От: От Сан Диего до Сиатъл със Selene 53
Мда .. всичко изглежда като на почивка .. докато не се осере нещо ..а то винаги се осира и става от раз като все едно си взел 3 разхлабителни без да знаеш. Имаш късмет, ако е малкото ако. Във водата проблема е че при отказ на някоя система почти винаги е критично, само дет не винаги има къде да отбиеш и да си оправиш проблема (особено по този маршрут) - Малиии и аз как компетентно се изразявам все едно съм се родил там - Затова се мъкне толко багаж - дублираш всичщо в което не си сигурен и ти е важно. На нас ни отказа навигацията (затова има и резервна - наша) и Идентификационната система, и то баш пред Сан Франциско .. дет е тъпканица от всякакви - от каяк до танкер. Не е че не я оправихме .. ама ей така както си работи и спре. Автопилота и той .. имаше нужда да му пазим смелост, че вземе че откачи. За по-малко от 2 секунди прави отклонение от 35-40 градуса на лодка която тежи 45 тона + 5 т. гориво . Я си представете, че тези градуси ви завъртят на пряко на вълната? А тя е къде 2.5 -3 метра. За сравнение в Черно море - и там има големи вълни, ама са в пъти по-слаби като сила. На клиповете на носа се вижда как прехвърля водата... и това далече не беше най-сериозната вълна. Имаше случаи в които носа отпред ставаше на басейн - загребва от вълната и после виждаш всичката тая вода как подскача като в тиган, когато лодката полени и се тресне надолу на следващата вълна. За ориентир - Португалския мостик отпред е на около 2.5 метра височина от водата.
За съжаление наистина не мога да опиша или да предам със снимки как се балтавихме докато се укроти времето. Предната каюта не можеше да се ползва - защото матрака скачаше барабар с рамката. Е, по-после имаше мегдан - правите се на клин - в буквалния смисъл, лягате (може да е по-добре на пода, а не на леглото) заклещвате тялото си със възглавници, якета, сакове за да не може да се търкаляте из каютата кат пън на прибой. И така 2 дни ... веселба и почивка както каза някой.
Мда .. всичко изглежда като на почивка .. докато не се осере нещо ..а то винаги се осира и става от раз като все едно си взел 3 разхлабителни без да знаеш. Имаш късмет, ако е малкото ако. Във водата проблема е че при отказ на някоя система почти винаги е критично, само дет не винаги има къде да отбиеш и да си оправиш проблема (особено по този маршрут) - Малиии и аз как компетентно се изразявам все едно съм се родил там - Затова се мъкне толко багаж - дублираш всичщо в което не си сигурен и ти е важно. На нас ни отказа навигацията (затова има и резервна - наша) и Идентификационната система, и то баш пред Сан Франциско .. дет е тъпканица от всякакви - от каяк до танкер. Не е че не я оправихме .. ама ей така както си работи и спре. Автопилота и той .. имаше нужда да му пазим смелост, че вземе че откачи. За по-малко от 2 секунди прави отклонение от 35-40 градуса на лодка която тежи 45 тона + 5 т. гориво . Я си представете, че тези градуси ви завъртят на пряко на вълната? А тя е къде 2.5 -3 метра. За сравнение в Черно море - и там има големи вълни, ама са в пъти по-слаби като сила. На клиповете на носа се вижда как прехвърля водата... и това далече не беше най-сериозната вълна. Имаше случаи в които носа отпред ставаше на басейн - загребва от вълната и после виждаш всичката тая вода как подскача като в тиган, когато лодката полени и се тресне надолу на следващата вълна. За ориентир - Португалския мостик отпред е на около 2.5 метра височина от водата.
За съжаление наистина не мога да опиша или да предам със снимки как се балтавихме докато се укроти времето. Предната каюта не можеше да се ползва - защото матрака скачаше барабар с рамката. Е, по-после имаше мегдан - правите се на клин - в буквалния смисъл, лягате (може да е по-добре на пода, а не на леглото) заклещвате тялото си със възглавници, якета, сакове за да не може да се търкаляте из каютата кат пън на прибой. И така 2 дни ... веселба и почивка както каза някой.
)))) хАпарата нанавъпреки, добре че не си е опърлил веждите със светкавицата. 
?
Коментар