Абе тази книжка не я ли е качвал батко ви
преди време.
Вие с какви сертификати ги карате тези големи лодки. За ветроходните едва ли е зор, но тези с видеостена едва ли ви ги дават само по репутация (която е най-важна де), все пак документи се оформят, граници се пресичат и тн.
П.П. Дали не е добра идея да се пусне една тема за кратки въпроси, свързани с вашата работа (лодки, екипировка, плаване, скиперство и тн), има тука една доста жадна аудитория.
/------/
Мод.:
Темата произлиза от :
Възли
\------\
преди време. Вие с какви сертификати ги карате тези големи лодки. За ветроходните едва ли е зор, но тези с видеостена едва ли ви ги дават само по репутация (която е най-важна де), все пак документи се оформят, граници се пресичат и тн.
П.П. Дали не е добра идея да се пусне една тема за кратки въпроси, свързани с вашата работа (лодки, екипировка, плаване, скиперство и тн), има тука една доста жадна аудитория.
/------/
Мод.:
Темата произлиза от :
Възли
\------\

ма няма общо с лодката - пребих се на твърда земя. А за вахтите - мчи комай още на първата вечер артисах самичок за по-голямата част от нощта... веднъж като се излезе в откритото - следиш да си по курса, да са в норма нещата по моторетката... гледаш радара да нема нарушители и си караш. По-големия проблем бяха буйчетата с капаните за раци. Ако си по-близо до брега на места е пълно и трябва да се обикалят. Разминаването с други съдове и разни други обекти е отдалеч и се види на радара от 2-3 мили поне.
Коментар