялата тая макина стои на една точка,а можеша да го направят с една разпорка от дека кьм кьм горна точка на тая перка та да стьпва на още една.
3 Не виждам дагьрборд или шверт или каква да е плоскост която да пречи на тая лодка да дрейфа КАТО излети това след някое скокче,само с кантинг кил няма да стане
4 доказано е вече,че странните идеи може да проработят след известно време и известни милиони вкарани в тия лодки,НО НЕ И НА ОКОЛОСВЕТСКО САМОТНИК,там бият изпитаните неща и ветроходци които лодки не трошат,а това значи и лодка която да понесе умората и невьзможността на карача да рифова на време или лудите му идеи Те сега ше литнеш твойта мама
5 опорната му точка е под водолинията при натоварване или А се прецака малко тая точка А почне да гьлта вода на скорост
6 умножават потенциалния проблем по 2 - нямаш един шверт който да мислиш и който да поправяш ако нещо се случи,а имаш цели 2 крилца,2 руля и кантинг кил / пак се врьщаме за приказката за изпитаното в океана /.
Както казах според мен шанса това да завьрши е минималенTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: IMOCA 60 и страничните хидрофойлни крила
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеготино ОБАЧЕ
1 Не виждам смисьл това да се прибира и вади,като е надветрено то не вьрши никаква работа,над водата е при каква да е скорост.
2 Цялата тая макина стои на една точка,а можеша да го направят с една разпорка от дека кьм кьм горна точка на тая перка та да стьпва на още една....
2. Можеше, ама ще им се пречка, а и ще бъде в критична зона - там, където флуида (вода и въздух) не е еднороден и еднопосочен - пръски, отразени вълни и т.н. Конструкцията явно е сметната...
3. Навярно това крило (и вертикалната му част) има достатъчно реакция, за да няма нужда от допълнителен шверт ...
За другото си прав...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар