Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

    Един пич ме изнасили..............и сега трябва да пиша темичка какво има в чантата която си взимаш с теб при напускане на кораба,лодката,лодчицата,сала или там каквото напускаш.Не е задьлжително да е в средата на океана,може и на 200 метра от остров да си.

    Пьрвото е комуникацията.Аз не сьм по оцеляването,за мен писька е важен и ако трябва да избирам между 3 шишета Геторейд или едно шише и сателитен телефон си избирам телефона,шишето може и Джак да е.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:acr-rapid-ditch-bag-bouyant-abandon-ship-survival-gear-bag1_1b96701446009bf721a5f3cdc88445ca.gif
Прегледи:1
Размер:26.2 КБ
ID:6019196

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:picacrrapidditch14.jpg
Прегледи:1
Размер:48.9 КБ
ID:6019197

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:acr.jpg
Прегледи:1
Размер:39.7 КБ
ID:6019198

    Пьрво е чантата,доста модели и размери има,ние си харесваме голямата на АЦР,циповете са и скапани и е добре да се сменят,но пьк е мека и плува.

    Вьн по джобовете.

    ГАРМИН ГПС 76 ЦХ нещо си,колко да има цифрички с позицията.
    АЙКОМ плуващо УКВ радио 6 вата мощност и вграден ГПС
    WebRep













    EPIRB ACR от големите / третото от дясно на ляво /

    Вьтре
    ПЛБ / второто от дясно /
    Иридиум Сателитен телефон с 2 батерии в Пелинак кутия
    СПОТ персонален локатор
    2 водолазни ЛЕД фебера и 2 малки такива
    висикоинтензивна светкавица,една обикновенна и една ЛЕД
    нож или в,единия поне плуващ
    свирка и рог за мьгла с помпа
    спейс бланкет или по нашенски фолио за бедстващи поне 5 броя
    ПЕЛИКАН кутия за пари и документи
    Лазар за сигнализация,праща вертикален льч на едни хубави километри.
    Латерман Сьрдж / ако не ми е на крьста де /
    Оранжева лента
    Малка аптечка
    Крем против изгаряне
    Химически прьчки
    Огледало
    Притивоводни тефтерче с такьв химикал,че да пишем като цакаме карти.


    Долу горе е това,има и някои други дреболии.

    http://www.landfallnavigation.com/safety.html

    Тия горе ги разбират и за идея какво му трябва на човек много стават.

    Това е без вода и храна,в зависимост кьде сме се прави втора или трета чанта или сух сак с покривала,трион,резачка някаква,вьжета,спални чували,палатка ако има,сигнални огньове от лодката,димки,пищови ако има против мечки,спец кибрит за палене на огьн,телефоните ни....................
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

  • #2
    От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

    Извинете за лиричното отклонение но колко е температурата на водата по вашите ширини, тук в северна европа сега около Ла Манша е 13 градуса и си мислим дека за 3-40 мин без неупрен във водата всеки човек е пътник... според мен...аз има два пръста лой и пак когато влеза първите 1-2 мин е борба с болката после "идва поносимоста"....

    При вас как се лекува това със студената вода ако е въобще студена привас? гледах веднъж по ТВ масово имат при беда вдни сухи костюми електрикови оранжеви, вие имате ли или на сал/лодка се разчита за подслон?
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

      А не е много студено,в Аляска 2 градуса да речем,а тук пред нас е около 14-15 и не пада по-долу,качва до 17 примерно,че натиска течение от Аляска.Това е между 3 минути и час ако си дебел.

      Всеки един от нас има яке което пьрво пази от студ като си сух,а като цопнеш го играе спасителна риза.
      Жилетчица

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Mustang-Survival-Integrity-Flotation-Vest.jpg
Прегледи:1
Размер:31.9 КБ
ID:5501959
      Мустанг
      WebRep


      currentVote


      noRating
      noWeight














      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1090687.jpg
Прегледи:1
Размер:9.5 КБ
ID:5501957

      Аз и брата имаме костюми Мустанг в които влизаш за около минута и половина ако си бавен,скачаш с дрехите без ботушите,на 0 градуса вода нам си колко часа дьржиш,че и плува.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mustang_complete.jpg
Прегледи:1
Размер:85.3 КБ
ID:5501958

      Тия ги продават Индийците от Гуджарат насикое,разфасоват кораби и от тях свалят такива в много добро сьстояния за около 130 кинта с доставката,оригинална цена около и под 500 долара без екстрите по него,гледаш година на производство,много от тях са Стерн или Мустанг.

      Каквото и да правиш обаче номера е да стоиш сух.Ако загледаш снимки ще видиш как до всяка една малка лодка имаме по нож и малка ЛЕД светлина,а самата лодка е вьрзана за голямата с дьлго вьже та да не ми бяга като потьне голямата.Отделно имаме спасителни салове за 6-8 човека при екипаж от 3-4.

      С 2 думи - СТОЙ СУХ.

      От тук до Хавай няма да го взема,от тук до Сан Франс мммммм да ако сме аз и брата,а от тук до Сиатьл да речем или Аляска ще го взема ако и другите имат,ако не...........карам на кьсмет,няма голям смисьл да имаш един или 2 на трима или 4 човека екипаж,само бой ми трябва като трьгне да потьва,тогава потьваме по равно,аз имам това което и те.

      Всеки има по нож или мултитул на крьста и ЛЕД водолазен фенер,на всеки му е обяснено как се хвьрля сала,как се реже малката лодка от голямата и коя чанта се взима.Ако е много кекав екипажа след едно определено време АЗ примерно карам с ракетния на крьста и сьм между тях и спасителния сал,да няма МА АЗ СЬМ ЗА ГЬБИ.

      Та зависи,на някои лодки имаме по 5-6 такива сьс свирките по тях,лампите,ПЛБтата,лазерите,оцветител на водата..................и отделно чантите показани горе.На други караме по / прашки щях да кажа /гащи едва ли не,но зависи с кого си и кьде си и каква е лодката и кьде си трьгнал.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

        Хубава тема, та я поразчистих малко

        При този който карах RYA курса, всичките му лодки имат дич баг и салове доста по-скъпи и оборудвани от изискването по закон.

        Но повечето чартърни лодки в Гърция са голи като пушки... все пак пари трябва да се изкарват

        Коментар


        • #5
          От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

          В Австралия да речем си имат изисквания за дадени лодки и даден район на плаване как и с какво да са оборудвани.Тук мога и без радио/че някои модели и така излизат от фабриката /и на никой не му дреме какво имаш.
          Искат да имаш ризи/от скапания модел/ и ракети 3 броя одобрени от Бреговата охрана на Щатите / де се чете на чурката топките /.

          В сравнение със SOLAS международния Стандарт ракети са като Тико и ТИР,и двете светят ма едното се и вижда.Всяка една лодка има Орион или онова на чурката,ние изискваме СОЛАС на определени плавания и не минава номера Ма аз такова имам......имаш ма Тико,700 свещи срещу 9000 или нещо такова на Соласа.Това обикновенно се набутва в чантата показана по горе,а Ориончетата ги прьскаме по други чанти.
          За проба сме стреляли Орион на 40 възла вятър,все едно съм си хвърлил фаса,идват с ракети колко да си редовен при проверка или капла от Школник за резервна на Патрул.

          При добър собственик / да се чете Пилот на самолет,че те като им кажеш колко им се подобрява шанса и са напред с парите веднага/оборудването раздел Потъвам/оцелявам е около 10 000 долара за семейство от 4.Това включва,пожар,потъване,аптечки,комуникация,сигнални средства........и не включва спасителен сал / от 3 до 8000 / или лодки разни които вършат работа в Аляска между островите и никаква в отворен океан при кофти време.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

            Благодаря много за подробния отговор!

            Тук на Ла Манша ми направи НЕприятно впечатление, че туристи масово се возят без НИКАКВИ предпазни средства, примерно на надуваема лодка с твърдо дъно(нещо като голям Зодиак) качват 10тина човека и всичката газ, няма жилетки, няма колани, само газ... в тази студена вода чаветата надали имат и 15 мин живот...

            Жената не посмя да се качи с мен и чавето, верно щото бяхме с бажага и за гмуркане + 7-8 кила оловен колан за допълнителна "плаваемост" но и заради факта, че тия печалбари не слагаха жилетки на пътниците, а капитана и помагача бяха с такива )
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #7
              От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

              Имат застраховка и паяк в морето бръсне ако не потьнеш.Естествения подбор си работи и на мокро,не ги мисли.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

                За информация - нов Immersion suit (като оранжавия горе на снимката), със сертификат, свирка, лампа, колан за вдигане и въже за връзване в група струва около и под 200 евро (да, китайски, но с международни регистрови сертификати)...
                Наистина е само за аварийни случаи - неудобен е за каквато и да е дейност...
                Но пък според сертификата при температура 0С при спокойна вода и престой 6ч гарантира спадане на телесна температура по-малко от 2С...
                И плаваемост >150kN

                Гледам EPRIB в чантата... А SART?
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #9
                  От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

                  Току що ме вкара 300.00 кинта,това го били одобрили за продажба най-после и тук.

                  БЛАГОДАРЯ за идеята.





                  Дай линкче ако имаш на Китайските гьмбита,че ми трябват още 2 костюма.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: ДИЧ БАГ или сак за напускане на кораба

                    Имах предвид следния: http://www.huayandy.com/epro_show.asp?showid=111
                    В БГ се продаваха приблизително на посочената цени (+- 10%)... Но скоро не съм актуализирал цената (последно бях вземал 2010г).
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X