Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възли

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Възли

    Брат да вземеш да пуснеш един Спот ли,че се чудя къде си из Канада.

    При мен езеро следващите 2 дни и ще бием Нордхавьна като цифка у мивка,не искат да заложат 100 кинта на техния кон.Сега ги тормозя за 1000- кой ще стигне първи горе,те с преднина една седмица или ние със Селина дето още не съм се качил на него.

    А иначе е така как го е навил брата си минава океана без да се замисля еле ако въжето е навито по-дълго.По подобен начин ми е навито и въжето за малката лодка която още малко ми остава и ще и перна ножа на коланите дето я държат за голямата и ще я влача след мен.Това горе на снимката е правено от някой Калитко дето е объркал бирите и си няма друга работа - как се развързва това,как го хващаш и как го хвърляш???М иначе много фешън изглежда.



    А Фрайдей Харбър на дългия док странично,добре че снима да ми спестиш мъките.Спота голям човек
    Последно редактирано от BENZBOSS; 05-08-13, 20:35.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Възли

      Не съм в Канада бе! Friday Harbor на Сан Хуан сме. Не искат да ходим в Канада- гемийката пълна с пиячка, боли ги сърцето да плащат мито... Червено вино снощи много пих, и още тон остана... Или нещо такова беше песничката...

      Въжета за швартоване /да се връзваш за моста/ се осигуряват веднага след развързването им от моста. Паднат ли зад борда, се оплитат около винтовете и става една /кегелбан ли му викаха на онова?/. В същото време, ако ми ги наплетеш "фешън" по леерите /парапета/, и като ми изгаснат моторите по средата на маневрата /Хосе сменял филтри, не казал, не ги напълнил с нафта.../ и ти кажа да хвърлиш въжето, и ти ми се замоткаш с "фешъна", и ще те целя с морски бинокъл 7x50 от мостика /уцеля ли те, нокаут, няма и да ти броят до 10/.

      Всеки луд си има номер. Някои вадят цяло представление. Има хора ги кефи "фешън", няма лошо. Аз не бих си играл. Само като я гледам снимката, и ми излизат киселини...
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #18
        От: Възли

        Това не е магаре да го вьржеш,лодка се швартова........

        Сенджира се връща,козата я няма.......да ми ги наплете на френски ластик на коневрьза па ако не го пратя пеша да си ходи или с плуване.При правилно слагане над леера това дето прилича на хуй дето брата го е показал го ловиш само за макарите,дърпаш и ти остава в ръцете перфектно навито за хвьрляне.Викам мятай и се бориш с него.......и почвам да мятам аз.
        Това се мята от 3 метра до пирса,там време няма еле ако е някоя таковата ситуация,да му го скубеш като пуйка няма кой да те чака,за такова нещо чембер се отнасяше едно време на лодки без мотор,спираш я с това или спира челно у цимента.И после пак чембери,че и ремонта от тебе.

        Пробвайте с колан за теглене на булбара,все тая,въжето си е въже,физиката и тя,че и чемберите така.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Възли

          Разбрах. И двата варианта ги пробвах и разбирам всичките ви аргументи, особено този с бинокъла.
          Междувременно човека, дето е снимал тоя възел ми отговори в другата тема, че на въжето бил вързан тоя кранец, дето се вижда на долната снимка вдясно от кърмата:

          "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
          Gabriel Garcia Mаrquez

          Коментар


          • #20
            От: Възли

            Та въпросът ми е - не са ли му малко много въжетата?
            "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
            Gabriel Garcia Mаrquez

            Коментар


            • #21
              От: Възли

              То въжето е едно като гледам ма е прекарано през Ухото няколко пъти.

              http://www.animatedknots.com/roundturn/

              Това е възел за фендери,това ползва и брата,а аз бия крьстовидни повечето пъти та пада псуване ма кво да прайш като така съм свикнал и така ми е удобно.Те поне не искат вьрзо отвързване.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                От: Възли

                Първоначално публикуван от Андрей Боянов Преглед на мнение
                Та въпросът ми е - не са ли му малко много въжетата?
                Ако питаш дали не е прекалено дълго въжето на кранеца -не е. Ако трябва да го пуснат по средата на борда на въпросната лодка, могат да го пуснат само от горната палуба.
                I get High by going Down

                Коментар


                • #23
                  От: Възли

                  По-скоро се чудех защо да му толкова намотки на въжето. Или това е, защото е по - дълго... ?
                  "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
                  Gabriel Garcia Mаrquez

                  Коментар


                  • #24
                    От: Възли

                    Ще ме накарате да продължавам да снимам май.
                    Въжето е толкова дълго за да могат го връзват на леерите на горната палуба /правилно казано преди малко/. Само да попитам обаче, с тия уплетки, ако ми се наложи да сменям височината на кранеца /разтоянието между кранеца и водата/, и естествено го искам бързо /имам си 159 причини/, колко бързо прасето ще се пребори с тиквата?
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #25
                      От: Възли

                      Изглежда ми реторичен въпрос, но според мен доста бавно. Представям си го горе - долу като да си вържеш кукичка :-)
                      "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
                      Gabriel Garcia Mаrquez

                      Коментар


                      • #26
                        От: Възли

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5509106

                        Като ти е по-дълго въРжето, му правиш горния възел и му навиваш опашката.
                        Кранеца може да се свали /даже и заклещен между лодката и дока, за това е увито около леера / или вдигне за секунди. Ама на колегата на снимката има поне 15 причини по монокини да връзваш фешън... Аууу, колко е "морско!"...
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #27
                          От: Възли

                          Андрей, реторичен въпрос викаш... Отвързвам се от марината и имам 20 метра до дока с горивото. Тем пък, естествено, ми трябват кранците с 30 сантиметра по долу. Имам 25 възла страничен вятър, 8 кранеца /тикви/ и едно прасе /екипаж/. Дай решение на задачата...
                          От гъзарийка и засукани неща, само главоболие.

                          ааа, още една причина да усуквате въжето около леерите- като ги връзвате на ход, въжето не е умотани и кранеца удари водата, губите кранеца. Или няколко пласта кожа.
                          Последно редактирано от NIKSD; 06-08-13, 00:44.
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #28
                            От: Възли

                            Хахаха, ама в тоя случай не е ли по - подходящ кръстатият възел,
                            който споменава брат ти? В смисъл по - бърз за работа?
                            "The only regret I will have in dying is if it is not for love."
                            Gabriel Garcia Mаrquez

                            Коментар


                            • #29
                              От: Възли

                              Или си на котва в Кресьн Сити,слагаш си вечерта фендьрите като за док от големите,на сутринта подхождаш и сечено,гумите във водата не съвпадат с корпуса на лодката и ми трябват фендери до водата,че да не я драскам и се почва прасето с тиквите.

                              Не че нещо ма ситуация от преди 4 часа,такава една реална.Отделно швартови вьжета,осигуровка на котвата,застопоряването на котвената верига,възлите за шибаното динги.........и ела ми объркай някой и танцува целия екипаж.Всеки си знае за него,джувки ако искай прави ма ги искам да не се развързват и да го правиш за секунди.Е те това става с няколко изпитани възела,изпитани с милиони мили от десетки поколения,нова джувка на панделка на колет памперси,тука са 5 възела на кръст или будя цело село с гръмки указания у 5 сабахлен
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #30
                                От: Възли

                                Да... докато не заклещиш кранеца и не се затегне възела...
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X